Με την ιδιότητα του αντιπροέδρου του Επιμελητηρίου Άρτας, αλλά και προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου ο Δημήτρης Χουλιάρας μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο και τον δημοσιογράφο Παναγιώτη Κουνιάκη στον Prisma 91,6.
Στόχος του Επιμελητηρίου Αρταίων για τα επόμενα τέσσερα χρόνια είναι να δείξουμε στον κόσμο ποιος πραγματικά είναι ο ρόλος του επιμελητηρίου ανέφερε, λέγοντας ότι το επιμελητήριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης των επιχειρήσεων, καθώς και ο μοχλός επιβίωσης της κάθε επιχείρησης, η οποία θα πρέπει να ξέρει ότι μέσα από το Επιμελητήριο, θα μπορέσει να βοηθηθεί σε οτιδήποτε μπορεί να κάνει με την επιχείρηση.
Αυτό πρέπει να γίνει γνωστό στον κόσμο, καθώς και το ότι το Επιμελητήριο δεν αποκλείει κανέναν είτε κομματικά, είτε σε οικονομικό επίπεδο, καθώς το Επιμελητήριο έχει ανοιχτές τις πόρτες του και βοηθάει όλες τις επιχειρήσεις μέλη του.
Βάση της συνδικαλιστικής του εμπειρίας ο Δημήτρης Χουλιάρας διευκρίνισε ότι τις περισσότερες φορές αυτοί οι οποίοι εκλέγονται δήμαρχοι, είτε στην περιφέρεια είτε οπουδήποτε αλλού, θέλουν να έχουν μία δική τους προβολή, αυτό έχω διαπιστώσει όλα αυτά τα χρόνια υπογράμμισε.
Πρέπει κάποια στιγμή να βάλουν όλοι πίσω τα εγώ τους, για να υπάρχουν συνεργασίες. Στην Άρτα κατά βάση αυτό συμβαίνει, με τα σωστά και με τα λάθη είναι μία βάση, δεν είναι το 100% της συνεργασίας, ωστόσο όλοι καθόμαστε σε ένα τραπέζι ο καθένας με τα θετικά και τα αρνητικά του.
Εγώ μέσα από τη θέση μου και σαν πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, προσπαθώ να έχω άμεση συνεργασία με τον οποιοδήποτε, ωστόσο τα κομματικά “εγώ”, πρέπει να μπουν στην άκρη και να συνεργαστούμε για το κοινό καλό που είναι η πόλη μας η Άρτα.
“Επειδή όμως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα οικονομικά θα πρέπει να καταλάβουν και όσοι δεν θέλουν να συνεργαστούν θα παρακάμπτονται και εμείς θα προχωράμε.”
Κάνοντας έναν απολογισμό της εμπορική κίνησης στην αγορά της Άρτας την περίοδο των Χριστουγέννων και με την ολοκλήρωση των νέων οδικών αξόνων, ο Δημήτρης Χουλιάρας υπογράμμισε ότι περίμεναν αυτή την εξέλιξη, καθώς φαίνεται ότι πλέον ο κόσμος με τους νέους δρόμους και την μείωση των αποστάσεων, θα τους δοκίμαζε και αυτό ήταν ολοφάνερο.
Η επισκεψιμότητα ήταν τεράστια, ήρθε τριπλάσιος κόσμος από άλλα χρόνια, με την πληρότητα των ξενοδοχείο να είναι στο 100%, ενώ δούλεψαν πάρα πολύ τα καταστήματα εστίασης .
Όσον αφορά το εμπορικό κομμάτι ο κλάδος των παιδικών ρούχων και τα παιχνίδια είχα μία άνοδο 5 με 10%, όπως τα σούπερ μάρκετ τα κρεοπωλεία , ενώ τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης είχαν μία πτώση περίπου 30%. Ωστόσο αυτό οφείλεται σε κάτι το οποίο φωνάζει εδώ και πολλά χρόνια όπως είπε, καθώς όταν ο καταναλωτής ξέρει ότι στις 15 Ιανουαρίου ξεκινάνε οι εκπτώσεις και φέτος μάλιστα ξεκινάνε μία εβδομάδα νωρίτερα, δεν υπάρχει περίπτωση στις γιορτές να κάνει κάποια αγορά. Άρα οι εκπτώσεις πρέπει να ξεκινάνε 1η Φλεβάρη, η να τις ξεκινήσουν μέσα στις γιορτές για να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν εκπτώσεις και να μπορέσουν να λειτουργήσουν και τα συγκεκριμένα καταστήματα.