Σε ωρολογιακή βόμβα που είναι έτοιμη να σκάσει εξελίσσεται το θέμα των ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων στην Λευκάδα καθώς ο ανεξέλεγκτος πολλαπλασιασμός τους ξεπερνά όποια βούληση της δημοτικής αρχής να πιάσει όσα ζωντανά μπορεί.
Με ρεαλισμό και με αγωνία για την επόμενη ημέρα ο πρόεδρος της τοπικής Κοινότητας Καρυάς Σπύρος Κατωπόδης έδωσε για άλλη μια φορά τις πραγματικές διαστάσεις του θέματος, καθώς είναι ζήτημα χρόνου τα βοοειδή να φτάσουν μέσα στην πόλη, ζητώντας όλες οι υπηρεσίες να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Το ότι είναι θέμα χρόνου να γίνει ένας σοβαρός τραυματισμός δεν είναι απλά μια διαπίστωση αλλά πραγματικότητα, καθώς και εχτές το βράδυ στην Λυγιά ανεπιτήρητα επιτέθηκαν σε επερχόμενο αυτοκίνητο προκαλώντας υλικές ζημιές και τον τρόμο σε όσους ήταν μέσα σε αυτό.
Σύμφωνα με την καταγγελία του αναγνώστη μας ήταν λίγο μετά τις εννιά το βράδυ όταν το αυτοκίνητο που ευτυχώς πήγαινε με πολύ χαμηλή ταχύτητα ήρθε αντιμέτωπο με αγέλη βοοειδών τα οποία έπεσαν επάνω στο αυτοκίνητο προκαλώντας υλικές ζημιές.
Το περιστατικό καταγράφηκε και από την αστυνομία με την επισήμανση ότι τα φαινόμενα είναι σχεδόν καθημερινά, ενώ λίγο αργότερα κλήθηκε να αντιμετωπίσει και νέο περιστατικό.
Το θέμα των ανεπιτήρητων έθεσε στο δημοτικό συμβούλιο και ο δήμαρχος Λευκάδας Χαράλαμπος Καλός, ανακοινώνοντας ότι έχει σχεδόν ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της απευθείας ανάθεσης, καθώς το συνεργείο αναμένεται να πιάσει άλλα πέντε ζώα για να ολοκληρωθεί ο αριθμός που προβλέπονταν στη σύμβαση την οποία είχε υπογράψει και παράλληλα τρέχει ο διαγωνισμός της δεύτερης φάσης, ακριβώς για να μην υπάρχει κανένα χρονικό κενό με ένα επιπλέον ποσό της τάξης των 34 χιλιάδων ευρώ.
“Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι την ίδια χρονιά δεν μπορεί να γίνει δεύτερη απευθείας ανάθεση σε οποιοδήποτε, άρα υποχρεωτικά έπρεπε να κινηθούμε με τον πρόχειρο διαγωνισμό και το σύνολο όλων των δαπανών που αφορούν τα ανεπιτήρητα δεν μπορεί να ξεπεράσει τις 60.000 πλέον ΦΠΑ για μια χρονιά.”
Στη συνέχεια ο κύριος Καλός απάντησε στις ερωτήσεις του Πέτρου Ζαβιτσάνου και της Σεβαστής Ρεκατσίνα με την δεύτερη να τον ρωτάει πόσο αισιόδοξος είναι πως έτσι όπως δρομολόγησε την όλη κατάσταση θα έχουμε συνέχεια της προσπάθειας που έγινε, γιατί είναι γνωστό το πρόβλημα μέσα στη Λευκάδα.
Ο Χαράλαμπος Καλός απάντησε ότι η δεύτερη σύμβαση είναι και 70 ζώα και όπως έχει δεσμευτεί, όσα χρήματα και αν χρειαστούν τα ζώα θα συλληφθούν, “εκείνο όμως που διαφεύγει σε κάποιους είναι ότι ο δήμαρχος δεν μπορεί να κάνει τον καουμπόι αν και ως κτηνίατρος ξέρει καλύτερα από τον καθένα τις δυσκολίες του εγχειρήματος.”
Επίσης κάποιοι ξεχνούν ότι έχουν συλληφθεί 45 ζώα, με πολλές δυσκολίες όμως αυτή είναι μία πραγματικότητα τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια δεν είχε συλληφθεί κανένα και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Εγώ δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το πρόβλημα έχει λυθεί όμως έχω κάθε λόγο να ισχυρίζομαι ότι το πρόβλημα είναι στη φάση επίλυσης του με τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε όλοι και η διοίκηση και οι υπηρεσιακοί παράγοντες και το συνεργείο που επιχειρεί.”
Ο λόγος που αρχικά επέλεξα την απευθείας ανάθεση είναι ότι δεν γνωρίζαμε από την αρχή τις επιχειρησιακές ικανότητες του οποιουδήποτε συνεργείου, άρα δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε ένα διαγωνισμό χωρίς να δούμε τις δυνατότητες του και το δεύτερο είναι πως αν βάζαμε κατευθείαν τον πρόχειρο διαγωνισμό, ανεξάρτητα αν τότε δεν υπήρχε ποσό στον προϋπολογισμό αλλά θα μπορούσαμε να το έχουμε κοιτάξει ποιος διασφαλίζεται ότι το συνεργείο το οποίο είχε ήδη ξεκινήσει να επιχειρεί παίρνοντας ο ο δήμαρχος τεράστια ρίσκα πριν υπογραφεί η σύμβαση και τα γνωρίζετε αυτά πολύ καλά ότι θα αναλάμβανε και τη δουλειά αν πηγαίναμε στον πρόχειρο διαγωνισμό.
Είναι ή δεν είναι ένας αδιόρατος αυταρχισμός στα όρια του φασισμού αυτό , απ τον οποίο κινδυνεύει σε κάθε στιγμή της ημέρας και νύχτας η ζωή των ανθρώπων??
Η ένθεσμος πολιτεία θα πρέπει να αποφασίσει άμεσα τι προτιμά , την Λευκάδα με ανθρώπους που διαβιούν πάνω στην Νήσο ή την Λευκάδα που θα ζούν μόνο μοσχάρια.
Δεν το έχει κάνει μέχρι στιγμής , και εδώ και πολλά χρόνια.
Και αν το κράτος δεν έχει ταχνικά μέσα για την οριστική εξόντωση και απάλειψη του κινδύνου για την ζωή των ανθρώπων, τότε πρέπει να ζητήσει την τεχνική βοήθεια από προηγμένες χώρες όπως κάνουν όλες οι μικρότερες χώρες σε περιπτώσεις μεγάλης δασικής φωτιάς, ή θεομηνιών ή σεισμών.
Απλά είναι θέμα χρόνου να υπάρξουν και ανθρώπινα θύματα.
Το επόμενο στάδιο αν διατηρηθεί η κατάσταση αυτή είναι η οι μετακινήσεις πληθυσμών απ την Λευκάδα , με ευθύνη του κράτους μαζικά, για να γλυτώσουν οι ανθρώπινες ζωές.
Κάτι αντίστοιχο που ορθά έγινε τον εμφύλιο ακατανόητο πόλεμο .
Αν μέσα στα κυκλοφορούντα αυτά ελεύθερα μοσχάρια υπάρχει έστω και ένα με σήμανση κίτρινο καρτελάκι στο αυτί ( που υπονοείται ότι το κράτος δηλαδή οι φορολογύμενοι και οι Ευρωπαικές επιδοτήσεις ) καταβάλουν και επιδότηση στον κάτοχο, τότε αντιπροσωπεία των κατοίκων με κοινά των πολιτών έξοδα να μετακινηθεί πρός το κέντρο της Ευρωπα’ι’κής ένωσης στις Βρυξέλες , να θέσουν το θέμα της άμεσης αντιμετώπισης του θέματος , λόγω του άμεσου κινδύνου των ανθρώπινων ζωών.
Και αν με την Ευρωπαική τεχνογνωσία και συνδρομή δεν αντιμετωπιστεί το θέμα το πολύ σε 10 μέρες, τότε αν οι κάτοικοι θέλουν να αυτοπραστατευτούν στην βάση της συνταγματικής τάξης , και να προστατεύσουν και την πολιτειακή συνταγματική τάξη θα πρέπει πάλι με δικά των έξοδα και κόπο να αυτενεργήσουν. Για να προστατέψουν την ζωή των ώς έλληνες υπήκοοι.
Οι άνθρωποι οι ίδιοι πλέον δέχονται επιθέσεις σε βάρος της ζωής των.
Αν το καταλαβαίνουν αυτό και οι πολιτειακοί- κρατικοί θεσμοί και οι ίδιοι οι άνθρωποι της περιοχής.
Πιστεύω ακράδαντα ότι τα ανεπιτηρητα Βοειδη θα έπρεπε να έχουν πιαστεί από επαγγελματίες καού μποιδες οι οποίοι θα ήταν σε ετοιμότητα ώστε να τρεχουν μετά από εντοπισμο από τους πολίτες και άλλα επίσημα δημόσια όργανα(δασαρχείο ,κτλ)
Φυσικά η ομάδα αυτή δεν θα είναι αμισθη.Μονο έτσι θα λήξει το θέμα φταίει ο δήμαρχος κ.τ.λ.
Το δασαρχειο δεν προλαβαινει…εχουν αλλες business αυτοι να κανουν πιο κερδοφορες.
Το αντίστοιχο με γελάδια φαινόμενο όταν ξέφυγε από τον έλεγχο στις ΗΠΑ και μάλιστα σε τεράστια έκταση το αντιμετώπισαν με αναισθητοποίηση των ζώων, και τον έλεγχο των γελαδάρηδων που το προκάλεσαν , στην Βόρειο Δυτική πολιτεία.
Υπόθεση μιας βδομάδας το πολύ.
Για την αρχική εμφάνιση των ανεπιτήρητων Βό’ι’διων , μαζί με τα σημαδεμένα για επιδότηση , πρέπει να προήλθαν από τα βαρυτικά κύματα και του αστρικούς παρείσακτους.
Εναι ακόμη νωρίς και επιστημονικά να ερευνηθεί το φαινόμενο, θέλει τουλάχιστον μια επιστημονική γενιά 25 χρόνια, αλλά είναι απολύρως βέβαιο ότι η παρουσία των ανεπιτήρητων βο’ι’διών στην μισή πλέον Νήσο Λευκάδα είναι υπόθεση αστρικών παρείσακτων και βαρυτικών κυμάτων.
Και αυτό πλέον είναι ευκαιρία για να προαχθεί μελετητικά η Ελληνική επιστήμη και διεπιστημονικότητα με τα πολλά μεταπτυχιακά και διδακτορικά .
Ταυτόχρονα και κρατική ηλεκτρονική και ηλεκτρονικοποιημένη λειτουργικότητα και διοικητισμός θα μπορέσουν να εξελιχθούν , πρός την κατεύθυνση της πλήρωσης των πεπρομένων και των προοπτικών του Ελληνικού γένους και της Ελληνικής φυλής.
Το Ελληνικό κράτος είναι ευκαιρία αν δεν θέλει – που μάλλον χρόνια δεν θέλει- να απαλλάξει την περιοχή της επικρατειάς του απ την απειλή των ανεπιτήρητων βο’ι’διών, αν δεν θέλει λοιπόν μπορεί να επιτρέψει με μειωένη έως καθόλου φορολογία , στους κατοίκους της Λευκάδος να αγοράζουν μεγάλα αυτοκίνητα suv 4-5οοο cc moteur και με μεγάλα πλαίσια και σκαριά λαμαρίνα, ώστε να διατρέχουν λιγότερο κίνδυνο απ την επίθεση των βο’ι’διων στα κινούμενα αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο της φωτό επί του οποίου επέπεσαν τα ντόρκα βό’ι’δια είναι μικρό ελαφρύ , μικρής κατηγορίας ( κατηγορία Α ) και ευτυχώς που δεν υπήρξαν χειρότερα αποτελέσματα.
Έτσι αν στην λευκάδα μειωθούν ή μηδενιστούν οι φόροι – τέλη ένα μεγάλο suv θα κοστίζει όσο ένα μικρομεσαίο ( κατηγορία Β ) επιβατηκό αυτοκινητάκι.
Ταυτόχρονα η απαλλαγή ή μείωση απ τους φόρους να επεκτείνεται και στα υλικά service και βλαβών και στα καύσιμα του εν λόγω μεγάλου αυτοκινήτου, και η εργασία service να απαλλάσεται του φΠΑ ή καθ να επιδοτείται απ το κράτος,
Έτσι η κατοχή και συντήρηση ενός νεγάλου αυτοκινήτου suv , θα κοστίζει ελάχιστα, οι κάτοικοι θα αναγκαστούν να στραφούν σε αυτά ώς αγορά για να διατρέχουν τον ελάχιστο κίνδυνο απ τις επιθέσεις των ανεπιτήρητων βο’ι΄διών, που κατέκλυσαν την μισή Νήσο.
Και μια πρόταση. Τα Αμερικανικά original suv τα μακρυά ( long vechicle) ή ακόμα και τα διπλοκάμπινα pick up , έχουν κιντήρες από 8190 cc το μι100κρότερο μέχρι και 12400 cc .
ΜΙα τάξη μεγέθους δείχνει ότι, ένα suv 8000cc-9000cc moteur δεν θα κοστίζει παρά όσο ένα μικρομεσαίο επιβατηγό 1000-1200 cc δηλαδή κοντά 15000 ευρώ. Θα έχει και μειωμένο κόστος συντήρισης και ελάχιστο ( ώς επιδοτούμενο ) κόστος καυσίμων.
Άρα οι κάτοικοι θα προστατεύονται καλύτερα και αποτελεσματικότερα από τις επιθέσεις των ντόρκων βο’ι’διών, τα οποία ντόρκα βό’ι’δια αρχίζουν και άρχησαν και κοινωνικοποιούνται και προσαρμόζονται στις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων στην περιοχή μπαίνο τας στις αυλέςτων σπιτιών, και όχι μόνο μη φοβούμενα τα αυτοκίνητα, αλλά πλέον να τα θεωρούν και ώς ευκολη λεία για επίθεση.
Μπορεί να ειπωθεί ξεκάθαρα από τις αυτοδιοικητικές και πολιτικές διαχειρίσεις που διήλθαν όλα τα χρόνια που υπάρχει το πρόβλημα, ότι την συγκεκριμένη περιοχή η οποία χρόνια πλήτεται απ τα ανεπιτήρητα , δεν την θέλουν ώς δημοτική περιοχή , στον Δήμο, και στην περιφέρεια, και ελάχιστα υπολογίζεται στο πολιτικό στοιχειο του κράτους. Διότι είναι ορεινή με όχι άμεσο ώφελος εισπρακτικό τουριστικό και βέβαια μικρότερο ποσό εισπράξεων. Δεν εισφέρει στην οργάνωση του εισοδήματος του Δήμου.
Και η περιοχή αυτή , η κατεστραμένη πλέον, με συνεννόηση των όμορων δημοτικών διαμερισμάτων , ή τμημάτων των όμορων δημοτικών διαμερισμάτων, να ζητήσει την υπαγωγή της σε άλλο Δήμο της Ελλάδος. Οι πολίτες κύρια αυτής της περιοχής μπορούν να ερευνήσουν τις διοικητικές δυνατότητες των και ώς άτομα να υπάγονται σε άλλη δημοτική αρχή εκτός της Νήσου Λευκάδος. Και θα είναι και πρωτοπόροι σε αυτό που θα έρθει ώς διοικητική νέα οργάνωση της χώρας ώς αναγκαιότητα.
Πόσες συσκέψεις και αναφορές έχουν πραγματοποιηθεί , και με νομικό σύμβουλο??
Ούτε η πολιτική ηγεσία χρόνια ούτε η αυτοδιοίκηση σε 2 βαθμούς δεν θέλησε- γιατί δεν ενδιαφέρεται ουσιαστικά- να λύσει το πρόβλημα. Διότι αν ήθελαν να το λύσουν θα το λύνανε άμεσα με την χρήση της κρατικής παρέμβασης και τεχνικής κρατικής δυνατότητας.
Κανένας ώς κρατικές αρχές δεν ξέρει ή δεν μπορεί να βρεί την αρχική ιδιοκτησία των ζώων που στην πορεία γίνανε ανεπιτήρητα ??? Και το κράτος δεν έχει την δυνατότητα να εκκαθαρίσει απ τα ζώα αυτά σε τεχνικούς όρους την περιοχή σε 10 μέρες το πολύ ??
Απλά η οικονομική χωρικότητα που οργανώθηκε στην Νήσο Λευκάδα , δεν ενδιαφέρεται για την εν λόγω περιοχή. Δεν υπήρχε και δεν υπάρχει ώς οικονομικόκοινωνική παράμετρος και τμήμα μέσα στο δημοτικόπεριφερειακό ώς τώρα status και παραπέρα προγραμματισμό.
Και με την αναγκαιότητα των εισπράξεων τα επόμενα χρόνια για να καλυφθεί η ζημία εκ του κορονοιού, η περιοχή αυτή θάναι στα αζήτητα της αυτοδιοικητικής και κρατικής σκέψης και προγραμματισμού. Και λογικό είναι και απ την συνολική πολιτική θεσμικότητα της Νήσου να υπάρχει και η ίδια εκτιμητική παράμετρος. Ούτε και σαν πρόβλημα απειλής της υγείας πολιτών από ψόφια και δυνάμει ψόφια μοσχάρια, δεν αναφέρεται το πρόβλημα.
Το θέμα είναι απλά θέμα συνολικού ιστορικού πολιτισμού, την περιοχή επεσκέφθη και η επί του πολιτισμού υπουργός πολιτισμού, και διαχείρησης της πολιτισμικής ιστορικότητας της επικράτειας.
Γιατί κυκλοφορεί ευρέως η άποψη ότι διώκεται ο πολίτης που θα βιοπραγήσει κατά ζώου , έστω και ώς αυτοάμυνα για να προστατέψει την παραγωγή του ή και τον εαυτό του από επίθεση των μοσχαριών??? Η απάντηση είναι απλή: Γιατί έπρεπε ώς ηθελημένη άποψη να διασπαρεί ο φόβος της τιμωρίας απ το κράτος αν ενοχλήσει τις ανεπιτήρητο μοσχάρι για να απενεργοποιηθούν οι πολίτες.
Μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενος να ρωτήσει τους κατοίκους της περιοχής που έχουν πλέον αηδιάσει με την αδράνεια της ίδιας της πολιτείας και των θεσμών της , για τον φόβο που επικαλούνται ως τιμωρία απ το κράτος, που έχει σπείρει πλέον την κοινωνική απάθεια απέναντι και στον παραγωγισμό – όσος έχει μείνει και ώς εισοδηματική αυτοκατανάλωση και πρόσθετο εισόδημα απ την διάθεση των προ’ι’οντων- αλλά και απέναντι στο ίδιο το κράτος ( μόνιμη επωδός στα χείλη των κατοίκων της περιοχής είναι ” δεν υπάρχει κράτος ”).
Την επισκευή του αυτοκινήτου την οποία προκάλεσε- ευτυχώς μόνο ζημιά υλική- το ή τα επιτιθέμενα μοσχάρια ποιός απρόσωπα θα την πληρώσει ?? Ή το κορό’ι’δο ο ιδιοκτήτης??
Και αν ένα μοσχάρι με την φόρα επίθεσης και με το βάρος που έχει γλυστρίσει στο καπό διερχόμενου αυτοκινήτου και όλο έρθει στο τζάμι του οδηγού, φαντάζεται κανένας αρμόδιος , κήνσορας της κοινωνικής ομαλότητας και τάξης , τι πρόκειται να συμβεί πέρα απο ζημιές σε λαμαρίνες του αυτοκινήτου??
Τα αγριογούρουνα που και αυτά έχουν πληθυνθεί στην Στερεά Ελλάδα- μέχρι και τα Βόρια προάστια της Αττικής – πρίν κάποιους μήνες δεν προκάλεσαν τροχαία και μάλιστα κάποια φορά με ανθρώπινο θύμα??
Η πολιτική και η αυτοδιοικητική εκπροσώπηση τελικά, τι ιεραρχεί ως προτεραιότητα ??
Την ασφάλεια και διαβίωση των πολιτών- κατοίκων- ανθρώπων της περιοχής, ή τις διοικητικές γραφειοκρατικές κορώνες .. που αποσκοπούν και στην αναπαραγωγή των??
Είναι πρωτόφαντο το συμβάν- δίκην πολέμου πλέον- των ανεπιτήρητων μοσχαριών, που ξεφεύγει απ την κοινή λογική και μόνο με νοητικά σχήματα πέραν και του υπερρεαλισμού και της μεταφυσικής μπορεί να συγκροτηθεί.
Μια χώρα ώς κράτος και αυτοδιοικητικές αρχές , δεν θέλουν να προστατέψουν τους υπηκόους πολίτες , με μια ενεργητική μάλιστα χρόνια μεθοδολογία αποκλεισμού, των υπηκόων – πολιτών αυτής της περιοχής , απ την πολιτική κοινωνική οικονομική αναλογούσα χωρικότητα και κατανομή. Ουσιαστικά η κρατική και αυτοδιοικητική θεσμικότητα επιβάλλει τον πολιτικό κοινωνικό και οικονομικό αποκλεισμό , δηλαδή την πλήρη αποσυσσωμάτωση των πολιτών υπηκόων της της περιοχής.
Θα μπορούσε κανείς να διαγνώσει ψυχροπολεμικά μεταπολεμικά εμφυλιοπολεμικά στοιχεία
στην όλη πολιτικότητα του θέματος, όμοια με την πρακτική του μερικού αποκλεισμού και εν μέρει απομόνωσης περιοχών που το 1946 είχαν –κατά μεγάλο λάθος– λάβει μέρος στην εκλογική αποχή. Μια και ουσιαστικά τμήματα πληθυσμού έβγαζαν τον εαυτό τους έξω εν μέρει απ το κράτος, δίνοντας έρεισμα στο αυταρχικό τότε κράτος.
Αλλά αυτή την φορά ( των ανεπιτήρητων μοσχαριών ) δεν υπάρχει κανένα λάθος των πολιτών της περιοχής οι οποίοι επιζητούν μέχρι και ικετεύουν την παρέμβαση της κρατικής θεσμικότητας ( υπερ της πολιτικής συσσωμάτωσης ) , την οποία παρέμβαση ο κρατικός και αυτοδιοικητικός θεσμισμός αρνείται.
Και αυτή η άρνηση εφ όσον διαρκεί χρόνια δεν είναι τυχαιότης αλλά κατασκευή ( structura ).
Η επίθεση ανεπιτήρητου μοσχαριού σε αυτοκίνητο, είναι καμπάνα ηχηρή για το ίδιο το κράτος και την αυτοδιοίκηση ώς αρχές, και σε εξελικτικους όρους του φαινομένου, μια και δείχνει ότι τα ανεπιτήρητα αυτά ζώα πλέον παύουν νάναι ενεργητικά ώς πρός την εξεύρεση και μόνο τροφής στα χωράφια, αλλά διεκδικούν και ζωτικό χώρο σε βάρος των ίδιων των ανθρώπινων ή μηχανικών ειδώλων (που είναι για τα μοσχάρια οι άνθρωποι και τα αυτοκίνητα ) επιτιθέμενα εφ όσον με τα χρόνια εξεικοιώθηκαν και εξοικειώνονται.
Και αν κρατική και αυτοδιοικητική θεσμικότητα πλέον και εφ όσον χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε, καλά είναι και το συμβάν, της επίθεσης Μοσχαριών σε αυτοκίνητο σην Ανατολική παράλια γραμμή , να βάλει σε σκέψεις και τους διερχόμενους και κατοικούντες στην παράλια γραμμή οδική γαμμή , που είναι και το κύριο οικονομικό και τουριστικό ώς όγκο status της Νήσουν με την αυξημένη οδική κυκλοφορία και δή το καλοκαίρι.
Τελικά το φαινόμενο γίνεται και οργανώνεται λειτουργικά έστω και ανεπαισθήτως – έτσι θα κατέληγε- πρόβλημα του μεγαλύτερου μέρους της Νήσου.
Ως πολιτική ιδεολογία του προβλήματος ερμηνευτικά , δεν μπορούσε παρά να ισχύει το :” Σήμερα εμείς, αύριο η σειρά σας ”. Η ιδεολογία ώς κοινωνική πράξη, εν Ελλάδι και Λευκάδα την αρχή της 3ης Δεκαετίας του 21ου αιώνα.
Τα αγριογούρουνα τα σκοτώνουν οι κυνηγοί δεν ξέρω κατά πόσο νόμιμα η παράνομα.Το δασαρχείο δεν είναι υπεύθυνο για τα δάση και ότι υπάρχει εντός του δάσους.Γιατι λοιπόν μιας και η Αγροφυλακή ενσωματώθηκε στο δασαρχείο να μην ενδιαφέρονται και για τα Βοειδη που σουλστσαρουν μέσα στα δάση και το καταστρεφουν
Το ΝΑΤΟ και η ΕΟΚ τι θέσει έχουν για τα ντόρκα βό’ι’δια??.
Το Κομιντέρν και το Κομινφόρμ και το σύμφωνο της Βαρσοβίας τι θέση θα είχαν για τα ντόρκα Βό’ι’δια αν υπήρχαν ??
Ο Γκαροντύ ,ο Αλτουσέρ ,ο Ραίημον Αρόν ο Μπέρτραντ Ράσσελ ,ο Καούτσκυ, η Ρόζα Λούξεμπουργκ. ο Πλεχάνωφ, ο Φον Μίζες,
και ο Γιάννης ο Γκράς , και ο Κοκονιόρος , τι θέσει θα είχαν για τα ανεπιτήρητα βό’ι’δια.
Και το ΝΑΤΟ και το σύμφωνο της Βαρσοβίας θα είχανε εκκαθαρίσει τα ανεπητήρητα βοειδή σε 1-2 μέρες και στα πλαίσια εφαρμογής και πειραματισμού νέων μαχητικών τεχνικών εξολόθρευσης.
Όπως έκανε το ΝΑΤΟ πάντού , π.χ στην Κύπρο ή στην Γρενάδα και το σύμφωνο της Βαρσοβίας στην Ουγγαρία και στην Τσεχοσλοβακία.
Η απόφαση του ΝΑΤΟ θα λαμβανόντανε στο γραφείο ασφαλείας 303 του Λευκού οίκου στην Ουάσιγκτων και η απόφαση για το σύμφωνο της Βαρσοβίας θα είχε ληφθεί στο γραφείο του πολίτμπυρο της ΕΣΣΔ στην Μόσχα.
Η Λευκάδα υποφέρει απ τα ανεπιτήρητα γιατί λείπει το αντίπαλο δέος ( το ένα απ τα δύο μέρη το Σοβιετικό ) του ψυχρού πολέμου. Διότι αν υπήρχε το αντίπαλο δέος το ΝΑΤΟ φοβούμενο μην οι κάτοικοι καλέσουν το αντίπαλο δέος, θα επενέβαινε για την εκκαθάριση των Ντόρκων βοειδών στην Λευκάδα.
Και αυτό ας το έχουν υπ όψη οι θιασώτες του ελεύθερου δήθεν κόσμου μετά την κατάρρευση των Ανατολικών χωρών και του ψυχρού πολέμου.
Διότι και μέσα στον ψυχρό πόλεμο και λόγω αυτού, τα κράτη παρήγαγαν θέσεις πλήρους εργασίας και έκαναν επενδύσεις στις επικρατειές των.Και οι άνθρωποι και δή οι νέεοι είχαν δουλειά με πλήρη ωράρια ,καλούς μισθούς αρχικά και εξέλιξη στην πορεία και ασφάλιση και προοπτική σύνταξης.
Τώρα που δεν υπάρχει κανένα “”αντίπαλον δέος” και βιώνεται η ελευθερία των λαών και των κρατών και η παγκοσμιοποίηση με ανοιχτά σύνορα, πώς και τα κράτη και δή το Ελληνικό δεν μπορεί να παράξει θέσεις πλήρους εργασίας , αλλά οιβχώρες της Ευρώπης περιμένουν απ την Ούρσουλα φον Λά’ι’εν και τον Ντομπρόβσκις να παραγάγουν θέσεις έστω και υποαπασχόλησης ή τουλάχιστον απασχόλησης με υποκατώτατους μισθούς??