Η ανοικτή συνέλευση κατοίκων του Αγίου Νικήτα επαναπροσδιορίζει τον εαυτό της και καλεί όλους εμας που εναντιωνόμαστε στην καταπάτηση της παραλίας Μύλος σε συνέλευση, για την επανοικειοποίηση της παραλίας.
Το ζήτημα του Μύλου ξεπερνάει την παραλία αυτή κάθ’ αυτή και αφορά συνολικά το πεδίο των δημοσίων χώρων στη Λευκάδα. Ένα νησί όπου ο επιχειρηματικός κόσμος παρέα με την Κτηματική Υπηρεσία έχουν κατακρεουργήσει κάθε πτυχή της δημόσιας περιουσίας.
Έχει σημασία για όλους μας, συνολικά, να γίνει η αρχή της απελευθέρωσης του «δημοσίου» από κάθε είδους αρπακτικό. Αλλά και να ανακτήσουμε την αξιοπρέπεια μας ως κοινότητα απέναντι σε όλους αυτούς που παραλία-παραλία μετατρέπουν αυτό το νησί σε χωράφι τους.
Για τον λόγο αυτό καλούμε σε ανοικτή συνέλευση το Σάββατο 27/7 στις 7:30μμ στην εκκλησία του χωριού μας, ώστε να οργανωθούμε άμεσα και να ανακτήσουμε τον κλεμμένο δημόσιο χώρο.
Ανοικτή Συνέλευση Κατοίκων Αγίου Νικήτα
Για τα πευκούλια και τα όσα γίνανε θα γίνει ανοιχτή συνέλευση??
Η αναπτυξιακή οραμαματικά προοπτική του Δυτικού ( από Βορρά δε Νότο) παραλιακού μετώπου της Λευκάδας δεν αναστέλλεται.
Ο κάθε κόκος άμμου θα αποτελέσουν τον τον κινητροποιό οίστρο για την νανάπτυξη την εκμετάλευση οικονομικά με κάθε μέσο.Και τα βράχια στα απότομα σημεία θα αποτελέσουν το μέτωπο που πάνω τους θα συντριβούν οι αντιαναπτυξιακές ξεφωνημένες με παρωχημένα τρύπια πανό.
Ekmetalefse milos now
Εκμετάλευση εδλω και τώρα -here und now-
Οι κάτοικοι και εκμεταλευτές του Ά Γκίτα είναι ικανοποιημένοι με το οικιστικό πνίξιμο χωρίς υποδομή πάρκινγκ και αποχέτευσης και ξυλοφορτώματα πλοιοκτητών στην παραλία? Ή με τα χύμα τραπέζια φαγητού μέσα στον κεντρικό έναν και μοναδικό δρόμο ? Σε κάποιο παλαιότερο μονοπάτι για να βγείς πρέπει να περάσεις μέσα από ιδιωτική κουζίνα.
Ή επειδή τα σαίνια των κρατικών πολεοδομικών αρχών επιβάλλανε κίτρινα αποκλειστικά κεραμίδια νομίζουν ότι είναι οικισμός και δη παραδοσιακός.
Αλήθεια η πολεοδομική οργάνωση της χώρας αφήνει εκτός το αποχετευτικό δίκτυο και τις θέσεις στάθμευσης και τις διαδρομές ηλεκτροδότησης που τις σχεδιάζουν μαστοράντζες ??
Και σε παραδοσιακούς οικισμούς δεν πρέπει να παραμένουν τα παραδοσιακά περάσματα ή μονοπάτια ?? Τότε τι παραδοσιακός οικισμός είναι??
Και τι παραδοσιακός οικισμός είναι όταν οι κλίμακες οικιστικά καξ οικοδομικά έχουν αλλάξει με τα μακρόστενα ξενοδοχεία ( επειδή έψπυν κίτρινα κεραμίδια ??).
Ο παραδπσιακός οικισμόςβδεν έπρεπε να αφήνει το παραλιακό τουλάχιστον μέτωπο ώς παραδοσιακό εμφανησιακά?? Η εκκλησία μπροστκά στήν θάλασσα γιατί χάθηκε μέσα στο οικιστικό status ?
Να γίνει ανοιχτή συνέλευση για τα αδέσποτα σκυλιά ( πουβδεν είναι αδέσποτα αλλά ιδιόκτητα) και δαγκώνουν τους περαστικούς.
Αυτή γιαι δεν έγινε απ τος ανθρωπιστικά ευαίσθητους??
Ή μήπως η ευαισθησία κατευθύνεται πρός τα σκυλιά μόνο ώς μόδα της εποχής??
Πώς και το πρρξστατικό 2-3 χρόνια πριν της Νικιάνας ξεχάστηκε ??
Και γιατί δεν ξεχάστηκε το θέμα παραλία Μύλος, αφού παλιό είναι πλέον και αυτό ??
Η παραλία του Μύλου ανήκει στον αέρα.
Αλλοιώς δεν θα λεγόντανε Μύλος.
Και όλη η υπόθεση “” παραλία Μύλος”” έχει καταλήξει ανεμόμυλος χωρίς πανιά.