Οι δυο σπουδαίοι καλλιτέχνες συνεχίζουν την επί σκηνής συνεργασία τους σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο το φετινό καλοκαίρι.
Σάββατο 10 Αυγούστου στη Βόνιτσα
στη Νήσο Κουκουμίτσα / 21:30
Η Ελευθερία Αρβανιτάκη και ο Γιάννης Κότσιρας δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς είναι από τους πολύ αγαπημένους καλλιτέχνες του ελληνικού κοινού. Φέτος, ξανασυναντήθηκαν επί σκηνής μετά από μία εικοσαετία και παρουσίασαν ένα πρόγραμμα γεμάτο από τις μεγάλες τους επιτυχίες, αλλά και από τραγούδια που αγαπούν και μας έκαναν να τα αγαπήσουμε ακόμα περισσότερο από τις ερμηνείες τους. Από το «Δυνατά» και της «Καληνύχτας τα Φιλιά» ως το «Κάθε Φορά» και το «Εφάπαξ», από το «Μένω εκτός» ως την «Αλεξάνδρεια» και με αναφορές σε κλασσικά λαϊκά τραγούδια όπως τα «Θέλω Κοντά Σου Να Μείνω», «Πρώτη Φορά», «Μη Μου Ξαναφύγεις Πια Μάγκα Μου» και τα «Μαύρα Μάτια Σου» ως το «Κόκκινο Φουστάνι» και τη «Χάντρα Θαλασσιά», η Ελευθερία Αρβανιτάκη και ο Γιάννης Κότσιρας έμπλεξαν τραγούδια και διαθέσεις και παρέσυραν μαζί τους το κοινό, που κάθε βραδιά γινόταν μαζί τους μια μεγάλη χορωδία.
Η παράστασή τους ξεχώρισε όπως ήταν αναμενόμενο και δικαίως χαρακτηρίστηκε η “παράσταση της χρονιάς”, με τον κόσμο να φεύγει πλήρης μετά από κάθε live έχοντας συγκινηθεί, εκτονωθεί, χορέψει και τραγουδήσει μαζί με τους αγαπημένους του καλλιτέχνες. Το ντουέτο τους με τίτλο “Δυο ζωές” σε μουσική Γιώργου Καραδήμου και στίχους Λήδας Ρουμάνη (γράφτηκε με αφορμή τη συνεργασία τους) βρίσκεται στην κορυφή των playlist των ραδιοφώνων της χώρας από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ: θα τους απολαύσουμε σε μία μοναδική συναυλία στη Βόνιτσα, στη Νήσο Κουκουμίτσα, το Σάββατο 10 Αυγούστου στις 21:30.
Μαζί τους μια οκταμελής μπάντα εξαιρετικών μουσικών: Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης (τύμπανα, ενορχηστρώσεις), Αλέξανδρος Λιβιτσάνος (πλήκτρα, ενορχηστρώσεις), Παρασκευάς Κίτσος (μπάσο), Γιάννης Κυριμκυρίδης (πιάνο), Δημήτρης Τσάκας (σαξόφωνο), Κώστας Μιχαλός (κιθάρες), Βαγγέλης Μαχαίρας (μπουζούκι, λαούτο, μαντολίνο), Νίκος Μέρμηγκας (λάφτα, λαούτο, μπουζούκι). Οι φωτισμοί είναι της Μαρίας Βενετάκη και ο σχεδιασμός ήχου του Χάρη Κρεμμύδα και του Στρατή Καραδημητράκη, σε ένα πρόγραμμα που επιμελήθηκαν από κοινού η Ελευθερία Αρβανιτάκη, ο Γιάννης Κότσιρας και η Λήδα Ρουμάνη.
Γενική Είσοδος: 15€ / τα πρώτα 500 εισιτήρια 13€
Σημεία Προπώλησης:
- Βόνιτσα: SMARTPLAY, Gadgets & Mobile Accessories
- Πάλαιρος: Μεζεδοπωλείο «Το Ναυτάκι»
- Λευκάδα: JOY, Coffee Place & Bar / Βιβλιοπωλείο «Το Χάρτινο»
- Νυδρί: Beach Bar
- Πρέβεζα: κατάστημα μουσικών οργάνων ρυθμός-βιβλιοπωλείο Κύκλος
- Άρτα: Βιβλιοπωλείο «Η Πολυθρόνα του Νίτσε»
Οργάνωση Παραγωγής
Menta Art Events, www.menta3.com / τηλ: 2108617577
ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ, ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Η χρεωκοπία της χώρας και η έλειψη σπό γκαφρά ( φράγκα )είναι και μια καλή ευκαιρία να τεθούν και σε ρεαλιστικότερες βάσεις τα δήθεν καλλιτεχνικά κριτήρια και στην μουσική και στο τραγούδι.
Διότι καλλιτεχνικό κριτήριο είναι και το κριτήριο που φέρνει τον Μάλη Χριστοδουλόπουλο στο λανηυρι στο Μοναστηράκι Ξηρομέρου. Το ίδιο κριτήριο που φέρνει τους παραπάνω καλλιτέχνες στην Κουκουμίτσα Ξηρομέρου.Και όχι Κουκουμίτσα Βόνιτσας γιατί η Βόνιτσα είναι Ξηρόμερο.
Καλές οι καλλιτεχνικές παλαιότετες ορψήστρες των μεγάλων συμβολικών καλλιτεχνών μουσικών που όμως πληρωνόντανε ετήσια με 600 χιλισδες ευρώ απ το κρατικό ταμείο ?? δηλαδή ανέξοδα εισέπρατε ο δήθεν καλλιτέχνης που αράδιαζε μια ομάδα μουσικών, αρκεί να πληρώνουν άλλοι.
Για να μην ξεχνιώμαστε και βγάζουμε την εμπορικότητα έξω από τις καλλιτεψνικές προυποθέσεις, όπως γινόνταν χρόνια στην Ελλάδα και ίσως γίνεται και ακόμη με κάτι χορηγίες του πολιτισμού σε αυτοαποκαλούμενους καλλιτέχνες.
Και γιατί οι ποιοτικοί δήθεν καλλιτέχνες μουσικοί είναι ποιοτικότεροι απ τον Βασίλη Καρά ( άλοθι δεν έχεις άλοθι είσαι στο ψέμα σου αιχμάλωτη)??Γιατί οι αυτοαποκαλούμενοι ποιοτικοί συνθέτες και τραγουδιστές είναι καλύτεροι απ τον Τάκη Μουσαφίρη ( τι το θές το κουταλάκι να μουβδώσεις το φαρμάκι ) και τον Γιώργο Μαζωνάκη ( στους δομους φωτάκια καμένα λαμπάκια) ??
Δεν θα αργήσει και η εποχή που οι μεγάλες καλλιτεχνικές ποιοτικές ορχήστρες και οι ποιοτικοί αοιδοί θα παίζουν και θα τραγουδάνε στα εγκσταλελειμένα Ρεκατσινάτα Λευκάδος ή στοβΛαγκάδιωτης Κλωσουριάς.
Έλλειψη γκαφρά ( φράγκων) και οι ποιότητες μετασχηματίζονται σε ανάγκη εμπορικότητας.
Για αρκετά χρόνια το κρατικό ταμείο πλήρωνε 600 χιλιάδες ευρώ ετήσια ( 200 εκατομμύρια παλιρςωδραχμές) σε δήθεν μια ποιοτική ορχήστρα ενός ποιοτικού μουσικού.Γιαι αυτός ο μουσικός ήταν ποιοτικότερος από τον ντόπιο κλαρινίστα Τσιρούφλη??
Ή γιατί τον κάνανε ποιοτικότερο τα λεφτά που πλήρωναν άλλοι για να εισπράτει μέσω κρατικού ταμείου ώς χορηγία αυτός??
Γιατί “”τα τραγούδια της φωτιάς”” του 1974 είναι καλύτερα απ τα τραγούδια του Βασίλη Καρά ?.
Ο Billy Karrasείναι ο σύγχρονοςεγάλος αοιδός με διαχρομικά τραγούδια.
“”Όπως παλιά”” – ” άλλοθι δεν έχεις άλλοθι””- “” πάρτα όλα πάρτα όλα μην αφήσεις τίποτε πάρτα οπωσδήποτε””- κλπ τραγούδια.
Το κλπ δεν άρεσε σε κάποιους φιλόλογους στις εκθέσεις στα γυμνάσια.
Γιατί “” τα τραγούδια μας “” ( στην Αθήνα μες το κέντρο φύτρωσε καινούργιο δέντρο”” είναι καλυτερα απ τα τα τραγούδια του Μαζωνάκη : ” Πές ένα γειά”” – “”Μη μου ζητσς ν αλλάξω γνώμη””- “” παλιόπαιδο θα γίνω θα σπάω και θα πίνω””.
Ή γιατί το μεροκάματο το Βγάζει ο Billy Καράς και ο Μαζωνάκης ώς δύσκολο νυχτοκάματο , ενώ οι άλλοι οι ψευτοέντεχνοι το βγάζουν ώς επιδοτούμενοι από το υπουργείο πολιτισμού που αμολάε χρόνια τα λεφτά απ τα κρατικά ταμεία.
Εδώ φτάσανε έναν αοιδό της προβεβλημένης δισκογραφίας, να τον κάνουν πρέσβη καλής θέλησης, και δεν ξέρει να ανοίξει το στόμα του να μιλήσει πέρα απ το ότι “”είναι επαναστάτης του αυτονόητου”” όπως λέει ο ίδιος . Ούτε το ονομά του δεν ξέρει να γράψειβκαι αραδιάζει τραγουδιστικές κορώνες λαπά.
Θυμάται κανένας “”τα τραγούδια μας”” δηλαδή “”τα τραγούδια σας “” που βλέπανε “”τσιμινιέρες παγωμένες”” και δέντρα με “”κατακόκκινα φύλλα και ολόχρυσα μήλα”: στο κέντρο της Αθήνας.Που δεν φύτρωσε τίποτα παρά ναρκόνια και κουκουλοφόροι και κλεφτρόνια.
Ένα σκερβελέικο σύστημα μουσικής που το είχε ρίξει στην ανέξοδη αρπαχτή , κάτι προοδευτικές συναυλίες στα γήπεδα
Και με χορηγίες χρονια του υπουργείου πολιτισμού ( σαν τα επιδόματα του σύριζα της τεμπελιάς) , και κάτι ψευτοέντεχνα λαπά δήθεν τραγούδια ,ο Κώστας Καφάσης ήταν ποιό έντεχνος ,κσι δώστου κονόμα και αφίσες και τηλεοράσεις και προβολή και αρπαχτή και οι φορολογούμενοι πληρώνανε.
Και τώρα που οιβφορολογούμενοι δεν έχουν να πληρώσουν -τοβδημόσιο διασκορπιζόμενο χρήμα- όλοι βγήκανε παγανιά στα χωριά σε συναυλίες.
Κάποιοι κονομίσανε χρόνια-ώς πρέσβεις πολιτισμού πίάσανε το ακριβά της Αθήνας και κάνουν επιλεκτικές δήθεν παρέες όπως ο αοιδός πρέσβης καλής θέλησης ( μετανάστες και βαλίτσες ξαι αποτσίγαρα ρηγμένα δίπλα από τις ράγες). Θα φτάσουν όλοι αυτοί να τσακώνονται για το ποιός θα τραγουδήσει στο πανηγλυρι στο Μοναστηράκι ή στην Καντήλα Ξηρομέρου.Για τούτο και πλησιάζουμ στην Βόνιτσα Ξηρομέρου. Ο σοιδός ο πρέσβης ( πάγωσε η τσιμινιέρα ) θα συνεισει στο τηλεοπτικό γυαλί να ανοίγει το στόμα του και να νγάζει διαμάντια ακατέργαστες λέξεις για υψηλή παιδεία και μόρφωση.Μέχρι παραμόρφωση.