Δωρεάν θα είναι η μετακίνηση των ανέργων της Λευκάδας με την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου-Πρέβεζας με την νέα χρονιά.
Πριν λίγες μέρες υπεγράφη η κοινή υπουργική απόφαση και από την νέα χρονιά καταργούνται για τους ανέργους τα διόδια στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας Ακτίου.
Μάλιστα του μέτρου αυτού επωφελούνται και οι άνεργοι των γύρων περιοχών όπως η Λευκάδα και η Αιτωλοακαρνανία και με αυτό τον τρόπο γίνεται δεκτό το αίτημα που είχε υποβάλλει προς το υπουργείο ο Βουλευτής Λευκάδας Αθανάσιος Καββαδάς.
Συγκεκριμένα με ερώτηση που είχε υποβάλλει στις 9 Ιανουαρίου του 2018 προς το Υπουργείο Υποδομών ζητούσε να ισχύσει η απαλλαγή καταβολής τελών από τα διόδια Ακτίου – Πρέβεζας και για τους ανέργους και κατοίκους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και των γύρω από τα εν λόγω διόδια περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας.
Συγκεκριμένα με δελτίο τύπου στις 9-1-2018 ο Βουλευτής Λευκάδας ανέφερε:
Να ισχύσει η απαλλαγή καταβολής τελών από τα διόδια Ακτίου – Πρέβεζας και για τους ανέργους και κατοίκους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και των γύρω από τα εν λόγω διόδια περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας, ζητά ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή.
Ο βουλευτής υπενθυμίζει στον υπουργό ότι με απόφασή του (ΦΕΚ 4156Β/29-11-2017), η οποία μάλιστα τροποποιήθηκε δύο φορές, ορίζεται η απαλλαγή από την καταβολή διοδίων της Εγνατίας οδού και των καθέτων αξόνων αυτής, για τους κατοίκους όμορων περιοχών και ανέργους, για τους οποίους μάλιστα γίνεται ειδική μνεία στην απόφαση.
Ωστόσο στην απόφαση δεν ορίζεται με σαφήνεια εάν η απαλλαγή από τα τέλη διοδίων της Εγνατίας οδού, η οποία από το 2014 διαχειρίζεται την υποθαλάσσια οδική διάβαση Ακτίου – Πρέβεζας, ισχύει και για τους κατοίκους και ανέργους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και των γύρω περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας, που διέρχονται από τα εν λόγω διόδια.
Όπως υπογραμμίζει στην ερώτηση ο κ. Καββαδάς η υποθαλάσσια σήραγγα εξυπηρετεί τους κατοίκους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και των γύρω περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας σε ημερήσια βάση και αποτελεί την μοναδική ουσιαστικά σύνδεση των τριών αυτών όμορων περιοχών. Καθημερινά εξυπηρετούνται οχήματα επαγγελματιών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, μόνιμοι κάτοικοι μετακινούνται για να μεταβαίνουν στις εργασίες τους και φυσικά σε όλους αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι άνεργοι των περιοχών αυτών.
Στο πλαίσιο αυτό ο βουλευτής ζητά ο υπουργός να ξεκαθαρίσει:
- Η απαλλαγή από τα τέλη διοδίων της Εγνατίας οδού για τους ανέργους ισχύει και για όσους χρησιμοποιούν την υποθαλάσσια σήραγγα Άκτιο – Πρέβεζα;
- Στην περίπτωση που ισχύει αυτή η απαλλαγή γιατί δεν συμπεριλαμβάνει στην απόφασή του ο κ. Υπουργός και τους ανέργους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και των περιοχών της Αιτωλοακαρνανίας που βρίσκονται κοντά στα διόδια Ακτίου –Πρέβεζας, προκειμένου να μην υπάρχουν άνεργοι «δύο ταχυτήτων»;
- Εφόσον η υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου –Πρέβεζας υπόκειται στη διαχείριση της Εγνατίας οδού γιατί δεν συμπεριλαμβάνει τους μόνιμους κατοίκους και επαγγελματίες των όμορων περιοχών στην απόφασή του; Προτίθεται να διορθώσει το σφάλμα με τροποποίηση της απόφασης;
- Με δεδομένο ότι ενώ στην υπουργική απόφαση περιγράφεται με σαφήνεια (άρθρο 1, εδάφιο 4) η ελεύθερη διέλευση για όλους τους ανέργους και για όλα τα διόδια της Εγνατίας Οδού, μπορείτε να μας διευκρινίσετε γιατί στην ηλεκτρονική αίτηση που καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν στη σχετική ιστοσελίδα του υπουργείου σας, αναφέρονται ρητώς κάτοικοι μόνο συγκεκριμένων δήμων;
- Σκοπεύετε να τροποποιήσετε εκ νέου την υπουργική σας απόφαση προκειμένου να αντιμετωπιστούν ισότιμα όλοι οι κάτοικοι των περιοχών από τις οποίες διέρχεται η Εγνατία οδός και οι διαχειριζόμενες από αυτήν οδικές συνδέσεις, όπως η σήραγγα Ακτίου-Πρέβεζας;
Για να δείτε την ερώτηση πατήστε εδώ
Οι με μανία πρωτοστατούντες στο κίνημα
“” δεν πληρώνω”” σε ένα πλατύ φάσμα υπηρεσιών και φόρων στις οποίες πρώτες μνημονιακές κυβερνήσεις πριν λίγα χρόνια ,αύξησαν τα κόστη όταν ήρθαν στην κυβέρνηση από το 2015 και παρουσίασαν ώς σπαρακτική αναγκαιότητα την πληρωμή των πάντων απ τους πολίτες και με βάση τη αύξησης των κόστων και φόρωνν.
Ο άνεργος και οι άνεργοι πώς και βρίσκουν χρήματα και μετακινούνται με αυτοκίνητο του οποίου η κατοχή η συντήρηση και η κίνηση κοστίζει και έτσι προκύπτει η αναγκαιότητα απαλλαγής απ τα διόδια ??
Ή το επίδομα ανεργίας όσον διαρκεί επαρκεί έστω για την ελάχιστη μετακίνηση με αυτοκίνητο ???. Ή και το κοινωνικό μέρισμα αν παίρνει και ο άνεργος πάλι τον επαρκή ??
Η συνδεσιμότητα κινήματος δεν πληρώνω ώς μηχανισμός παραγωγής ομάδων ( που δεν θα πληρώνουν) είναι προφανής. Και πρός τούτο η πολιτική κυβερνητική διαμεσολάβηση ήταν απαραίτητη. Η στόχευση χρήσης του ανορθολογισμού , είναι η κατάδειξη της δυνατότητας της δυνατότητας του κράτους να αποφαίνεται ανορθολογικά ώς πολιτική επιλογή , αρκεί να βλέπει ότι θα προέλθουν ωφέλη απ αυτή την επιλογή. Μπορεί να πιάσει ψήφους.
Αλήθεια γιατί εξαφανίστηκε το κίνημα “”δεν πληρώνω”??Και στο βαθμό.που κάποιοι πληρώνανε τότε -οι περισσότεροι-τώρα που ήρθαν στα πράγματσ οι μύστες του κινήματος “”δεν πληρώνω ” δεν πρέπει να επιστρέψουν τα όσα πλήρωσαν όσοι πλήρωσαν??
Η ευρεία χρήση της ηλεκτρονικής για τις πληρωμές κάθε πολίτη, επιτρέπει να υπολογιστούν στο μέγιστο για τον καθένα όσα πλήρωσε , ενώ δεν έπρεπε να πληρώσει βάσει του κινήματος”: δεν πληρώνω “”. Και τώρα που υπσρψει κυβερνητικό ταμειακό πλεόνασμα μεγάλο ?