ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΩΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ
Με υπευθυνότητα ο Δήμος Λευκάδας έχει προβεί στις ακόλουθες ενέργειες που θωρακίζουν αποτελεσματικά την υγεία των πολιτών μας από τις επιπτώσεις του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα,
Ενημερώθηκαν: για την λήψη προληπτικών μέτρων για τον κορονοϊoύ Covid-19 οι σχολικές κοινότητες, η ΔΕΠΟΚΑΛ, το ΚΔΑΠ καθώς και τα σώματα ασφαλείας (Αστυνομία, Πυροσβεστική και Λιμεναρχείο) και η 4η ΜΣΕΠ.
Απολυμάνθηκαν: τα σχολεία όλων των βαθμίδων
οι παιδικοί σταθμοί
τα αθλητικά κέντρα
το Κ.Α.Π.Η.
Έκλεισαν προληπτικά: το Κ.Α.Π.Η. και το Κ.Η.Φ.Η.
Αναστέλλονται: συνεδριακές εκδηλώσεις
Δρομολογήθηκαν: Ενημέρωση του προσωπικού του Δήμου
Απολύμανση Μουσείου Σικελιανού, Πνευματικού Κέντρου, Αίθουσα Στάμου, Δημόσιας Βιβλιοθήκης, το μικρό κλειστό, καθώς και το Διοικητήριο και τα δημοτικά καταστήματα.
Διανομή ενημερωτικού υλικού πρόληψης (αφίσες-φυλλάδια) σε σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες.
Η εκτελεστική επιτροπή του Δήμου Λευκάδας συνεδρίασε για το θέμα και τονίζει να εφαρμόζονται οι επιστημονικές οδηγίες των ειδικών για τον περιορισμό της διάδοσης του ιού:
- Τακτικό πλύσιμο χεριών
- Όταν βήχουμε καλύπτουμε το στόμα
- Αποφεύγουμε χειραψίες
- Δεν πιάνουμε μάτια, μύτη, στόμα με ακάθαρτα χέρια
- Αποφεύγουμε την στενή επαφή με άτομα που έχουν συμπτώματα
- Σε περίπτωση εμφανίσεως συμπτωμάτων, επικοινωνία με τον θεράποντα ιατρό ή τον Ε.Ο.Δ.Υ.
Τέλος, συγκροτήθηκε επιτροπή άμεσης επέμβασης για την ειδικότερη αντιμετώπιση του θέματος, σύμφωνα με την κείμενη για το θέμα πράξη νομοθετικού περιεχομένου, και με τις οδηγίες της Επιτροπής Αντιμετώπισης Συμβάντων Δημόσιας Υγείας.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ο κινέζικος κορονο’ι’ός είναι το η ενεργοποιημένη αιχμή του βέλους του τόξου του νεοκαπιταλιστικού κουμμουνισμού ή κουμουνιστικού νεοκαπιταλισμού. Που μεταφέρεται πνευματικά ( δια του αέρα ) για τούτο και αιχμή βέλους και όχι κόψη σπαθιού( μια και υο σπαθί απαιτεί γειτνίαση ).
Είναι ιός που ακουμπά στην απωανατολίτικη βιοαισθητική και κίνηση της ανθρώπινης των επιδημιών ιστορίας, που θέλει να λειτουργήσει ώς μια πλανητική Μαντάλα ( σφαιρική στον πλανήτη εξάπλωση) , εκπροσωπόντας και επαναφέροντας έτσι την ειδική κομμουνιστική ιμπεριαλιστική μεγάλη Μαο’ι’κή πορεία για να εξαπλωθεί ώς ιός , και η εξαπλωσή του να συνιστά και να επαναφέρει μια νέα κινέζικη πολιτιστική Μαο’ι’κή επανάσταση.
Ο κορονο’ι’ός -δηλαδή η νεοκαπιταλιστική κομμουνιστική προσπάθεια για το μπόλιασμα του πλανήτη ανθρώπων και ιδεών -δεν θα περάσει.
Ο σόσιαλ καπιταλιστικός κομμουνιστικός ιμπεριαλισμός ώς κινέζικος δράκος θα αναλωθεί μές την ίδια την Κίνα ώς ειδικοδυναμικό τοπίο εμφανισής του και δράσης του , ώς Νέομαο’ι’κή “”κουμουνιστική πολιτιστική κινέζικη πορεία και επανάσταση””.
Που δεν ήταν μεγάλη γιατί ούτε πορεία ήταν ούτε επανάσταση.
Ήτανε της αρπαχτής κατάστσση διακυβέρνησης για να προκύψει η νέα κινέζικη ολιγαρχική τάξη , όπως στην Σοβιετική Ένωση για να προέκυπταν ( και προέκυψαν) οι ολιγάρχες.
Λαπά και φούμαρα ιδεολογία σοσιαλκομμουνιστική φλομώσανε τον 20ο αιώνα τον κόσμο οι Λενινιστικό Μαο’ι’κοί Σταλινικοί ( μαζί και κάτι τύποι της οδού Καλλιδρομίου στην Ελλάδα) και βαρέσανε σαπέρα.
Η Λευκάδα ώς αναγεννησιακή αρχιτεκτονική δομή του οικιστικού ιστού , δεν διατρέχει κίνδυνο απ τον κορονο’ι’ό, γιατί αερίζεται.
Οι πόλεις της Βόρειας Ιταλίας ώς μεσαιωνικές εσωστρεφείς κυκλικά τεκτονικά , είναι το προνομιακό ιστορικό οικιστικό τοπίο για την κυοφορία κσι εξάπλωση του κορονο’ι’ού.
Η τεκτονική σχεδίαση της πόλης της Λευκάδος με τα σημεία φυγής και προοπτικής στα σημεία του ορίζοντα ( ώς οι καταλήξεις στο διαμπερές των δρόμων ακόμα και των στενών σοκακιών ) λειτουργεί απολυμαντικά για τον αγέρα. Και για τούτο σε έναν μακροχρονιότερο οικιστικό επεκτατισμό της πόλης της Λευκάδος η βιο’υ’γιεινομική αυτή οικιστική προνομία πρέπει να διαφυλαχτεί.
Το τέλος του Μεσαίωνα στην Ευρώπη συμπτίπτει και σηματοδοτείται απ την εξάλειψη της Ευρωπαικής πανώλης ( κινεζικής τότε χολέρας) του 15ου αιώνα που ώς “”μαύρος θάνατος “” που με κέντρο την περιοχή της Βορείου Ιταλίας κσι τις προκαταλήψεις υγιενής του αντιδραστικού Παπισμού , εξαφάνισε το 1/3 του Ευρωπαικού τότε πληθυσμού.
Η δομή της βιοτεκτονικής της τότε Αμαξικής ( Λευκάδας) ώς κατασκευαστικά μετα το μεσαίωνα αφουγκράστηκε -έστω και ανεπαισθήτως ώς αρχικτονική δόμηση- τα αναγεννησακά βιτρουβιανά αιτήματα για την υγιεινή της ανθρώπινης συμβίωσης , που βάση είχαν
“”το θεόσταλτο ώς έργο ανθρώπων”” ιπποδάμειο αρχαιοελληνικό σύστημα για την ισονομία των ανθρώπων μέσω της ισονομικής κατοίκησης. Και αυτό το ιππαδάμειο σύστημα ουδέποτε ξεπεράστηκε ούτε θα ξεπεραστελι ώς μανιέρα οικισμού , για τον λόγο ότι εξασφαλίζει ότι ο ήλιος και ο αγέρας και το φώς είναι κοινά και ίσα χαρακτηριστικά για όλους μέσω της ιπποδάμειας χάραξης για την οίκηση κσι την λειτουργία ανθρώπων.
Η Πόλη της Λευκάδος ελιναι μια αναγεννησιακή πόλη , και ώς τέτοια πρέπει να την αντιμετωπίζουν πρώτα οι ίδιοι οι οικιστές της.
Το Ιπποδάμειο σύστημα οίκισης , φηλσδή τα οικοδομικά περίπου ισουψή τετράγωνα, δεν αρεε στην φεουδαλική μεσαιωνική εποχή, ούτε ακόμα στο πέρασμα του χρόνου σε κάτι κατσλειπα αυτής ώς βαρονίες οικισμού και μοναρχικές οικιστικές δεσποτίες , ούτε στις κατά την”” ορατή έξαρση”” δόμηση και των καθ ύψων δικσιωμάτων χωτικού χώρου του δήθεν Νέου ( αλλά ουσιαστικά πεπαλαιωμένου αναχρονιστικού) κόσμου.
Δεν άρεσε γιατί αυτοί οι κάποιοι αυτών των κόσμων, ήθελαν να έχουν περισότερο ήλιο, αγέρα και φώς από τον άλλο κόσμο. Ήθελαν κοινώς ο ήλιος να βγαίνει μόνο ή περισσότερο για αυτούς.
Ο ήλιος πάντως δεν τους έκαμε το χατήρι. Και βγαίνει και θα βγαίνει για όλους ισόποσα και οικιστικά ιπποδάμεια. .