Επιβολή προστίμων για παράνομη ρίψη μπαζών στην θέση “Σχίζα” στο Μεγανήσι!
Δυστυχώς δεν εκτιμούν όλοι την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά, σε όλα τα επίπεδα, για την απομάκρυνση των απορριμμάτων από...
Δυστυχώς δεν εκτιμούν όλοι την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά, σε όλα τα επίπεδα, για την απομάκρυνση των απορριμμάτων από...
Η εκπομπή «Ελλήνων Δρώμενα» που προβλήθηκε την Τετάρτη 17 Απριλίου στις 17.00 στην ΕΡΤ3, μας ταξίδεψε στη Λευκάδα για να μας συστήσει και να «επιδείξει» ένα...
Οι σύμμαχοι του Ισραήλ καλούν την πολιτική ηγεσία της χώρας να επιδείξει αυτοσυγκράτηση κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου πως μία...
“Η Ελλάδα ασκεί εξωτερική πολιτική χωρίς καμία διάθεση υποχώρησης στα κυριαρχικά της δικαιώματα” διαμηνύει η Αθήνα Της Πηνελόπης Γκάλιου Με...
Στα δυτικά, τα βόρεια και την ανατολική νησιωτική χώρα τοπικές βροχές και κυρίως στα βορειοανατολικά τις πρωινές ώρες μεμονωμένες καταιγίδες....
Του Χρυσόστομου Τσούφη Επτακόσιοι τριάντα πέντε χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και απασχολούμενοι θα φορολογηθούν για πρώτη φορά φέτος συλλήβδην με τεκμαρτό...
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα σχετικά με το νησί της Λευκάδας. Με ρεπορτάζ, δημοσιογραφικό λόγο και αξιόλογες συνεργασίες παρουσιάζει όσα συμβαίνουν στην περιοχή με στόχο την έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση.
Το LefkadaToday.gr ανήκει στο Energy media group που περιλαμβάνει τους Ραδιοφωνικούς σταθμούς Prisma 91.6, 93.4 Radio DeeJay, Ρυθμός 89,3 και τις ιστοσελίδες PrismaRadio.gr, PrevezaToday.gr και LefkadaToday.gr .
Ταυτότητα:
Lefkadatoday.gr
Ιδιοκτησία: Energy Media Group ΙΚΕ
ΓΕΜΗ: 13844364900
Α.Φ.Μ.: 800723911
Δ.Ο.Υ.: Πρέβεζας
Νομική Μορφή Επιχείρησης: Ι.Κ.Ε.
Διεύθυνση: Υποκατάστημα Περιγιάλι Λευκάδας ΤΚ 31100
Κεντρικό: Π. Τσαλδάρη 37, Πρέβεζα ΤΚ 48100
Τηλέφωνο: 2682023809
Email: info@lefkadatoday.gr
Ιδιοκτήτης & δικαιούχος domain: ENERGY MEDIA GROUP IKE
Διευθυντής / Διευθυντής Σύνταξης: Παναγιώτης Κουνιάκης κιν: 6997017472
Νόμιμος Εκπρόσωπος, Διαχειριστής: Μιχαήλ Μίχος
Διαφημιστικό Τμήμα: Νίκη Μπαζίνα Ι Τηλέφωνο: 2682023809,
Copyright © 2024 Prevezatoday.gr - Web Development by Enegy Media Group
Το φαινόμενο περιγράφεται χρόνια στον ασυνεπή κοινοβουλευτικό βίο της χώρας με τις λέξεις:”” αυτόν τον έχουμε”” ή και :”” είναι δεδομένος””.
Για τους διακονούντες τα πολιτικά κόμματα στην κάτωθεν της υποσαχάριας τεταρτοκοσμικής Ελλάδας , τις αναγκαιότητες της θεσμικής συνέχειας -υπόρρηρη μέχρι πρωτοκλασσάτη βασική συνταγματική επιταγή -τις έχουν για ούτε καν για υποσημειώσεις. Αδυνατούν να καταλάβουν ( το γιατί εξηγείται ) ότι εφ όσον τα πολιτικά κόμματα αποτελούν τους μόνους πυλώνες του πολιτειακού συνταγματικού συστήματος κάθε παρέμβαση στα κόμματα αποτελεί ουσιαστικά παρέμβαση στο πολιτειακό σύστημα και στο ίδιο το πολίτευμα.
Έχουν φαίνεται ζηλέψει την δόξα της κηπουρικής οργάνωσης του συντάγματος του 1952 , που ο άνακτας μπορούσε να διορίζει πρωθυπουργό τον κηπουρό του ή τον οδηγό του. Από τύχη η Λευκάδα και δή το Αθάνι δεν απέκτησε πρωθυπουργό της χώρας μια και χρόνια οδηγός της Βασιλικής οικογένειας ώς τον 1967 τον Δεκέμβρη ήταν ο εξαίρετος άνθρωπος οικογενειάρχης και ο καλύτερος οδηγός που πέρασε στην Ελλάδα ποτέ κος Λευτέρης Καρύδης. Και για το αν ήταν ο καλύτερος οδηγός σε κάθε συνθήκη οδήγησης υπάρχουν ζωντανές μαρτυρίες.
Η απουσία της συγκρότησης του πολιτεύματος και της διαχειριστικής καθημερινότητας με βάση ούτε το ελάχιστο της θεσμικής συνέχειας, είναι φανερή σε όλο το φάσμα της συγκρότησης του Ελληνικού κράτους στον μεταπιλιτευτικό βίο και είναι το μόνο και βασικό πρόβλημα που οδήγησε στην χρεωκοπία την Ελλάδα το 2010 και κατέστησε τους πολίτες χρεωκόπους και χρεωκοπημένους.
Ο πυρήνας το προβλήματος είναι η ερμηνεία των παραμέτρων της κοινωνικης οργάνωσης της χώρας ( μακρυά από κάθε κοινωνιολογική νόρμα του πολιτισμού) που δεν είναι παρά ο νεποτισμός και οι κάθε λογής συνάφειες προσωπικού φάσματος.
Και μια υποτυπώδη θεσμική συνέχεια που υπήρξε στο διαχειριστικό οθκονομικό τοπίο της χώρας στον 20ο αιώνα , παρά τα προβλήματα της , έδωσε θετικά αποτελέσματα τουλάχιστον δεν οδήγησε την χώρα σε χρεωκοπία στην διάβα του χρόνου.Ήταν η εμπλοκή του Ξεονοφώντα Ζολώτα και κάποιου επιτελείου στο οικονομικό τοπίο από το 1930 μέχρι και τα χρόνια μετά την μεταπολίτευση.Ακόμα την σημασία της θεσμικής συνέχειας διχνει και η διαρκής εμπλοκή στο διαχειριστικό του κράτους από το 1935 ώς το 1958 που παραιτήθηκε του Λαρισαίου συντηρητικού Ανδρέα Αποστολίδη.Και αυτο ώς αναφορά και μόνο.
Εφ όσον λοιπόν απουσιάζει απ τα επιτελεία των κομμάτων το κριτήριο της αναγκαιότητας της συνέχεισς θεσμικά , γιατί και τα ίδια τα πολιτικά κόμματα συγκροτούνται νύχτα ιδεολογικά και διαδικαστικά, πρός τούτο το υιοθετούμενο εύκολο χωρίς κόπο μοντέλο συγκρότησης είναι το τηλεοπτικό.Βασική αρχή του οποίου ( η ονη αρχή της τηλοψίας και της κουλτούρας της) είναι ότι: “” η τηλεόραση -δηλαδή η πολιτική -θέλει νέα πρόσωπα””.
Άρα τα συνεχή παλιότερα πρόσωπα είναι υπάρχοντα και άρα δεδομένα.
Ο Κωστας Χατζής τραγουδάει ένα τραγούδι απ το τέλος της δεκαετίας του 1960 ( δίσκο 45 στροφών)με τίτλο ” η μικρή πλατεία””.
Λέει το τραγούδι “” Μουσάτοι, μαλιάτοι, στήνονται με τις ώρες, μιλούν για μεγαλεία…στην μικρή πλατεία όλα είναι αστεία””
Ο Δήμος Μούτσης τραγουδάει “”” Για όλα φταίνε οι γκόμενες οι πρώην και οι επόμενες ανώνυμες και επώνυμες και γενικώς””.
Η μαγική λέξη χωρίς κανένα ουσιαστικά σημείο επαφής με την κοινωνική οργάνωση και την διαχειρηση της καθημερινότητας τωμ πολιτών της χώρας είναι η “” ανανέωση””.
Εξυπακούει ώς λέξη τον τηλεοπτικό κανόνα ,της χρεωκοπημένης συνολικά και κιτσαδόρικης λούμπεν Ελληνικής τηλοψίας, εξυπακούει τις αναγκαιότητες των λα’ι’κών σκαμπρόζικων περιοδικών που προβάλουν τις εξατομικευμένες αλλαξοκωλίες των διασημοτήτων φρικιών του δεκαπενταλέπτου κατά Γουώρχολ, αλλά δεν έχει κανένα περιεχόμενο.
Η χρεωκοπία για την Ελλάδα δεν είναι το αποτέλεσμα της διαχείρησης απ τους πολιτικούς ( ή αυτοδιαχείρησης απ τους πολίτες ) της κοινωνικής καθημερινότητας αλλά το απωθημένο και η μανιέρα της Ελληνικής κουλτούρας για την διαχείρηση της καθημερινότητας.Το οποίο απωθημένο βρίσκει την μεθοδό του για μα μεταφερθεί στις επόμενες γενιές μέσω ανανέωσης.Για τούτο και οι πολλές χρεωκοπίες της Νεοελληνικής ιστορικής πραγματικότητας.
Στην Λευκάδα και σε όλη την Ελλάδα υπήρχε η δυνατότητα να ικανοποθηθεί η βασική παράμετρος της θεσμικής συνέχειας στην συγκρότηση των κομματικών ψηφοδελτίων για υο κοινοβούλιο.
Αλλά μήπως και ο αποκλεισμός ( η άλλη όψη που κρύβει και συσκοτίζει σκόπιμα ο όρος ανανέωση ) μπορεί να ειδωθεί και σαν ένας ιδιότυπος ηλικιακός ρατσισμός??
Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας να αναρρωτηθεί( αν θέλει ), αν η μη συνέχεια της δημοτικής εκπροσώπησης ώς ψηφοδέλτιο στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές έφερε την απώλεια του Δήμου.
Δηλαδή οι κομματικοί παράγοντες που απεφάσισαν το δημοτικό ψηφοδέλτιο , με ποιά λογική πήγαν??
Πάντως όχι με την προοδευτική ανθρώπινη και κοινωνική λογική να προστατεύεται αυτός που δουλεύει καθημερινά. Διάλεξαν σκληρή αντιδραστική φεουδαλική μεσαιωνική λογική, του εξ οφικίου στα κοινωνικά.
Αλήθεια υπάρχουν ακόμα άρχοντες στην Λευκάδα? Ή και στην Ελλάδα??
Οι τελευταίοι οι Σκιαδαρεσέοι για την Λευκάδα και άλλα σόγια έχουν εκλείψει χρόνια.
To κομματικό σύστημα είναι ασυνεπές και διάτρητο συμπεριφορικά προς τους πολίτες. Ευκαιριασμός , προβολή ( αυτή πάντα στην εποχή των show που πουλάνε έχει και οφέλη ), λιγότερη δουλειά και κούραση για τους εμπλεκόμενους, εξυπηρετήσεις υπερ των εμπλεκομένων που οι πολίτες τις πληρώνουν ή δεν τις έχουν, απαξίωση της ίδιας της ιδιότητας του κομματικού μέλους που μπορεί να δίνει το τακτικό κομματικό οβολό του , σύστημα δημιουργίας καριέρας κλπ ( όσο και το κλπ δεν αρέσει στους φιλόλογους στα κείμενα των μαθητών ) κολπετιάρικα.
Η ανυπαρξία ιδεολογικών γραμμών με καθορισμένες ερμηνείες και σημασίες, αλλά με έναν εφαρμοστικό χύμα εμπειρικό ρεαλισμό της στιγμής, πρόχειρο και πολλές φορές αντιδεοντολογικό ως προς την εξ αδρανείας κυοφορούμη ιδεολογική γραμμή, η ανυπαρξία ιδεολογικοτήτων και ορίων αυτών των ιδεολογικοτήτων.. δεν δίνει κανένα περιθώριο ούτε για τήρηση θεσμικοτήτων συνέχειας, ούτε για συνενόηση στην βάση των προγραμματικών συγκλύσεων των κομμάτων, ο ένας θέλει να διώξει τους άλλους απ το κράτος και οι άλλοι κάθε φορά τον άλλον…αδυνατεί να εκπροσωπήσει αφουγκραζόμενο τα κοινωνικά αιτήματα. Ουσιαστικά αρνείται και αδυνατεί να τα αφουγκραστεί.
Η αυτονομία ιδεολογικά των πολιτών και ψηφοφόρων απέναντι στα κομματικά ιδεολογήματα – μια μόνιμη ανεπεξέργαστη επικοινωνιακή θεωρητική θολούρα μια και οι κομματικοί ιδεολογικοί ινστρούκτορες ενδιαφέρονται πιότερο για την προβολή των – μια ιδεολογική αυτονομία λοιπόν των πολιτών έναντι των κομματικών οργανισμών είναι επιβεβλημένη και σε μεγάλο βαθμό θα πρέπει να σύρει την υποψία ( όχι την καχυποψία ).
Οι πολίτες να είναι απαγκιστρωμένοι από κομματικές μανιέρες και ιδεολογήματα , προκαταλήψεις, ιδεολογικές αδράνειες προσκολήσεως σε παρελθόντα ιδεολογικά φλιναφλήματα.
Η ριζοσπαστικοποίηση των πολιτών από τις κομματικές εκφάνσεις πρέπει νάναι ριζικές και επιθετικά διεκδικητικές, προς αυτές. Το απαιτεί και η εποχή ως τάση, και η κοινωνικές ανάγκες , και η ίδια η κοινωνική συμβίωση.
Τα σχήματα Δεξιά – αριστερά- τα ιδεολογικά δίπολα ή οι τρίτοι δρόμοι ( από την αρχή της δεκαετίας του 1980 το κομμάτι της αριστεράς του προοδευτισμού τον είχε ρίξει στην Ελληνική κοινωνία για να μορφοποιηθεί σε δεξιοαριστερό μονόδρομο ), είναι όλα ξοφλημένα και χρεωκοπημένα μέχρι τελειωμένα. Γιατί αν δεν ήταν δεν θα βρισκόνταν η χώρα σε σκληρή 10ετή ως τώρα χρεωκοπία.
Τα αιτήματα απ την δεκαετία του 1960 της Γαλλικής σκέψης, σύμφωνα με τα οποία το ιδεολογικά έστω και τότε λογικά δίπολα θα συνιστούν φουρτούνα σε παιδική μπανιέρα , ή καλύτερα επέπρωτο να σβήσουν ως τα σχέδια στην άμμο των παραλιών, ήταν σαφή και έως προβλεπτικά.
Τα υπάρχοντα αιτήματα για τις αυτονομήσεις των υπάρξεων και την αυτοστήριξη του κάθε εγώ για να αναδύεται κάθε φορά το ανθρώπινο κοινωνικό , καλά είναι να επανέλθουν σε μια διαρκή επεξεργασία. Επεξεργασία που είχε ανασταλεί κάτω απ τις παρωχημένες τελικά όπως αποδείχτηκε απόψεις των συλλογικοτήτων και των ευκαιριακών συναφιών που τέτοιες ήταν και κομματικές συγχρωτίσεις. Για τούτο και τα κόμματα γίνανε παιδικά παιχνίδια μηδενικού αθροίσματος των πολιτικών ( ότι κερδίζουν οι πολιτικοί το χάνουν οι πολίτες ).
Απ την διαδικασία του :”” είναι δεδομένος “” μόνιμα βγαίνει κάποιος χαμένος και ζημιωμένος.
Πάντα ισχύει στα ανθρώπινα το : “” είναι κι’ αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια “” σε κάθε ανθρώπινο βήμα.
Και πολές φορές τις περισσότερες, οι καινούργιες άλλες πορτοκαλιές έχουν καλύτερα πορτοκάλια, και μπορεί να έχει το νέο περιβόλι μέσα και καμμιά μανταρινιά Χιώτικη του παλιού καιρού .
Η θεωρία του Αβέρωφ “” όταν βγει απ το μαντρί τον τρώει ο λύκος”” δεν ισχύει γιατί ο ακροδεξιός Αβέρωφ ώς ακροδεξιός ακόμα και μετά το 1974 ( τότε αποκαλύφθηκε ώς ακροδεξιός με την πσραπάνω ρήτρα) , έβλεπε παντού εξω απ το δικό του το μαντρί τους ανθρώπους για λύκους. Πράγμα που δεν ισχύει.Παρά μόνο για ακροδεξιούς που εξωμειώνουν την δική τους αντιδραστική κουλτούρα ιδιοκτησίας των ανθρώπων, με την κουλτούρα άλλων ανθρώπων έξω απ αυτούς.
Το παιχνίδι του γελασμένου με τον κάθε κατεργάρη αντιστρέφεται αν ο δυνάμει γελασμένος το καταλάβει ότι θα τον γελάσουν και τους γελάσει αυτός πρώτα.
Γιατί προκειμένου να γελαστεί κάποιος από κατεργαρέους καλύτερα να τους γελάσει αυτός γινόμενος σρχικατεργάρης. Η ηθική ( το καλό και το κακό ) δήθεν, δεν ειναι παρά η κοινωνιολογία της εξουσίσς ώς ταυτή. Και στα ανθρώπινα υπάρχει και πέραν της “”ηθικής”” η αισθητική ( ωραίο κσι άσχημο) ώς ηθική της καθημερινότητας στα ανθρώπινα. Και μάλλον δεν ειναι ωραίο και δεν νοιώθει ωραία ο κάθε γελασμένος ( νοιώθει άσχημα).Και νοιώθει ωραία όταν ή δεν τον γελάσουν ή τους γελάσει αυτός πρώτος αφού καταλάβει ότι πάνε να τον γελάσουν.
Και στις εκλογές και στην πολιτική -για όποιον κατανοεί-ουσιαστικά γίνεται διαγωνισμός και διαγκωνισμός μεταξύ των αντιπάλλων κομμάτων και μεταξύ των αντιπάλων μέσα στα ίδια τα κόμματα, για το ποιός θα γελάσειβτον άλλον για να πιάσει το χερούλι της καρέκλας του κοινοβουλίου ,κσι το χερούλι σπ την πόρτα των κρατικών γραφείων που μέσα ειναι και τα κρατικά ταμεία. Για τούτο ο αγώνας ειναι ανηλεής αδυσώπητος χωρίς ρομαντισμούς μάχης αγχέμαχων όπλων και μονομάχων της αναγέννησης, ή τζέντλεμεν της Βικτωριανής εποχής.
Οι άνθρωποι με τους ανθρώπους και οι λύκοι με τους λύκους ( λέει ο Παπαγιαννόπουλος στο ταξίδι στα Κύθηρα ) .Και καλύτερα ο άνθρωπος να προτιμήσει να βρεί σλλους ανθρώπους και να αφήσει τους λύκους να φαγωθούνε μεταξύ τους.
Έτσι όπως φαγώθηκαν στις δημοτικές εκλογές.
Τα θέματα στην Νέα Δημοκρατία θα τα λύσουν όλα τα κομπιούτερ, τα pixel, οι Ρούτερ, τα ubs και τα στικάκια. Και έχει να αντιμετωπίσει σοβαρά θέματα της Ελληνικής κοινωνίας ( αν θέλει βέβαια να τα αντιμετωπίσει και που οι πολίτες και εδώ είναι πολύ έως εξόχως επιφυλακτικοί και καλά κάνουν).
Έτσι η ανανέωση γενικά – το 72% των ψηφοδελτίων ρεκλαμάρει η ίδια η ΝΔ- εξυπηρετεί την λύση των προβλημάτων διότι γεννεαλογικά οι νέοι που ανανεώνουν τα ψηφοδέλτια και θα εκλεγούν έχουν διδαχτεί ως βασικό μάθημα και λειτουργική την λογική των υπολογιστών πρώτιστα ( αυτή την λογική της άλγεβρας Boole που θα λύσει τα προβλήματα ) και απ τον χειρισμό γράφουν και με τα δύο χέρια τύπου υπερστενογραφίας παλαιάς δακτυλογράφου τυφλό σύστημα.
Οι κομματικοί τηλεοπτικοί παράγοντες – αυτοί οι υπεύθυνοι κάθε τομέα εκπροσώπησης λοιπόν και στην Νέα Δημοκρατία και στα άλλα κόμματα – πάνε στα κομματικά γραφεία τις 10-11 το πρωί, παίρνουν το δελτίο για τον κάθε θέμα που είναι στην ημερήσια κομματική ατζέντα και βγαίνουν στην κάμερα- κάθε κανάλι έχει συνεργείο τηλεόρασης στα γραφεία κάθε κόμματος ή ένα συνεργείο εξυπηρετεί όλα τα κανάλια ως υπεργολαβία- βγαίνουν στην κάμερα και λένε ότι τους έχουν γράψει τα ηλεκτρονικά επιτελεία των νέων που χειρίζονται τα κομπιούτερ τα οποία επεξεργάζονται τα θέματα και βρίσκουν συνδυαστικά τις κομματικές απαντήσεις.
Αυτή είναι η λειτουργία των κομματικών οργανισμών , κυβέρνησης και αντιπολίτευσης. Εξ άλλου επικεφαλής του στρατηγικού σχεδιασμού της μείζονος αντιπολίτευσης είναι χρόνια ο ένας επικοινωνιολόγος και κάπως δημοσκόπος, γιατί για το κάθε θέμα της πολιτικής και κοινωνικής ατζέντας το ίδιο το μέσον είναι το μήνυμα και το νόημα και όχι οι παράμετροι του ίδιου του θέματος.
Αυτό γίνεται και αν κάποιος αμφιβάλει, ας κάνει μια βόλτα στα κομματικά κεντρικά γραφεία και θα το διαπιστώσει ιδίοις όμμασι.
Σκηνές απείρου κάλους έχουν γίνει στα κομματικά επιτελεία- αυτών των κτηρίων με τα πολλά κομπιούτερς- στο πώς θα εκφραστεί ένα μήνυμα και ποια λέξη θα χρησιμοποιηθεί και καυγάδες έχουν στηθεί, και φιλόλογοι και δημοσιογράφοι του νέου λεξιλογίου αυτού του ντεμί Ελληνοαγγλικού , έχουν πλακωθεί για να βγεί ένα μήνυμα – είπαμε το μέσον είναι το μήνυμα, όχι το ίδιο το θέμα ως αντικείμενο του μηνύματος.
Μετά αρχίζει ο Γολγοθάς της multi ηλεκτρονικής αποστολής στις εφημερίδες και στα ηλεκτρονικά sites , και έχουν γίνει τρελλές σκηνές να έχει φύγει με την multi διαδικασία το ei mail- τώρα δεν υπάρχου fax- με το δελτίο τύπου προς όλα τα μέσα και να τρέχουν να το μαζ΄ρψουν πίσω γιατί κάτι δεν γράφτηκε καλά και μπορεί να παραφραστεί το νόημα. Εκεί ή γρίνια και το κακό και ο οχλαγωγία πάει κομματικό σύνεφο. Και ακούγονται και πολύ εξευγενισμένα Γαλλικά σε Ελληνική εκδοχή, όπου η λέξη Μαλάκας ή Μαλακισμένη ( αυτή που έχουν διδαχτεί και μάθει χρόνια στα σχολεία οι αστέρες των Ηλεκτρονικών υπολογιστών ) ρέει σαν το Αμαζόνιο ποταμό μαζί με τον Νείλο και τον Μισσισιπί.
Το όλο μοντέλο βέβαια λειτουργικά υποστηρίζεται απ το κατασκευασμένο ξανθοκόπι μαλιών με βαφές wella- loreal- pier carden- για τις γυναίκες και με κοστούμια fit σωλήνες για τους κατά κύριο λόγου αξούργους γραβατομένους ή όχι νεαρούς των ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Που και που παρουσιάζεται και κάποιος παλαιότερος τζοβενιάρης Βαψομαλιάς ή μαλιοβαψάς που μοιάζει σαν παραψημένο και καβουρδισμένο κουλούρι Θεσσαλονίκης απ το χρώμα των βαμμένων μαλιών.΄
Κάποια φορά σε ένα κόμμα , μπήκε μέσα στο γραφείο ο υψηλόβαθμός κομματικός που είχε βάψει τα μαλιά του για πρώτη φορά. Και όταν έκλεισε την πόρτα του γραφείου του, του κρεμάσανε απ έξω απ την πόρτα, πινακίδα που έγραφε : ” προσοχή χρώματα ”. Και όταν μετά από 2-3 ώρες βγήκε έξω είδε την πινακίδα και έγινε ομέρ Βρυώνης απ το κακό του.
Όλον αυτό τον ανανεωτικό οίστρο του 72% των ψηφοδελτίων θα τον βρεί μπροστά της η Νέα Δημοκρατία ώς κυβέρνηση αν εκλεγεί και ώς κόμμα.
Και ιδιαίτερα ώς κυβέρνηση την κρίσιμη εποχή της χρεωκοπίας στις μέρες μας.
Ο Κ.Καραμανλής το 1974 σε αντίστοιχη πολύ δυσκολη εποχή τότε, ήταν 67 ετών. Και ας τον κατηγορούνε κάπως ότι δεν ανανέωσε το στελεχιακό δυναμικό χρησιμοποιώντας τους παλαιότερους, ήξερε τι έκανε.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου το 1981 ήταν 62 ετών και ο Κ Μητσοτάκης το 1991 ήταν 72 ετών.
Οι μελετητές της ανανέωσης με τους υπολογιστές να προσπαθήσουν να θεμελιώσουν σχέση χρεωκοπίας της χώρας και ηλικιωμένων πρωθυπουργών ώς αφετηρία υου κοινοβουλευτισμού το 1974 και μετά.
“Η φαντασία στην εξουσία” ήταν το σύνθημα του Γαλλικού Μάη το 1968.
Τώρα με τον ανανεωτικό οίστρο των ψηφοδελτίων ( 72% στην Νέα Δημοκρατία) αλλά και σε άλλα κόμματα το αντίστοιχο σύνθημα είναι: “” οι αξούργοι στην βουλή””.Μια και η αξουρισιά έχει νεανικώς ανανεωτικώς γενικευτεί.