Δυστυχώς όσο πηγαίνουμε προς τις εκλογές ολοένα και θα πολώνεται το κλίμα της πολιτικής αντιπαράθεσης σε τοπικό επίπεδο και για άλλη μια φορά θα χαθεί η ουσία.
Και αυτό συνέβη πριν μερικές μέρες και συγκεκριμένα στις 27 Δεκεμβρίου με δημοσίευμα στις ιστοσελίδες μας prismaradio.gr, αλλά και lefkadatoday.gr, καθώς μεταδώσαμε τις πληροφορίες που είχαμε, για την δωρεάν διέλευση των ανέργων τόσο της Λευκάδας, αλλά και των γειτονικών νομών από την υποθαλάσσια ζεύξη του Ακτίου που διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός. Δείτε το δημοσίευμα ΕΔΩ
Αυτό θα προέκυπτε με την νέα αναμόρφωση των διοδίων από την νέα χρονιά, δηλαδή από την πρώτη Ιανουαρίου 2019, με τα δημοσιεύματα να κάνουν λόγο και για αυξήσεις 150% σε συγκεκριμένους σταθμούς.
Ωστόσο στο ΦΕΚ του Ιουνίου υπήρχε η σχετική επισήμανση:
Με αφορμή την σχετική επισήμανση, με το γεγονός ότι την υποθαλάσσια του Ακτίου την διαχειρίζεται η Εγνατία Οδός, καθώς το προσωπικό φοράει μπλουζάκι με το λογότυπο της εταιρείας, ενώ από το ρεπορτάζ μας προέκυπτε ότι οι άνεργοι θα έδιναν τα ονόματα τους και θα έμπαιναν σε λίστα που θα γνώριζε η κοινοπραξία στο Άκτιο.
Να θυμίσουμε ότι ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς με την ερώτηση του στις αρχές της περασμένης χρονιάς είχε ζητήσει να εφαρμοστεί το δίκαιο και στην περίπτωση της υποθαλάσσιας γιατί πρέπει να γνωρίζετε ότι με το προηγούμενο ΦΕΚ (ΦΕΚ 4156Β/29-11-2017), ορίζεται η απαλλαγή από την καταβολή διοδίων της Εγνατίας οδού και των καθέτων αξόνων αυτής, για τους κατοίκους όμορων περιοχών και ανέργους.
Δείτε τον παρακάτω χάρτη:
Σε όλες αυτές τις περιοχές, τόσο οι κάτοικοι όσο και οι άνεργοι μπορούν να κινούνται ελεύθερα και με την ερώτηση του ο Βουλευτής Λευκάδας ζητούσε να εφαρμοστεί το δίκαιο και στην περίπτωση της υποθαλάσσιας που από το 2014 διαχειρίζεται η ΕΓΝΑΤΙΑ.
Στο νέο ΦΕΚ με τις νέες αυξήσεις που θα ίσχυαν από την νέα χρονιά υπογραμμίσαμε το νέο δεδομένο, ότι μπήκε η προσθήκη για τους ανέργους με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας. Επίσης υπογραμμίσαμε ότι μετά από ένα χρόνο από την ερώτηση του βουλευτή θα υπάρχει και η απαλλαγή των ανέργων για τις γύρω περιοχές, ενώ με σχόλιο μου στην ραδιοφωνική μου εκπομπή στον Prisma 91,6 αναφέρθηκα και στην θετική ενέργεια της κυβέρνησης που αποκαθιστά μια αδικία στην περιοχή μας.
Λίγες ώρες αργότερα γίνεται γνωστό ότι δεν θα ίσχυαν οι προτεινόμενες αυξήσεις από την νέα χρονιά, καθώς η επίμαχη τιμολογιακή πολιτική (που περιγράφεται σε σχετική ΚΥΑ) δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής έγκριση από την αρμόδια Διεύθυνση της Κομισιόν.
Μάλιστα με έγγραφο του το Υπουργείο προς την Εγνατία, για την απαλλαγή των κατοίκων από την καταβολή διοδίων διατηρεί την απόφαση του προηγούμενου ΦΕΚ, με αποτέλεσμα για άλλη μια φορά η υποθαλάσσια του Ακτίου να παραμένει εκτός, ενώ οι συμπολίτες μας στις περιοχές που είδατε στον παραπάνω πίνακα επωφελούνται του να μην πληρώνουν το κόμιστρο.
Δυστυχώς κάποια στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ θέλησαν να κάνουν αντιπολίτευση στον βουλευτή Λευκάδας και αυτό είναι θεμιτό, ωστόσο δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να δεχτούμε αναφορές του τύπου ότι” θα βγούνε τα τοπικά μέσα ενημέρωσης για να πάρουν επάνω τους το ψέμα του βουλευτή όπως συγκεκριμένα αναφέρουν.”
Στην δική μας περίπτωση ότι γράφουμε ειναι πάντα απόλυτα διασταυρωμένο και έγκυρο.
Επίσης δεν κατανοώ για πιο λόγο η “δικαίωση” και η επισήμανση του δήθεν ψέματος του Βουλευτή να μην συμπληρώνεται και με την κριτική, ότι δεν ισχύουν και φέτος οι απαλλαγές στους ανέργους και να μην γίνεται κριτική στην κυβέρνηση που δεν εφαρμόζει το δίκαιο και στην περίπτωση της υποθαλάσσιας του Ακτίου για τους εργαζόμενους που πηγαινοέρχονται καθημερινά και θέλουν έξι ευρώ ημερησίως;
Βεβαίως αν ίσχυε η απαλλαγή οι ίδιοι που κάνουν λόγω ότι ο βουλευτής είναι εκτεθειμένος θα έλεγαν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε την απαλλαγή οπότε και πάλι θα είχαν δίκιο.
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι η υποθαλάσσια ζεύξη είναι η μόνη με το μεγαλύτερο ποσοστό προσέλευσης από μηχανάκια, ακόμα και τον χειμώνα, καθώς οι συμπολίτες μας προτιμούν να κρυώνουν και να πληρώνουν τα 70 λεπτά που κοστίζει η διέλευση μηχανής.
Τέλος όσον αφορά την εφαρμογή των αναλογικών διοδίων, δηλαδή της πληρωμής ανάλογα με τα χιλιόμετρα, να σας πούμε ότι του μέτρου εξαιρείται τόσο η υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου, η γέφυρα στο Ριο, καθώς και η Αττική Οδός.
Ο λόγος μπορεί να γίνει κατανοητός από όλους.
Κλείνοντας αυτή την αναφορά μας, καθώς δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αφήνει αιχμές για την εγκυρότητα των όσων γράφουμε, να πούμε ότι είναι κρίμα καθώς μετά από σχεδόν δέκα χρόνια κρίσης να μην μπορούν όλες οι πολιτικές δυνάμεις να μπουν μπροστά για το καλό της κοινωνίας και να βραχυκυκλώνουμε σε μικροπολιτικές σκοπιμότητες ενόψει εκλογών.
Υποθέτω αν ίσχυε η απαλλαγή ωφελημένοι θα είμαστε όλοι από αυτό το δίκαιο αίτημα που έτυχε να θίξει ο βουλευτής ο οποίος πρόσκειται στην Νέα Δημοκρατία.
Για άλλη μια φορά είμαστε εγκλωβισμένοι σε μικροπολιτικές νοοτροπίες του χτες. Λυπηρό για αυτό και οι πολίτες έχουν γυρίσει την πλάτη στους πολιτικούς….
Παναγιώτης Κουνιάκης
Γιατί πρέπει το site τούτο ( μόνο για δημοσιογραφική τεχνική δεοντολογία ίσως μπαίνει στον κόπο ) να αποδείξει τα αυτονόητα , τα οποία είναι.
Η παρούσα “προοδευτική ανανεωτική κουλτούρα ” παίζει το προεκλογικό παίγνιο με ότι βρεί ότι μπορεί να κοσκινιστεί στο πολιτικόκαθημερινό κόσκινο.
Η ίδια και ώς “”ορθολογική”” ώς άνω κουλτούρα ώς λειτουργία του λόγου της και των συλλογισμών της, είναι λάγνος μύστης της αναφοράς του όρου “” άνεργος άνεργη ανεργία”” γιατί αυτό επιδιώκει ( ώς προυπόθεση συλλογισμών) για να ασκεί την μεσιανική κοινωνική μερισματική πρακτική ώς διελκύστιδα για την παραγωγή ανεργίας.
Η αναφορά στην απαλλαγή των ανέργων από διόδια ή άλλα κόστη, θα μπεί στην υπηρεσία της αυξητικής των εισπράξεων απ την όποια άνοδο των διοδίων ώς αντιστάθμισμα, μια και οι άνεργοι δεν μπορούν ή μπορούν λίγο ( ώς απένταροι ) να μετακινηθούν.
Για τούτο και η αναφορά είναι για την αναστολή αύξησης των διοδίων ( κατόπιν ενεργειών των !!), στην βάση του προεκλογικής ίντριγκας και κοσκινίσματος.
Εκτός και αν υιοθετούν προοδευτικά
πάντα ότι ο άνεργος μπορεί μα κινηθεί με μεγαλύτερη συχνότητα απ το εργαζόμενο!!!
Η ενασχόληση με παρελκυστικές και προσχηματικές και ιντριγκαδόρικες τεχνικές δήθεν επικοινωνισμού στην κοινωνική καθημερινότητα, μπαίνει στην υπηρεσία κύρωσης του κάθε ιντριγκαδόρου.
Και γιατί χρειάζεται οποιαδήποτε έστω και δεοντολογική αναφορά απέναντι σε κάθε ίντριγκα ή ιντριγκαδόρους?
Γιατί δεν συξάνει τα διόδια και ταυτόχρονα μσ απαλλάξει τους ανέργους απ την καυαβολή.
Το αθροιστικό αποτέλεσμα ηια το ταμειακό πλεόνασμα θάναι αυξητικό , καο θα μπορεί έτσι να κάνει διανομή μεγαλυτέρου κοινωνικού μερίσματος συμολικά και σε πλήθος διασποράς.
Συνταξιούχος των 670 ευρώ τον μήνα πήρε μέρισμα 500 ευρώ ή κάτι τέτοιο και το ενφια με ένα σπίτι που είχε ήταν 570.
Στο μεταξύ ένας τύπος κατεβαίνει στην Πρέβεζα και στην πλατεία Ανδρούτσου στο τέλος της παραλίας και στο τέλος της αγοράς τρώει πίτσα , είναι όντως γευστικές και ποιοτικές.
Επισκέπτεται και τις σαρδελοψαροταβέρνες και ρίχνει και κέφαλο πετάλι.
Να αυξηθούν τα διόδια.Να απαλλαγούν απ τα διόδια οι άνεργοι. Πρίν και σπό χτές ( αναδρομικά). Να χτυπήσει και γαρίδες Αμβρακικού.
Το εδώ και τώρα δεν είναι αρκετό.
Πρίν και από χτές.