Κοινό Δελτίο Τύπου των Δήμων Λευκάδας και Μεγανησίου
Αποχώρηση των Δημάρχων Λευκάδας και Μεγανησίου από την Ιδρυτική Γενική Συνέλευση του ΦΟΔΣΑ ΑΕ ΟΤΑ Ιονίων Νήσων.
Οι Δήμαρχοι Λευκάδας και Μεγανησίου αποχώρησαν από την ιδρυτική γενική συνέλευση της υπό σύσταση εταιρείας ΦΟΔΣΑ ΑΕ ΟΤΑ Ιονίων Νήσων της 15ης Ιουνίου 2020 που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα την μη ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης του καταστατικού της για τους παρακάτω λόγους τόσο νομιμότητας όσο και σκοπιμότητας:
Κατά την εκλογική διαδικασία και την έγκριση του καταστατικού της υπό σύσταση εταιρείας, δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα στα άρθρα 226α και 236 παραγρ.6 του Ν.4555/18 με αποτέλεσμα την μη εκπροσώπηση της ΠΕ Λευκάδας στο Διοικητικό Συμβούλιο. Επιπροσθέτως, επισημάνθηκε ότι επιβάλλεται η τροποποίηση του προτεινόμενου καταστατικού στο άρθρο 32 αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική ώστε το ύψος της ετήσιας εισφοράς του κάθε δήμου- μετόχου να υπολογίζεται με βάση την αρχή της ανταποδοτικότητας σε σχέση με το πραγματικό κόστος των υπηρεσιών που παρέχονται στον συγκεκριμένο δήμο, και όχι σε ενιαία βάση σε επίπεδο περιφέρειας Ιονίων νήσων.
Κατόπιν των ανωτέρω εξελίξεων αναμένεται η σύγκλιση επαναληπτικής γενικής συνέλευσης ώστε να ολοκληρωθεί με σύννομο τρόπο η διαδικασία για την σύσταση της εταιρείας.
Η προάσπιση και διασφάλιση των συμφερόντων των δήμων μας είναι για εμάς μονόδρομος και ρητά και κατηγορηματικά το επισημαίνουμε προς κάθε κατεύθυνση.
Ο Δήμαρχος Λευκάδας Ο Δήμαρχος Μεγανησίου
Χαράλαμπος Καλός Παύλος Δάγλας
Εφ όσον δεν εκλέχτηκε αντιπρόσωπος εκ Λευκάδος , μα μην ξαναασχοληθούν οι Δημοτικές αρχρς Λευκάδος και Μεγανησίου με το θέμα στο επίπεδο περιφέρειας.
Η περιφέρεια σε επίπεδο Λευκάδος δεν εκπροσωπείται στην διαχείρηση του Περιφερειακού σκουπιδικού. Και για τον λόγο ότι είναι αυτοδιοικητικό όργανο και όχι διατεταγμένο κρατικά διοικητικά.Αυτή είναι η κοινωνική πολιτειακή συνταγματική βάση της αυτοδιοίκησης.
Στην Λευκάδα και Μεγανήσι είναι η αρχή για να λυθεί το σκουπιδικό.
Και καλά είναι να σκεφθούν όλοι την σχέση περιφερειακότητας και τοπικών σε νομούς σκουπιδιών.
Το φαινόμενο η αυτοδιοίκηση να αυτοκαταργείται ( η αυτοδιοίκηση να καταργεί την αυτοδιοίκηση) μόνο σε χρεωκοπημένες συνδυαστικές τεχικές εκλογομαγειρίες μπορεί να εξηγηθεί, από χρεωκοπημένες εκλογικές διεργασίες, οι οποίες φωνασκούν και δήθεν υπερθεματίζουν πάνω στην δήθεν κοινωνική έδραση των διαδικασιών αυτών.
Και τάχει ζήσει αυτά η Ελλάδα και τάχει πληρώσει ακριβά.
Οι πλιτικοί απανταχού στον πλανήτη καλά είναι να γνωρίζουν ότι:”” όταν τα εκλογικά συστήματα και οι εκλογικές τεχνικές δεν μπορούν να ελέγξουν το αποτέλεσμα , τότε εγκαθίσταται ,ή καταφεύγουν , για τον έλεγχο του αποτελέσματος αναγκαστικά η/στην εκτροπή””.
Ώς στο τέλος να αυτοεκτραπούν στον χρόνο οι καταφεύγοντες στην εκτροπή.
Πάντα η αρχική εναρκτική λειτουργία και διαδικασία σηματοδοτεί και τον πυρήνα του επιδιωκόμενου της θέσμισης της συλλογικότητας που αρχίζει.
Και απ την αρχική διαδικασία/λειτουργία φεξήχθει καθαρά η στόχευση δημιουργίας αυτής της θεσμικής εκδοχής μέσα στην αυτοδιοικητική συνολική θεσμικότητα που ονομάζεται περιφέρεια.
Κοινώς η όλη αυτή νέα θεσμική συλλογικότητα εκκινήθηκε και σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την Κερκυρα’ι’κή εξάρτηση της περιφέρειας΄Ιονίων Νήσων.
Και η πολύ σπουδή για να παγιδευτεί καίρια και αποτελεσματικά η εξάρτηση αυτή στον χρόνο έδωσε πρωτογενώς τα αποτελεσματά της, γιατί ήταν μπρουτάλ χοντροσχεδιασμένη βουλησιακά. Και ταυτόχρονα κατέδειξε και το απαράσκευο ή το ανεπαρκές της σχεδίασης της όλης εξαρτησιακής ίντριγκας. Και μπορεί κάποιος να εξαγάγει και συμέρασμα για την επάρκεια ή όχι των όσων σχεδίασαν αυτή την περίεργη πραγματικότητα, και να διακρίνει πλέον και έλλειψη μανδαρινικού τάκτ από τους εμπνευστές και σχεδιαστές του όλου προτάγματος.
Η ανεπάρκεια στο συλλογικό επίπεδο της νέας αυτής συλλογικότητας, είναι εμφανής γιατί από την πρώτη κιόλας συνεδρίαση απεκαλύφθει διαφανώς ο επιδιωκόμενος πυρήνας. Και όσοι συμμέτοχοι στον σχεδιασμό αυτό καλά είναι να μην επαίρονται για τις γραφιοκρατικές τους ικανότητες και δυνατότητες, ακόμα και αποκοινωνικοποιημένες ώς συνεκτικές λειτουργικότητες.
Διότι αφού απ την πρώτη συνεδρίαση , έδειξαν την διακριτότητα και διαφοροποίηση της λειτουργικής του νέου θεσμού από την κοινωνική πληθυσμιακή βάση, ουσιαστικά ”ξεμπρόστιασαν” απεκάλυψαν και την βούληση των σχεδιαστών της νέας αυτής θεσμικότητας, μια και δεν μπόρεσε το τεχνικό μέρος της εκλογικής διεργασίας να καλύψει αυτή την βούλησγη, γιατί και το τεχνικό μέρος ήταν ανεπαρκώς γραφειοκρατικά στο ελάχιστο σχεδιασμένο.
Το ελάχιστο γραφειοκρατικό μανδαρινικό τάκτ να είχε ληφθεί υπ όψιν, το τεχνικό μέρος της διεργασίας δεν θα μπορούσε να αποκαλύψει άμεσα- σε βαθμό μάλιστα αυτοκατάργησης της ίδιας της διαδικασίας της αυτοδιοίκησης.
Ασφαλώς εδώ η κάθε αναφορά της κοινωνιολόγησης της γραφειοκρατικής λειτοτουργίας ώς πολιτισμική κατάκτηση για την κοινωνική ευνομία και εξυπηρέτηση των πολιτών, κατά τους κλασσικούς της κοινωνιολογίας, δεν θα είχε περάσει απ το μυαλό των ινστρουκτόρων της σχεδίασης του όλου αυτού νταραβεριού για την έναρξη της νέας θεσμικότητας.
Μές το μυαλό των σχεδιασών θα ήταν η έννοια της τεχνικής με τα εκλογικά ξεροκούκια, με κύρια ένδειξη ότι και αυτές οι εκλογικές τεχνικές μές το μυαλό των σχεδιαστών του εγχειρήματος, θα είχαν βάσει τις προπολεμικές τεχνικές της κάλπης με το άσπρο μαύρο ξεροκούκι για κάθε υποψήφιο, δηλαδή συνθήκες πρίν το 1920.
Μαυρίσανε μπορεί να πείς κάποιος τους υποψηφίους της Λευκάδος για τούτο δεν εκλέχτηκαν. Δηλαδή εποχές 1895 που μαυρίσανε οι Μεσολογγίτες τον Χαρίλαο Τρικούπη γιατί έφκιαξε το τραίνο και έδιωξε τους λαγούς απ τον θόρυβο του συρμού από τα πεδινά και πήγαίνοντας οι λαγοί στα ημιορεινά κατέστρεφαν τις καλλιέργειες των ψηφοφόρων.
Κοντά στην Δεκαετία του 1920 έφυγε και απ την ζωή ο μεγάλος κοινωνιολόγος Μαξ Βέμπερ που διαπραγατεύτηκε το θέμα της αναγκαιότητας της διοικητικής να υπάρχει γραφειοκρατίας πάνω σε κοινωνική βάση και κοινωνικό έλεγχο , για την εξυπηρέτηση των πολιτών των κρατών και των Εθνών, και των επαρχιών ακόμα και χωριών και οικισμών στον πλανήτη.
Χαθήκανε οι βιβλιοθήκες με τα συγγράματα έστω και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές με τα ηλεκτρονικοποιημένα περιεχόμενα βιβλίων και κοινωνικών συγγραμάτων ή και συγγραμμάτων εκλογικών τεχνικών , για να ανοίξουν κάποιο οι ινστρούκτορες σχεδιαστές τέτοιων αυτοδιοικητικών νταραβεριών???
Η Λευκάδα και το Μεγανήσι πρέπει δια του αυτοδιοικητισμού των και της πολιτικής των εκπροσώπησης να ζητήσουν μεταγραφή για την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
Να καταστήσουν σαφές ώς 2ο βήμα ενέργειας( το πρώτο ήταν η ορθή αποχώρηση των Δημάρχων απ την αρχική όπως εξελίχθει συλλογική του ΦΟΣΔΑ), ότι δεν μπορεί η Λευκάδα Μεγανήσι να τροφοδοτούν τον μύλο της αυτοδιοικητικής Ιονίου κερκυραικής ίντριγκσς, και αυτό να το γνωρίσουν και στο υπουργείο εσωτερικών. Για να μάθει το υοουργείο και οι φορολογούμενοι για το γίνεται , μια και η αυτοδιοίκηση τρογοδοτείται αοό κονδύλια φορολογουμένων μέσω του υπουργείου.
Οι φορολογούμενοι της Λευκάδος Μεγανησίου πρέπει κατά την Ιόνια Κερκυραική ΦΟΣΦΑ να τροφοδοτούν την λύση των σκουπιδιών της Κέρκυρας.
Και οι φορολογούμενοι της Αιτολωακαρναιας να τροφοδοτούν τήν λύση των σκουπιδιών της Λευκάδος κατ ανάγκη !!
Η αυτοδιοίκηση ώς οολιτειακή συγκοτηση του κάθε τόπου, πώς εκλαμβάνεται απ τους αυτοδιοικητικούς της Κέρκυρας ( Γαστούρια ).??
Η αποστασιοποίηση των Δημάρχων Λευκάδος και Μεγανησίου απ το Κερκυραικό Ιόνιο αυτοδιοικητικό νταραβέρι πρέπει νάναι εμφανής μέχρι τηνπροοδευτικ άστο χρλονο οριστική αποχώρηση συνολικά.
Και ο εκπρόσωοθς της περιφέρειας στην Λευκάδα -ο στην συγκυρία αντιπεριφερειάρχης που ψηφίστηκε απ τους πολίτες της Λευκάδος- ορθά θα είναι πολιτικά να αλοστασιοπιθηθελι απ το Κερκυραιο διοικητικό σχήμα , αναλογιζόμενθς αν αυτό το διοικητικό σχήμα μπορεί να λέγεται περιφερειακό,οταν δεν λαμβάνει υπ όψιν υριο μέρος της δήθεν ολοτητάς του και αποκλείει αυτό το μέρος ??
Αυτό το επίπεδο διαχειριστών ( τα Γαστούρια) της εμφανισθείσης Κερκυρα’ι’κής ίντριγκας , καλά είναι να αναλογιστούν όλοι στην Λευκάδα αν τους ταιριάζει σε όρους συλλογικότητας η και ατομικής συμπεριφοράς?? Καλά είναι να αναλογιστούν τα ίδια και οι Κεφαλήνες Ιθακήσιοι και Ζακυνθινοί αυτοδιοικητικοί διαχειριστές ??
Σε κάποιους πολίτες της Λευκάδος και της Ελλάδος Δημότες συνολικά δεν ταιριάζει η ίντριγκα των Γαστουριών ( πληθυντικός για τα Γαστούρια) , γιατί δεν θα ανεχτούν ούτε ανέχτηκαν ποτέ το : “”απ αλλού τρώς απ αλλού πίνεις και αλλου πάς και το δίνεις””.
Γιατί αυος ιναι ο πορνικός ομος της διπλοθεσίας.
Τα Κερκυραικά ( Γαστουριώτικα) σπασμένα δεν τα γουστάρουν ( “γουστάρουν” αυτός είναι ο σωστός και πρέπων αναιδής εμφανώς όρος ) κάποιοι πολίτες ιθαγενείς της Ελληνικής Δημοκρατικής πολιτειακής καιαυτοδιοικητικής οργάνωσης της χώρας.
Αυτά τα Γαστούρια δεν ανοίξανε κάποιο βιβλίο ιστορίας , για να δούν κάπου ότι την σημερινή Κέρκυρα , πρίν Κόρκυρα, αρχικά την ονομάζανε Γαστούρι. .