Αγαπητοί πελάτες, ύστερα από τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον COVID-19, ο Όμιλος Εταιριών Ανδρέα Σταύρακα, σας ενημερώνει ότι αποφάσισε την αναστολή της λειτουργίας των καταστημάτων του, της γραμμής παραγωγής και της υπηρεσίας delivery από τις 27/3/20.
Με αίσθημα ευθύνης, τιμώντας την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε όλα τα χρόνια λειτουργίας μας και για να προφυλάξουμε την υγεία των υπαλλήλων μας, τη δική σας και τη δική μας ,οδηγηθήκαμε σε αυτήν την απόφαση.
Οφείλουμε ΟΛΟΙ τώρα να μένουμε σπίτι ώστε να είμαστε σύντομα κοντά σας με τις αγαπημένες γλυκές σας γεύσεις.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ,ΜΕΝΟΥΜΕ ΥΓΙΕΙΣ.
Ευχαριστούμε πολύ,
Ανδρέας Σταύρακας.
Στα επόμενα χρόνια θα πρέπει και οι μικρότερες επιχειρήσεις να προσαρμοσθούν σε γραμμές παραγωγής που να αντανακλούν την αμεσότητα πώλησης κσι του τρόπου πώλησης.
Το delivery και αυτό θα τροποποιηθεί με βάση τον τρόπο παραγγελίας πώλησης, και οι επιχειρήσεις θσ βρεθούν σε κόστη ή για να οργανώσουν delivery in home ή να κάνουν συνεργασίεςε εταιρίες διακίνησης κατά τόπους οργανωμένες. Και βέβαια θα παρουσυαστούν και υποκαταστήματα εταιρειών διακίνησης σε κάθε περιφέρεια αν δεν έγινε ήδη.
Η εποχή της πανδημίας εμπεριέχει και κυοφορία τροποποίησης των καταναλωτικών αναγκών και μεθόδων εμπορίας που οδηγούν και στην τροποποίηση των γραμμών και των μεθόδων παραγωγής και ακόμη την εμφάνιση νέων προιόντων και νέων καταναλωτικών προ’ι’οντικών προτιμήσεων.
Και για τούτο πρέπει νάναι προετοιμασμένοι και οι παραγωγοί και οι καταναλωτές και οι διακινητές .
Η καθετοποίηση (παραγωγή-διακίνηση-πώληση ),και στο βαθμό που μπορεί ώς επιχειρηματική πρακτική, να παράξει υπεραξίες ή υποαξίες και τον βαθμό αυτών ( υπέρ & υπό -αξιών) πρέπει να μελετηθεί. Γιατί θα διαμορφώνει -όπως γίνεται πάντα- την τελική τιμή του προ’ι’όντος.
Και η εποχή μας και αυτή που έρχεται είναι και θα είναι εποχή που η τιμή θα προηγείται της σχέσης value for money. Και τούτο δοτι η αξία ( value) θα καθορίζεται εξατομικευμένα έστω και κοινωνικώς και προσωπικώς μελαγχολικά.
Το κλείσιμο της γραμμής πσραγωγής μιας επιχείρησης και δή στον διατροφικό τομέα δείχνει πρώτα και τον ποιοτικό παραγωγικά και προ’ι’οντικό καταναλωτικά προσανατολισμό της ίδιας της επιχειρήσης και των φορέων της ώς επιχειρηματική κουλτούρα και κοινωνική στόχευση. Και αυτό δεν είναι άλλο παρά σε σύγχρονους όρους : “” η κοινωνική εταιρική ευθύνη “” του ομίλου επιχειρήσεων Ανδρέα Σταύρακα.
Θ.Αραβανής