“Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα κρούσμα κορονοϊού στην Λευκάδα” ανέφερε σε επικοινωνία που είχαμε ο διοικητής του Νοσοκομείου Λευκάδας Ιωάννης Μπάκαβος.
«Το Νοσοκομείο Λευκάδας έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα, κανείς δεν μπορεί να εισέλθει σε αυτό, εκτός από τα περιστατικά που κρίνονται απαραίτητο, ωστόσο πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι.
Το νοσοκομείο Λευκάδας ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και είναι σε απόλυτη συνεργασία με όλες τις αρμόδιες αρχές και φορείς ακολουθώντας τον υφιστάμενο σχεδιασμό.”
Σύμφωνα με τον διοικητή του Νοσοκομείου, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι ο κορονοϊός δεν θα έρθει και στην περιοχή μας, όμως δεν χρειάζεται να λειτουργούμε με πανικό, αλλά να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής και να ακολουθούμε τις οδηγίες που σε καθημερινή βάση δίνει ο ΕΟΔΥ.
Οι μάγκες οι ψευτόμαγκες οι Κινέζοι κάνουν τους “”Κινέζους”.
Δεν ξέρουν τίποτις , δεν γνωρίζουν τίποτις, είναι καραμπουζουκλήδες και ελεύθεροι ( παράφραση του επιτύμβιου στίχου του Καζαντζάκη).
Μια χώρα ξεφτλίδι και νούμερα του Μσο”ι”κού Εθνικισμού του κομμουνιστικού σφυροδρεπανιάρικου καπιταλισμού και του κατά Ντεγκ Σιάο Πίγκ νεο ιμπεριαλιστικού καπιταλισμού, γκουρμέδες των άβραστων ποντικιών με γαρνίρισμα νυχτερίδες και δεντρογαλιές για φα’ί’, κρυψίνοιοι και αυταρχικοί στους πολίτες ζώα χωρίς συνθήκες υγιεινής , όπου τους παίρνει ώς εξουσία, κάνουν πώς δεν καταλαβαίνουν τι κακό έχουν προκαλέσει ώς χώρα και κρατική οντότητα στον πλανήτη με την περίεργη ( κατά το ήμισυ μεθοδευμένη ) εξαπόλυση – απ το εξαπολύω- του δληθεν κορονο”ι’ού , ουσιαστικά της πανώλης του 2020. Αφού απ την αρχή του 21ου αιώνα οι δήθεν τυχαιότητες κινέζικων απανωτών ιών (γρίππη των πτηνών, Η1Ν1, SARS ) είναι σε τακτική διάταξη.
Ένας πολιτισμικός της ανθρωπότητας βόθρος εξαπλωμένος σε 9 εκατομμύρια τετραγωνικά χιλιόμετρα της ξηράς του πλανήτη, κάνουν τους μάγκες με την μέθοδο της πνευματικής μεταφοράς ( δια των μιασμάτων ) που μεταφέρων τους περίεργους τυχαίους όσο και μεθοδευμένους απανωτούς ιούς σαν τον τωρινό κορονο’ι’ό , που κοινωνικά αποτελελι την σύγχρονη Πανώλη.
Η Πανώλη στην Αθήνα του 1854 ( την φέρανε οι Γάλλοι στον Πειραιά) ονομάστηκε και μεταφράστηκε ώς τοβ
Δονάκιο της χολέρας ώς ιατρική τότε συμπτωματολογία και ταξινόμηση.
Και από περίεργη ευγένεια -όχι ύποπτη-αλλά εξηγήσιμη -για να μην ινει panik- η τωρινή Π.Ο.Υ μένει στο λεκτικό του Κορονο’ι’ού , ενώ εφ όσον υπάρχουν και ορφανά κρούσματα σημαίνει ότι υπάρχει και κυκλοφορεί παγκοσμίως μολυνσμένος αέρας ( μίασμα).Και σύμφωνα με τον χάρτη διασποράς στην υδρόγειο σε όλο τον πλανήτη ,σε βαθμό και πυκοτητα που τρομάζει για την τύχη του παγκόσμιου πληθυσμού. Και όλα αυτά όλως τυχαίως από συγκεκριμένη τα τελευταία χρόνια χώρα, απ την οποία έχουν προέλθει απανωτές επιδημίες μέχρι αναμενόμενo ήταν να προκύψει -όλως περίεργα τυχαίως-η πανδημία , δηλαδή η Κινέζικη Πανώλη του 2020 σε κοινωνικούς ιατρικούς όρους,πογ ιατρικά ονομάστηκε κορονο’ι’ός.
Η κύρηξη πανδημίας απ την .Π.Ο.Υβδεν ειναι παρά συμβολική και η ενδεικτική επισήμανση απ την Π.Ο.Υ πρός τους Κινέζους κρατικούς ότι το παρακάνατε , και ταυτόχρονα η καταφανής προειδοποίηση πρός τους πολίτες των χωρών του πλανήτη και τις κυβερνήσεις, ότι πλέον ο εχθρός για την ανθρωπότητα και τον πολιτισμό βρισκεται μέσα στον πλανήτη κσι είναι η Κίνα.
Αυτο σημαίνει η ανάγκη να καταφύγει η Π.Ο.Υ να κυρήξει πανδημία, βασική αρχή της οποίας Π.Ο.Υ είναι η αποδυνάμωση με λέξεις πληροφοριακά κοινωνικά κάθε μορφής αυστηρής εννοιολιγικής ολότητας συνειρμών των ιατρικών λέξεων.
Ο όρος Πανδημία ανατρέχει ώς ιστορικό ερμηνευτικό της πραγματικότητας υπόβαθρο, έστω και εκ των υστέρων, στην Κινέζικη Πανώλη ( τον μαύρο θάνατο του 14ου αιώνα στον τότε κόσμο που αφάνησε το 30-40% του τότε παγκόσμιου πληθυσμού ( το 50% τουπληθυσμού της Ευρώοης).
Ποτέ άλλοτε στην ιστορική αυστηρή αναφορά δεν συναντάται ο όρος Πανδημία ,με τον επισημότερο τρόπο που έγινε στις μέρες μας απ την Π.Ο.Υ.
Όλες οι ώς τώρα αναφορές λοιμώξεων σε πλατύτερα μεγέθη πληθυσμού αναφέρονται ώς το πολύ επιδημίες.
Και για τούτο κσθε προσπάθεια των Κινέζικων αρχών και του Κινέζικου πληθυσμού της ιθύνουσας τσξης και νομεκλατούρσς να υπεραμυνθού αδιάφορα την τυχαιότητα εμφάνισης του κορονο’ι’ού , είναι ιστορικά άκυρη. και που εφ όσον επιδιώκεται ( κάνοντας οιβΚινέζοι τους “”Κινέζους”” είναι Και μαζί είναι κσι σοβαρή απόδειξη υπόνοιας για την Κινέζικη σκοπιμότητα συνολικά. Κσι όπου υπάρχει σκοπός και σκοπιμότης υπάρχει και η μεθόδευση και η μέθοδος για την επιτυχία του σκοπού.
Τρείς επιδημίες και μία πανδημία από συγκεριμένο τόπο του πλανήτη απσνωτά μέσα σε 15-20 χρόνια πάει πολύ ώς τυχαιότητα.
Εκτός κσι αν οι υπόλοιποι πολίτες του κόσμου θέλουν να γίνουν και να είναι “”Κινέζοι””.
Η εποχή όμως που ο Τσάν Γκά”ι’ Σέκ, ο Μάο τσε Τούνγκ και ο Τέγκ Σιάο Πινγκ , για τους λόγους του ο καθένας μπορούσαν να ρίξουν αεροπλάνο με την σκέψη και μόνο έχει περάσει και ζώα “” Κινέζοι”” πολίτες άλλων χωρών δεν υπάρχουν.