ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΠΡΟΣ : ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Αγαπητοί φίλοι,
Δια της παρούσης σας γνωστοποιώ την παραίτηση μου από τη θέση του Συντονιστή της Οργάνωσης στη Λευκάδα καθώς και από μέλος του κινήματος.
Η απόφασή μου αυτή έχει να κάνει με την άποψή μου σχετικά με την Συμφωνία των Πρεσπών , την οποία υπό τις επικαιροποιημένες συνθήκες, κρίνω θετική για το μέλλον της χώρας και του λαού μας.
Σαν ιδρυτικό στέλεχος των ΑΝΕΛ τίμησα και τιμώ τον πολιτικό αυτό φορέα, μέσα από τη δική μου προοδευτική οπτική, πάλεψα για την ύπαρξη και την παρουσία του, γνώρισα ανθρώπους που είναι έντιμοι και ανιδιοτελείς.
Η άποψή μου για την συμφωνία των Πρεσπών, όμως,δημιουργεί όρους ουσιαστικής διαφοράς, που δεν μου επιτρέπει την παραμονή μου στους ΑΝΕΛ.
Ευχαριστώ τον Πάνο Καμμένο για την- από ιδρύσεως των ΑΝΕΛ – εξαιρετική σχέση μας, όπως ευχαριστώ και τους φίλους στο κίνημα , με τους οποίους έζησα μαζί την χαρά του αγώνα, για την απαλλαγή της χώρας από τα μνημόνια και για την αποκάλυψη κι εξάρθρωση της διαπλοκής, κυρίαρχους παράγοντες της ίδρυσης του πολυσυλλεκτικού αυτού πολιτικού φορέα.
Είμαι σίγουρος, ότι ο αγώνας αυτός θα έχει συνέχεια για τον καθένα από εμάς από το δικό του πλέον μετερίζι, εν όψει μάλιστα και των επερχόμενων αλλαγών στο πολιτικό σκηνικό της χώρας και της Ευρώπης.
Σας εύχομαι από καρδιάς καλούς αγώνες.
Με τιμή
Σπυρίδων Πολίτης
Λευκάδα, 18/01/2019
Καλές οι συνεργασίες και οι κυβερνητικές θέσεις, στην ηλεκτρονική εποχή δεν χρειάζονται προγραμματικές συμφωνίες αυτές είναι για τα γκράβαρα στο νέοπολιτικό σύστημα της Ελλάδος, αλλά από το 2015 που έγινε το κονέ Σύριζα-Ανέλ το ήδη βεβαρημένο τοπίο καθημερινότητας για τους πολίτες απ τους προηγούμενους διαχειριστές, βαρύνθηκε ακόμη περισσότερο.
Τον τελευταίο χρόνο με τις ίντριγκες περί ταμειακών πλεονασμάτων, εξόδου απ τα μνημόνια, κοινωνικών μερισμάτων …το ίδιο καλάθι ( ακριβώς ακριβώς το ίδιο ) στο super market αυξήθηκε 19,89% – οι ταμειακές αποδείξεις είναι δημόσιες- στην αντίστοιχη ίδια ημερομηνία του 2018 και του 2019 τον Ιανουαρίου. Πλέον τα ίδια τα επίσημα στατιστικά στοιχεία λένε ότι : η μεγαλύτερη φορολογία που πληρώθηκε μεταπολεμικά στην Ευρώπη ποτές ήταν στην Ελλάδα του φορολογικού έτους 2017 ( 01/01-31/12/2017 διαχειριστικό έτος ).
Και κάτι ακόμη ως προφητεία συνολικά για τα επερχόμενα : πίσω από την του ποσού ηλεκτρονικά των ατομικών δαπανών ( και ανά οικογενειακή φορολογική δήλωση συζύγων ατομικές οι δαπάνες) που απαιτείται για να ικανοποιείται το αφορολόγητο του εισοδήματος, μαζί με την γενικευμένη χρήση του πλαστικού χρήματος , ( που συνιστά και ενίσχυση της πρόσθετης αφαίρεσης νομισματικής κυκλοφορίας) επιδιώκεται και κρύβεται δόλια η εκτίναξη του κόστους διαβίωσης και δη στην πρωτογένεια αμέσων καταναλωτικών προ’ι’οντων ).
Στόχος της ασκούμενης και ασκηθείσης ( ενισχυτικά και απ το σχήμα Σύριζα- Ανέλ ) δεν ήταν παρά η γενίκευση της εξάντλησης της φτωχείας των πολιτών
και προς τούτο η εξήγηση της μερισματικής επιδοματικής πολιτικής ως αριστερό Σύριζα- Δεξιό Ανέλ ιδεολόγημα και εφηρμοσμένη πολιτική.
Η ευθύγραμη αναλογικότητα είναι σαφής, όσο μεγαλύτερος βαθμός πτωχείας των πολιτών, τόσο μεγαλύτερο το κυβερνητικό ταμειακό πλεόνασμα και τόσο μεγαλύτερο και πλατύτερα διανεμομένο κοινωνικό μέρισμα.
Κατά την Αμερικανίδα συγγραφέα Σούζαν Σοντάγκ , η αποκήρυξη ή η αποστασιοποίηση του παρελθόντος επιχειρεί να παραγάγει και αναδρομικό κύρος. Μόνο που το κύρος ( ως κυριότητα απ την ίδια γραμματική ρίζα ) είναι έννοια ενεστωτική ασκούμενη και όχι ex post απολογιστικό μέγεθος.
Διότι η διαφορά του 19,89% σε πόρους ( κάθε μορφής) που επιβαρύνθηκε ο καταναλωτής του super market για τα άμεσα διαβιωτικά αγαθά καταβλήθηκε σε ενεστώτα χρόνο της αγοράς και για την άμεση άμεση -το πολύ 15 μερών διαβιωτική διατροφική ανάγκη.
Εκτός και πλέον οδεύσαμε ( και με την διακυβέρνηση Σύριζα Ανέλ) σε διαβιωτικές μορφές καθημερινότητας χωρίς διατροφή, χρήση σαπουνιού, καθαριότητα κατοικιών, κλπ παροχές υποδομών ( Ηλεκτρισμό, νερό,… καλά η θέρμανση τν χειμώνα έχει ξεχαστεί εδώ και 8-9 χρόνια).
Παρά του ότι οι δρώσες ηλικιακά γενεές έχουν γαλουχηθεί με την ηρεμία του κοινοβουλευτισμού, και ευτυχώς, δεν ήταν εκτός κοινωνικού φάσματος και ιδεολογίας και δεν είναι και δεν πρέπει να είναι και δεν θα είναι ποτέ, η άποψη της ενέργειας και αυτενέργειας των πολιτών συλλογικά και μαζικά μέχρι και σε Εθνικό επίπεδο συνολικά για την αυτοπροστασία των ως πολίτες, συλλογικότητα και Εθνικότητα αν κάποιες φορές απαιτείται.
Εξ άλλου και ο ίδιος ο πολιτειακός συνταγματικός χάρτης χρησιμοποιεί στο λεγόμενο τελευταίο άρθρο την κοινωνική αυτή επίκληση και για την διαφύλαξη του συντάγματος.. που ουσιαστικά παραπέμπει άμεσα στην διαφύλαξη των πολιτών της κοινωνικής ζωής και της ίδιας της χώρας.
Μέσα στον πολιτικό λόγο και την κοινωνική αγόρευση των Ανέλ υπήρχαν και οι όροι, επονίδιστο χρέος, Κούγκια και καλόγεροι Σαμουήλ, Κιάφες, Σούλια Σουλιώτες, Σαμονίβα και γενικά μια αναφορά σε κάποια ηρωικά- εκτός εποχής συμβεβικότητα .. αλλά με σαφή κοινωνικό προσδιορισμό εννοιολογικά
για και για μια άλλη θεώρηση της εποχής από το 2010… περίπου κωδικοποιούμενη σε μια αναγκαία πολιτική κομματική παρέμβαση στο κοινωνικό στοιχείο , για την εγρήγορση και ενημέρωση του κοινωνικού σώματος και την κινητοποίηση συμμετοχικά της παρεςμβατικής του έστω και αισθητικά δυνατότητας. Σίγουρο είναι ότι για κινητοποιήσεις τύπου Σουλιώτικων κατά Κούγκι ολοκαυτομάτων και κατά χορού του Ζαλόγγου αυτοθυσιών , δεν χρειαζόνταν ούτε θα επέφεραν αποτέλεσμα ούτε θα ευρίσκοντο πρόθυμα κοινωνικά σώματα και είναι και ανεπίκαιρα και επικίδυνα κοινωνικά. Αλλά ασφαλώς στην πολιτική διαλογική κοινωνική αγόρευση προς την δημιουργία ενός ελάχιστα ελάχιστα αντιστασιακού κλίματος, μετά τις ενδείξεις υγιούς και ειρηνικής κινητοποίησης των αγανακτισμένων , έπρεπε τα πολιτικά κόμματα ( αυστηρά κλειστές λέσχες για την τηλεοπτική φωτογράφιση ουσιαστικά και τους ανεκδιήγητους μονολόγους ορθολογικών προθέσεων ) να εισφέρουν.
Τελικά και με την βοήθεια της τηλέκάλυψης , το τηλεοπτικό control για το θεαθήναι και το παρλαπιπίζειν ( όρος απαρεμφάτου απ την παρλαπιπιά και τις παρλαπίπες με ρήμα το παρλαπιπίζω ) διοχετεύτηκε απ όλα τα πολιτικά κόμματα στην κοινωνική καθημερινότητα, και μαζί και οι διαβιωτικοί εφιάλτες.