Στο κόκκινο έφτασε η ένταση στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο, λίγο πριν τις 12 τα μεσάνυχτα, όταν επικεφαλής της παράταξης Δίαυλος, Κωνσταντίνος Γληγόρης ήρθε έντονη λεκτική αντιπαράθεση με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Στέλιο Ρόκκο ο οποίος απείλησε με διακοπή της συνεδρίασης.
‘Ηταν σε εξέλιξη το θέμα για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού, με τον κύριο Γληγόρη να έρχεται σε λεκτική αντιπαράθεση με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου.
“Εμείς είμαστε εδώ μία νέα δημοτική παράταξη, που ψηφίστηκαν από τους δημότες της Λευκάδας και ήρθαμε εδώ για να υπερασπιστούμε και να τιμήσουμε όσους μας ψήφισαν. Εσείς δεν ξέρω για ποιο λόγο είσαστε εδώ κύριε πρόεδρε και αλήθεια το λέω…”
Στη συνέχεια ο κύριος Ρόκκος του αφαίρεσε το λόγο, γιατί όπως είπε “είστε αναιδής και αυθάδης, ζητώντας να μην καταγραφούν στα πρακτικά όσα θα πει ο κύριος Γληγόρης στη συνέχεια.
Μάλιστα απείλησε ότι θα σταματήσει το συμβούλιο.
Μιλάω και με διακόπτετε, ανέφερε ο κύριος Γληγόρης.
Εγώ σας διέκοψα είστε αναιδείς και τελείωσε, συμπλήρωσε ο κύριος Ρόκκος.
Ο κύριος Γληγόρης ζητούσε να πάρει το λόγο, με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου να αρνείται να το δώσει, λέγοντας ότι σας είπα ένα πράγμα από την πρώτη μέρα του δημοτικού συμβουλίου, δεν θα ανεχτώ αυτά που κάνετε.
Τι κάνω εγώ δεν κοιτάτε τι κάνετε εσείς ανταπάντησε ο κύριος Γληγόρης.
Δεν μας λέτε πως γίνατε πρόεδρος και θα κοιτάξετε τι κάνω εγώ;
Απευθύνεστε στο προεδρείο, δεν θέλεις να απευθύνεσαι σε αυτό μπορείς να πας έξω, είπε ο πρόεδρος.
Κύριε Δήμαρχε να χαίρεστε τον πρόεδρό σας, είπε ξανά ο κ. Γληγόρης, με τον κύριο Ρόκκο να απαντά ότι δεν είναι ο πρόεδρος της δημοτικής αρχής, αλλά όσων τον ψήφισαν…
Κύριε Λιβιτσάνε και λοιποί να χαίρεστε τον πρόεδρό σας, επανέλαβε ξανά ο κ. Γληγόρης…
Σημασία δεν έχει τι λέει ο Βασιλικότερος του Βασιλέως κύριος που κάνει τον Πρόεδρο του Συμβουλίου. Ο κόσμος ακούει και τέτοιους τραμπουκίσκους αργά ή γρήγορα τους στέλνει στο σπίτι τους για τσαγάκι και τήλιο.
Σημασία έχει τι λέει ο Βασιλεύς ο ίδιος – που ότι κι αν σκεφτόταν όταν διόριζε τον εν λόγω κύριο (να επιβάλλει την τάξη; να έχει ένα μη λειτουργικό συμβούλιο μήπως;) ότι κι αν σκεφτόταν λοιπόν, δεν του βγήκε, και τώρα διατάσει (συγγνώμη, “δίνει οδηγία”): “Θέστο σε φηφορία Στέλιο. Βοήθα λίγο Στέλιο!”. Κι ο Στέλιος, εφορμά για χάρη του Βασιλέως..(μέρος 5ο της συνεδριάσης, στο 1ο λεπτό).
Βαριά επίπεδα σε έναν τόπο βαριού επίπέδου που καλωσόρησε τους τουρίστες με βουνά σκουπίδια και βρώμα παντού και από υπονόμους.
Το φαίνεσθαι -των σκουπιδιών- και το
ακούγεσθαι -των βρισιών- , και το μυρίζειν -της βρώμας-.
Ο πάντα ανεβασμένος πήχυς του πολιτισμού που συνεχίζει το ανέβασμα ώς την καρδιά του ουρανού.
Και τόσοι λογοτέχνες στον οπο αυτό και δεν βρήκαν ακόμα έστω και εξ αντανακλάσεως έμπνευση ( ”απ την καρδιά του σκότους”” του Κόντραντ) , να συγγράψουν ένα μυθιστόρημα με τίτλο “” για την καρδιά του ουρανού””.??
Εξηγείται η κουλτούρα των εμπόρων του
Ψευτοτουρισμού ( δηλαδή τξς καρά αρπαχτής) :”” αφού φτάσανε οι επισκέπτες σε ουρά 7,5 χιλιόμετρα απ την γέφυρα δεν θα φύγουν όσες ώρες και να περιμένουν””.
Διορισμενος ειναι κ. Γληγορη..??
Η λετε ψεματα εν γνωση σας ή εχετε αγνοια..
Μάλιστα, με πιάσατε αδιάβαστο. Ο κος που παριστάνει τον πρόεδρο δεν διορίστηκε. Υπήρξε μια συλλογική διαδικασία όπου όλοι οι σύμβουλοι έδωσαν εξετάσεις με το σύστημα πολλαπλής επιλογής και αυτός που είχε την μέγιστη γνώση και τη μεγαλύτερη ηθική αποδοχή ψηφίστηκε ομόφωνα.
Ή αυτό έγινε ή διορίστηκε de facto ως η πρόταση της «δημοτικής αρχής». Δηλαδή του δημάρχου. Και η «συμπολίτευση» απλά σήκωσε το χέρι σε αυτό το μη-διορισμό του – όπως κάνει και θα κάνει για όσο βολεύονται.
Να σας ρωτήσω εγώ όμως κάτι αγαπητέ; Θα συμφωνήσουμε ότι ο πρόεδρος πρέπει να προσπαθεί ενεργά να είναι αμερόληπτος και ακριβοδίκαιος; Αυτή την εικόνα έχετε εσείς; Ότι τον έχει υποκαταστήσει ο δήμαρχος («Βόηθα λίγο Στέλιο») παίζοντας το ρόλο του υποβολέα το έχετε αντιληφθεί όπως όλοι όσοι έχουν αυτιά κι ακούνε;
Το παλαιό πελατειακό σύστημα δεν έφερνε εντάσεις γιατί είχε θέσεις εργασίας για όλους και με καλές αμοιβρς και ασφάλεια υγείσς και σύνταξης. Και προκύπτανε και τα διάφορα γρηγορόσημα για όλους.
Τα κουμπούρια του πελατειακού συστήματος τα κρατάγανε οι κομματικοί και διανείμανε θέσεις εργασίας.Και οι πολίτες της χώρας προσεγγίζανε τα κόμματα και βρισκανε θέσεις εργασίας ή χτυπούσαν κάποιο δημόσιο έργο ή όλα τα επαγγέλμστα κάνανε την δουλειά τους.
Και το σύστημα τράβαγε.
Στην Ελλάδα όλοι οι πολίτες πλήν εξαιρέσεων ( και οι χρόνια εξυπηρετηθέντες απ το πελατειακό σύστημα) αποφασίσανε ότι το πελατειακό σύστημα έφερε χρεωκοπία και για τούτο το μπατάρανε στα ποντίκια ( Mause) των Ηλεκτρονικών υπολογιστών και των αξιοκρατικών θέσεων εργασίας που θα παράξουν οι Η/Υ και τα Mause.( Σημειωση εδώ : η αξιοκρατία ιναι κοινωνική ιδιότητα και όχι εξατομικευμένή ικανότητα).
Τα ποντίκια (Mause) των Ηλεκτρονικών υπολογιστών όχι μόνο δεν παρήγαγαν μετά απο 10 χρόνια θέσεις εργασίας, αλλά εξάρθρωσαν και τις ήδη υπάρχουσες και μαχί τις κλαδικές συμβάσεις των αμοιβών. Και οι Έλληνες και οι Ελληνίδες -πλήν των λίγων ενσπομεινάντων παλαιοκομματικών του πελστειακού συστήματος- τραβάνε τα μαλιά τους και χάνουν τα μυαλά τους.
Και αναρωτιούνται : ” τι γίνεται που φέραμε τους βάρβαρους ώς αναγκαιότητα αλλά κάμαμε μια τρύπα στο νερό ?? ”.
Δεν τους φταιει κανένας όμως , μια και οι ίδιοι/ ίδιες επενδύσανε στο mause των Η/Υ για κσλύτερες μέρες , οι ίδιοι/ίδιες σποδέχτηκαν τους υποκατώτατους μισθούς ώς πρόοδο, οι ίδιοι/ίδιες επενδυσανε στις νέες τεχνολογίες ( τα ανοιχτά δίκτυα ) που όλα θα τα λύσουν.( Σημείωση εδώ: τα ανοιχτά δίκτυα μπορεί και να υπονοούν έλεγχο του συνολικού κυκλώματος).
Ελάχιστοι πλέον μένουν στην κουλτούρα του πελατειακού συστήματος ( που ιχε δώσει θέσεις εργασίας, ασφάλεια, συνταξη, κλαδικές συμβάσεις, γνωριμίες και επιγαμίες μέσα στην εργασία ( τώρα ψάχνουν τις σχέσεις μέσα στο διαδίκτυο εκ μακρόθεν τηλέ και στο Face book.
Όσοι νομίζουν ότι οι κουμπούρες του πελατειακού σπαξιώθηκαν απ την χηση των Mauseτων Η/Υ , ειναι βαριά νυχτωμένοι .Και ευτυχώς που είναι νυχτωμένοι για να υπάρχει η ελπίδα στην κοινωνία, για να μην τσακώνονται οι πολίτες.
Βαριά επίπεδα σε έναν τόπο βαριού επίπέδου που καλωσόρησε τους τουρίστες με βουνά σκουπίδια και βρώμα παντού και από υπονόμους.
Το φαίνεσθαι -των σκουπιδιών- και το
ακούγεσθαι -των βρισιών- , και το μυρίζειν -της βρώμας-.
Ο πάντα ανεβασμένος πήχυς του πολιτισμού που συνεχίζει το ανέβασμα ώς την καρδιά του ουρανού.
Και τόσοι λογοτέχνες στον οπο αυτό και δεν βρήκαν ακόμα έστω και εξ αντανακλάσεως έμπνευση ( ”απ την καρδιά του σκότους”” του Κόντραντ) , να συγγράψουν ένα μυθιστόρημα με τίτλο “” για την καρδιά του ουρανού””.??
Εξηγείται η κουλτούρα των εμπόρων του
Ψευτοτουρισμού ( δηλαδή τξς καρά αρπαχτής) :”” αφού φτάσανε οι επισκέπτες σε ουρά 7,5 χιλιόμετρα απ την γέφυρα δεν θα φύγουν όσες ώρες και να περιμένουν””.
To σκουπιδικό και το βο’ι’δικό πρόβλημα αποτελούν τις δύο μουτσούνες ( όψεις) του νομίσμστος διαχείρησης της Νήσου.
Στην προσπάθεια η διαχείρηση να ελεγθεί απόλυτα απ τα ίδια χρόνια της χώρας ( μπρανελιάς) συμφέροντα , δεν αρνήθηκαν να μαζέψουν τα σκουπίδια μέσα δίπλα απ την πόλη για να ελέγξουν την διαχείρηση των. Δεδομένου ότι η Ανατολική τουριστική γραμμή χρόνια τώρα έχει την ισχυρή κοινωνική πολιτική παρέμβσση -λόγω πληθυσμιακών ψήφων- εγκλωβίστηκε το σύστημα διαχειρησης, μια και η Ανατολική τουριστική γραμμή θέλει νσ αναλάβει τα χαλινάρια της διαχείρησης της Νήσου σε βάρος των διαχειριστικών δυνατοτήτων της πόλης. Για τούτο κσι η ισχυρή οικονομικά και πληθυσμιακά Ανατολική γραμμή ( με κέντρο την συμπρωτεύουσα πλέον Ανατολικά ) θέλει να υποβαθμίσει την διαχειριστική ικανότητα της πόλης, για να πάρει αυτή τα ηνία διαχείρησης της Νήσου. Για τούτο και βολεύεται τα σκουπίδια να είναι στην πόλη ενώ τα σκουπίδια σε μεγάλο μέρος παράγονται στην Ανατολική τουριστική και πληθυσμιακά διογκωμένη Ανατολική γραμμή.
Ο ακύρηχτος πόλεμος που υπάρχει μεταξύ συμφεοντων διαχείρησης της χώρας ( πόλης) και Ανατολικόνότιας γραμμής της Νήσου θα δώσει και άλλα δείγματα ώς αοοτέλεσμα.
Μέσα σε αυτή την διαπάλη Μπρανελιάς και ανερχόμενης Ανατολικονότιας γραμμής της Νήσου , το βοιδικό χρησιμοποιείται και αο τους δύο για να μην αφήνουν περιθώριο παρέμβασης στην ορεινή κεντρική Λευκάδα να απαιτήσει κοινωνικά μερίδιο διαχείρησης. Δηλαδήοι αντιμαομενοι συμφωνούν ότι πρέπει το βο’ι’δικό να εθναι πρόβλημα το οποίο επ ουδενί λόγο πρέπει να εκχωρηθεί ώς επίλυση στην ορεινή κεντρική Λευκάδα. Διότι τότε αόδυναμώνεται ο πυρήνας ελέγχου απ αυτούς ( πόλη και συμπρωτεύουσα )της διαχείρησης της Νήσου .
Το βο’ι’δικό είναι το εργαλείο και όπλο, των σε συμφωνία αρχικά συμφερόντων που μάχονται για την διαχείρηση της Νήσου ( πόλης και συμπρωτευουσας), που έχουν ρίξει σπέναντι στην ορεινή Λευκάδα , για να μην ενοχλούνται διαχειριστικά απ την ορεινή Λευκάδα. Μέχρι να επικρατήσει κάποιος.
Η δυναμική της οικονομικής πληθυσμιακής συγκέντρωσης Ανατολικά και Νότια της Νήσου ( με κέντρο την αυτοονομασθεισα συμπρωτυουσα ) συγκρούεται με την παγιωμένη χρονια δύναμη της πόλης , για τον έλεγχο της Νήσου. Η πόλη έχει σύμμαχο την βορειοδυτική παράλια γραμμή ώς ένα σημείο.Και η Ανατολική γραμμή προσπαθεί με αντιπερισπασμό τα ημερήσια καραβάκια απ το Νυδρί , να πάρει με το μέρος της την Δυτική Νοτιότερη γραμμή. Για να τορπιλίσει απ τα νώτα την δύναμη της πόλης. ( Για τούτο τα ημερήσια καράβια απ το Νυδρί ποιάνουν στις Δυτικές παραλίες.
Το Βο’ι’δικό είναι η κοινή συμφωνία των αντιμαχομένων για να μην ενοχληθούν στον διαγκωνισμό ελέγχου διαχειριστικά της Νήσου απ την κεντρική ορεινή Λευκάδα..Η Ανατολική γραμμη έχει ρθξει στην μάχη το οικομικότουριστικό χωρίς αποχέτευση ( με αχόρταγους ) στοιχείο. Η πόλη έχει ρίξει στην μάχη τη θεσμικότητα διαχειρησης χρόνια και τα σκουπίδια.
Η πόλη έχει τον μηχανισμό.Η Ανατολική πλευρά έχει την πολιτική -πληθυσμιακά-σε ψήφους δύναμη-.
Η ορεινή κεντρική Λευκάδα που πλήτεται σπ το Βο’ι’δικό και την οληθυσμιακή αραίωση ( μεθοδευμένη κα αυτή απ την την διαχείρηση ψευτοτουριστικά της Νήσου), η ορεινή Λευκάδα θα πρέπει να επιδιώξει να οξυνθεί ο ενδοδιαχειριστικός ανταγωνισμός πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας , ώστε να αποδυναμώνονται μέχρι να συτοεξοντωθούν απ τον ανταγωνισμό μεταξύ των αυτοί οι πόλοι.
Και διότι η μεγαλύτερη σε έκταση πιεριφέρεια ιναι η ορενή κεντρώα Λευκάδα, μια και η χώρα ( μπρανελικά) τό πολύ να είναι 1 τετραγωνικό χιλιόμετρο και οθ παρυφές ώς τον Άγιο Νικήτα και η Ανατολική Νότια γραμμή είναι μικρή και κατά μήκος το πολύ 200 μέτρα βάθος απ τον παράλιο δρόμο.
Η ενδοδιαχειριστική όξυνση των αμαρτωλών και σαπισμένων πλέον πόλων Πρωτεύουσας και Συμπρωτεύουσας πρέπει
να είναι η επιδίωξη της ορεινής Λευκάδος , ώστε με την πάροδο του χονου να αποδυναμωθούν αυτοκαταργούμενοι απ την σαπίλα και την ίντριγκα.
Το ότι αοό διπλοπαρκάρισμα δεν έφρασε το ΕΚΑΒ και πέθανε άνθρωπος και δη τουρίστας στην περιφέρεια της χώρας Άγιο Νικήτα, δείχνει τον βαθμό κάλυψης ένδων των συμφερόντων που διακινονούνται μέσα στον πόλο διαχείρησης αυτόν. Και ταυτόχρονα η τσακωμάρα που έγινε στο Φισκάρδο μεταξύ των εκδρομικών ημερήσιων πλοίων απ την συμπρωτεύουσα διχνει επίσης την ένταση των διακονούμενων συμφερόντων στον πόλο αυτόν
Τον ανταγωνισμό αυτών των συμφερόντων των υο πόλλων διαχείρησης πρέπει να επιδιώκει η Κεντρική Λευκάδα και η οργανωσή της.
Το σύστημα διαχείρησης της Νήσου ( οι πόλοι Ορωτελυουσα και Ανατολική γραμμή)είναι και χρεωκοπημένο και ξοφλημένο και σάπιο και πολιτικά ανυπόληπτο και οικονομική σκέτη φούσκα με τον χαμηλού επιπέδου λούμπεν υποστάθμης τουρισμό,και κοινωνικά αναξιόπιστο ( παραβατικότητα ,παρκάρισμα χύδην, κερματισμός συλλογικοτήτων εκπροσώπησης ,και δημόσιες αντεγκλίσεις και βρισιές).
Έχει σαπίσει στα χρόνια εξουσιαστικά σαθρά θεμελιά του και όσο ακόμα καταφέρνει και στηρίζεται επισύρει δεινά και επερχόμενες ασχήμιες για τον τόπο. Μία εκ των οποίων είναι φανερή κραυγαλέα το σκουπιδικό.
Το σύστημα αυτό διαχείρησης πολιτική εκπορευόμενη απ την πληθυσμιακή πίεση της Ανατολικής ηαι Νοτίου γραμμής και μηχανισμοί απ την πόλη , έχει οριστικά τελειώσει. Δεν μπορεί παρά μόνο προβλήματα να παραγάγει.Και τελειωμένοι ώς έξωθεν καλή μαρτυρία ειναι και οι θεραποντές του, οι οποίοι αρκούνται σε μια μικροεπαρχιωκού υπιυ σμικρότητα και κακότητα ιδεών , γιατί ήταν χονια ανεπίδεκτοι μαθήσεως κλεισμένοι μέσα στους απαξιωμένους ντόπιους ναρκισσισμούς.
Για παραπέρα απ τ’ αυλάκι δεν έκαναν ποτέ.Και μέσα απ αυτό αυτοσαπίσανε απ την ιντριγκα μια και χρόνια γέλαγε ο ένας τον άλλον.
Κοινωνική διαχειριστική πολιτική σαπίλα τατουάζ βρισιές αξουρσά και ίντριγκα εκπμέμπει ώς χαρακτηριστικό το σύστημα.
Σύστημα τουρλουμπούκι καρακα’ι’δό, κινηματικής ασχήμιας , Οθωμανικού Ανατολίτικου παζαριού, τουρλοτσαμπουκάδες, ψευτοτουριστικών
Κομπραδόρων, τσαμπάσηδων της μπρατιμιάς, κολλητών της σκουπιδιάς,
της τρίχας της αλογοουράς, της επιδοματικομισθωτής τεμπελιάς.
Αυτή η κουλτούρα συγκρότησης ώς το ανώτατο όργανα διαχιρησης ώς ΔΣ , υποστηρίζουν κάποιοι οτι θα λύσει προβλήματα ?? Με βρισιές και τσακωμούς ??
Ωωαα… Ωωαα που έλεγε ο Χατζηχρήστος στο “”μπακαλόγατο””.
Να καταγραφεί ποιός ξεκινάει τις περισοτερες ασχήμιες και βρισιές , για να ενημερώνονται οι πολίτες δηοτες αν τους ενδιαφέρει.
Διότι μέχρι στιγμής υπάρχει μια επανεμφανιζόμενη κατάσταση.
Μάλιστα. Θα απαντήσω και στους δυο και θα κλείσω. ‘Οσον αφορά στην “κούλτουρα” συγκρότησης αυτό που ανέφερα ήταν προφανώς ειρωνικό – για να απαντηθεί το σχόλιο περί διορισμού. Ο πρόεδρος αν και τύποις εκλέγεται , de facto διορίζεται.
Όσον αφορά στις “ασχήμιες” κλπ κλπ. Κοιτάξτε, υπάρχει ένα φάσμα συμπεριφορών των διαφόρων ανθρώπων. Απλά το δημοτικό συμβούλιο δεν είναι κάποιο ηθοπλαστικό όργανο- δηλ. δεν είναι ένας χώρος που γίνεται διαγωνισμός ευγένειας. Το να πεις σε κάποιον οτι είναι ανίκανος πχ. δεν είναι βρισιά. Είναι μια κρίση. Αν ήταν πολύ ικανός θα το έλεγες ως κρίση κι όχι ως φιλοφρόνηση – με τον ίδιο τρόπο το να πείς οτι είναι ανίκανος είναι μια κρίση – πόσο μάλλον που την ιδια κρίση μπορεί να έχει κι ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου.
Είναι κάτι παρόμοιο με το να πω εγώ – που βγαίνω εδώ επώνυμα – ότι έσεις οι δυο (ο “Ωωαα” Χατζηχρήστος και ο “Στατιστικολόγος”), οτι είστε και οι δυο δειλοί/ες καθότι εμφανίζεστε εδώ ανώνυμα χωρίς το θάρρος της γνώμης σας. Δεν είναι βρισιά το “δειλός”. Είναι μια κρίση. Και θα σας πω και που χρησιμεύει: ένας τρίτος που το διαβάζει αυτό τώρα μπορεί να μην το είχε σκεφτεί αυτό έτσι. Τώρα παίρνει και μια πιο “αγενή” ίσως απόψη αλλά νόμιζω ότι στην ουσία θα συμφωνήσει.
Οπότε, βγείτε με τα ονόματα σας και πείτε τα πράγματα όπως τα σκεφτέστε – έτσι ακριβώς όπως έπρεπε να κάνουν όλοι οι σύμβουλοι που εκλέχθηκαν στο δημοτικό και που τη φωνούλα τους δεν την έχουμε ακόμη ακούσει. Είναι εύκολο όταν λίγοι έχουν το θάρρος να μιλάνε, αυτοί οι λίγοι να στοχοποιούνται κιόλας.