Χωρίς αλλαγές, σχετικά με το προηγούμενο έτος, θα είναι τα φετινά τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα η υφυπουργός Οικονομικών. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι το υπουργείο Οικονομικών δεν επεξεργάζεται κάποια αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων για το έτος 2019.
Το συνολικό ποσό που θα ζητηθεί και το οποίο θα πληρωθούν οι κάτοχοι Ι.Χ. ανέρχεται σε περίπου 1,2 δισ. ευρώ.
Τα ειδοποιητήρια για τα τέλη θα αναρτηθούν στο Taxisnet το αργότερο έως τα μέσα Νοεμβρίου και η εξόφληση των τελών θα γίνει έως το τέλος του έτους αποκλειστικά μέσω του τραπεζικού συστήματος .
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομικών, Κατερίνας Παπανάτσιου στην ΕΡΤ «δεν υπάρχει οικονομικός χώρος για την αλλαγή των τελών κυκλοφορίας. Αργότερα θα μπορέσουμε να κάνουμε κάποιες ελαφρύνσεις».
«Δεν έχουμε δημοσιονομικό χώρο για να αλλάξουμε τα τέλη κυκλοφορίας. Πήραμε το δημοσιονομικό χώρο που υπήρχε για να δώσουμε κάποιες φορολογικές ελαφρύνσεις. Αποφασίζει ότι αυτές οι ελαφρύνσεις θα είναι συγκεκριμένες, τις οποίες ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε. Δεν μπορούμε να κάνουμε άλλες κινήσεις σε αυτή τη φάση. Αργότερα θα μπορέσουμε να κάνουμε», πρόσθεσε η κ. Παπανάτσιου.
Συνεπώς τα τέλη κυκλοφορίας 2019 θα έχουν ως εξής:
«Α. Αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης
α) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομημένα για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι τις 31.10.2010 και μοτοσικλέτες με δύο μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα από την ημερομηνία ταξινόμησής τους στην Ελλάδα , βάσει του κυλίνδρου του κινητήρα τους, ως εξής:
β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου 2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Λαμβάνουν υπόψη τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
Χρόνια η άθλια κρατική εισπρακτική πρακτική και για τα τέλη κυκλοφορίας .
Το μνημείο βέβαια κρατικού τυχοδιωκτισμού απέναντι στους πολίτες ( γιατί οι κρατούντες έκάστοτε ώς κράτος θεωρούν μόνο τις καρέκλες των )
σχετικά με την συτοκίνηση παραμένει η επιδότηση των εισαγωγών μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων ( με την μείωση των φόρων αυτών των αυτοκινήτων το 2008 ) και η μετέπειτα από το 2010 υπερ φορολόγηση προκλητικά σαν στοιχεία πολυτελούς διαβίωσης με υψηλό φόρο πολυτελείας απαξ καταβαλόμενο.!!
Το κράτος εδώ επεδίωξε ώςβπολιτική πρακτική την ίδια την σπομάκρυνση των πολιτών απ την κρατική ιδέα , πράγμα που είναι συμβατό με την περί καρεκλών ( ώς κράτος) σπ τους κρατούντες και μάλιστα ασχέτως των μπουρδολογιών και φλιναφλημάτων περί της ιδεολογικής δήθεν κομματικής διαφοροποίησης.
Και στα μόνιμα ώς παταπάνω πίνακες τέλη κυκλοφορίας η τυχοδιωκτική ειδπρακτική πλευρά του κράτους συνεχίζει ώς χρόνια εφαρμόζέται.Στην μέση κατηγορία , που και οεγαλύτερος όγκος αυτοκινήτων στην χώρα από τα 1357 cc moteur υο σκαλί φορολόγησης στην βάση της προηγούμενης κατηγορίας( ώς 1357 cc) τον σκαλί συξημένων τελών είναι 120 ευρώ ( 255 -135) .Η αθλιότητα του κρατικού τυχοδιωκτισμού σε παραστατική μορφή.Και για έναν ακόμα πρόσθετο λόγο μια και ξέρουν ότι η μέση ζωή των αυτοκινήτων σήμερα 13,5 ετών και ο όγκος των συτοκινήτων άρα στην μέση κατηγορία ( 1357-1548 cc moteur είναι μεγάλος γιατί 8-15 χρόνια πίσω ο μέσος κυβισμός των moteur ήταν κατασκευαστικά σε αυτή την κατηγορία.
( Τα τελευταία 3-5 χρόνια άλλαξε η κατασκευαστική χωριτικότητα των κινητήρων με την τάση λίγα κυβικά 1000-1200 με φυγοκεντρική υπερπλήρωση ( turbo). Ακόμη και για πλέον πρόσθετο λόγο ( σκέτος εισπρακτικός προσχηματισμός κρατικής κοπής ) διότι, με την ισχύουσα κλίμακα τελών κυκλοφορίας τιμωρούνται τα μέσης κατηγορίας ατμοσφαιρικά ( ώς παραπάνω ) συτοκίνητα που είναι αδθενέστερα σε ισχύ σε kw ( 1 HP = 0,736 kw) έναντι των μικροτέρων δε χωρητικότητα moteur αυτοκινήτων με turbo. Δηλαδή έχωμε το παράδοξο και στην αυτοκίνηση κρατικό κριτήριο να φορολογούνται τα ασθενέστερα αυτοκίνητα περισσότεροα απ τα δυνατότερα. Και όλο αυτό το καραγκιοζιλίκη, σκέτη κρατική διαρκής σλητεία στο όνομα της εισπραξιμότητας , να είναι δε ισχύ , για να εξηγεί έτσι την δήθεν γραφική , αλλά ουσιαστικά κρατικά μεθοδευμένη προβοκατόρικη άποψη ότι ” μαζί τα φάγαμε”, από τους φωνασκούντες του κράτους ( δηλαδή των κρατικών καρεκλών) για να καλύψουν τα κρατικά αμαρτήματα και παρασπονδίες σε όρους κοινωνικής συνεννόησης ( κράτους και πολιτών ) που απαιτείνο κοινοβουλευτισμός ώς πολιτειακή ευτυχώς νόρμα.
Η αριστερά κυβερνητική άποψη στην διαχείρηση της αυτοκίνησης ( του μεγαλύτερου κλάδου του Εθνικού οικονομικού κυκλώματος) απλά συνέχισε την προηγούμενη ρεντικολία και εισπρακτικό τυχοδιωκτισμό.
Για άλλα οι πολίτες να μην ελπίζουν.