Την δυνατότητα να μετακινηθούν κανονικά προς την Εύβοια έχουν οι πολίτες, διευκρίνισε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς στην συνέντευξη τύπου του υπουργείου Υγείας για την πορεία της πανδημίας του κορωνοιού στην Ελλάδα.
Την ίδια ώρα, δεν είναι εφικτή έως τις 25 Μαίου η μετακίνηση πολιτών προς την Ελαφόνησο και την Λευκάδα.
Τα δύο αυτά μέρη, όπως είπε ορίζονται ως νησιωτικοί περιορισμοί και ως εκ τούτου η μετακίνηση εκεί όπως και στα υπόλοιπα νησιά θα επιτραπεί,από τις 25 Μαΐου.
Ποια η διαφορά μεταξύ Εύβοιας και Λευκάδας;
Ακατανόητη απόφαση ..
Τελικά οι Λευκαδίτες τι θέλουν νάναι η Λευκάδα Νησί ή ηπειρωτική Ελλάδα??
Ή όταν βολεύει -για την μικρονόμα- είναι νησί και όταν βολεύει πάλι για την μικροκονόμα είναι ηπειρωτικό έδαφος??
Και αν θέλουν νάναι νησί γιατί με δικά τους χρήματα σε λα’ι’κή επιχειρηματική βάση δεν φκιάχνουν πλοία επιβατικά και οχηματαγωγά, ή αν θέλουν νάναι ηπειρωτικό έδσφος δεν φκιάχνουν πάλι σε λαικά βάση οδική ( υοοθαλάσσια λη υπέργεια ) σύνδεση??
Ή αν θέλουν νάναι και τα δύο ( νησί και ξηρά) να φκιάχνουν σε λαική βάση και πλοία και δρόμους πρόσβασης.
Η πολιτική επιλογή μιας κυβέρνησης που προσπαθεί -και τα καταφέρνει-να ισορροπήσει και την υγεία και την οικονομία της χώρας , η επιλογή του νά διαφοροποιήσει την Εύβοια ή την Πελλοπόνησο ( νησί είναι και η Πελοπόννησος ) δεν είναι προφανής ??
Ή μήπως θέλουν και περισσότερα επιδόματα στην Λευκάδα , για μια βδομάδα, και εμφαίνουν την ομοιότητα Λευκάδος και Ευβοίας στην πσρούσα συγκυρία της πανδημίας??
Εξ άλλου στην Λευκάδα επαίρονται για τον τεράστιο τουρισμό αναλογικά , άρα πάλι για το μεγάλο αναλογικά τουριστικά εισόδημα και περίσευμα. Και άρα γιατί σε λα’ι’κή βάση δεν χρηματοδοτούν άμεσα την μόνιμη οδική σύνδεση,έπρεπε ήδη νάχουν ξεκινήσει και να τελειώνουν , έστω με τεράστια γέφυρα σαν την Εύβοια για νά είναι ξηρά.Μια και το κράτος θέλει χρόνια να φκιάξει την γέφυρα όπως γίνεται στην Ελλάδα.Και όπως έκανε και χρόνια για την γέφυρα της Χαλκίδας.
Ή τα εκατομμύρια μπουκαλάκια νερό που πουλάνε στην Λευκάδα στους κατακαμένους επισκέπτες με ιχε που κάνουν 4-7 ώρες να μπούν στην Λευκάδα απ την γέφυρα είναι καλό εισόδημα , με μεγάλο καθαρό κέρδος??, Και μάλλον για τούτο οι ίδιοι δεν θέλουν νάναι η Λευκάδα ηπειρωτικά συνδεδεμένη οδικά μόνιμα. Και ταυτόχρονα θέλουν νάναι και νησί η Λευκάδα για νάχει και ην εισπραξιμότητα απ τα Ιστιοπλοικά ώς πυκνότητα μαρίνων και χύμα ελιμενισμού που κάνουν τζίρο??
Να αποφασίσουν οι ίδιοι τι θέλουν νάναι η Λευκάδα, νησί ή ηπειρωτική Ελλάδα??
Αν θέλουν νάναι νησί -γιατί έχει τουριστικό νησιώτικο εισόδημα που όμως διευκολύνεται απ το ότι επικαλούνται δεν είναι νησί γιστί δεν χρειάζεται πλοίο πρόσβασης, τότε θέλουν και επιδιώκουν την ειδική διακριτή και ευνο’ι’κή μεταχείρηση.
Και το όλο θέμα μπερδεύει και μπερδεύεται.
Εκλεκτοί τόποι και εκλεκτά ανθρώπινα γένη και κοινωνικοί εκλεκτισμοί και επαρχιακές διακριτότητες είναι εκτός της αναγκαίας κρατικής λειτουργίας .