Σχολιασμό της τοπικής επικαιρότητας έκανε στον Prisma 91,6 ο διαχειριστής της ιστοσελίδας Μεγανήσι news Γιώργος Γαβρίλης.
Όπως ανέφερε οδεύουμε προς εκλογές και δεν ακούμε πολιτικό λόγο και πολιτικές απόψεις.
Οι επικεφαλής των ψηφοδελτίων δεν βγαίνουν να κάνουν παρεμβάσεις, δεν παρουσιάζουν προγράμματα και αυτό είναι πρωτόγνωρο στα αυτοδιοικητικά και όχι μόνο δρώμενα της Λευκάδας τα τελευταία χρόνια.
Αυτή τη στιγμή κινούμαστε στο σκοτάδι, λες και υπάρχει μία και μόνο πρόταση για τη Λευκάδα, η οποία δεν είναι και ξεκάθαρη για το ποια κατεύθυνση πάμε.
Πολλά πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα, έχουν αλλάξει, φέρνοντας για παράδειγμα την γέφυρα της Λευκάδας.
“Αυτό που ξέραμε μέχρι τώρα, είναι ότι είχε προγραμματιστεί να γίνει όπως είχε συμφωνηθεί, με παράλληλη δημιουργία Μαρίνας Μέγα σκαφών και αυτό είχε ακυρωθεί με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει αυτή η απόφαση, καθώς αν έχει συμβεί αυτό θα πρέπει να περάσει από δημοτικό συμβούλιο κάτι που δεν έχει συμβεί.
Η εισήγηση του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου στις 10 Μαρτίου του 2015, σχετικά με την υποθαλάσσια ήταν να μη γίνει και να γίνει διαφορετικά.
Πρέπει να μάθουμε ποιες παρατάξεις θέλουν την υποθαλάσσια και ποιες είναι αυτές που δεν τη θέλουν, καθώς οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν.
Ακόμα και η παράταξη του κυρίου Δρακονταειδή πρέπει να ξεκαθαρίσει με ποια λύση είναι, κάτι που δεν έχει συμβεί, καθώς και από άλλες παρατάξεις, γιατί αυτά είναι θέματα που έφεραν στο δημαρχιακό θώκο τον κύριο Δρακονταειδή.
Το ίδιο συμβαίνει και για την ενοικίαση του Αβλέμονα, καθώς ξαφνικά ήρθε μία απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο Μεγανησίου, χωρίς καμία προσυνεννόηση, για την ενοικίαση του, καθώς είναι μέτοχος και ο Δήμος Μεγανησίου με ποσοστό 6%.
Η δημοτική αρχή επέλεξε ένα δρόμο να συζητήσει μόνη της το θέμα και δεν ληφθεί υπόψιν η αρνητική απόφαση του δήμου Μεγανησίου.
Συγκεκριμένα το Δημοτικό Συμβούλιο του Μεγανησίου αποφάσισε αρνητικά, όταν του έστειλαν μία απόφαση ότι αποφασίσαμε να νοικιάσουμε τον Αβλέμονα για 10 χρόνια, χωρίς να έχει το δικαίωμα να αποφασίσει αρνητικά.
Δεν έχει υπάρξει προηγούμενη συζήτηση για να δούμε τι θα γίνει, απλώς η συναίνεση του Μεγανησίου για να νοικιαστεί.
Επίσης ανέφερε ότι υπάρχει ένα θέμα με το δημοτικό λιμενικό ταμείο Λευκάδας, καθώς τα λιμάνια του Μεγανησίου από το Σεπτέμβρη με ΦΕΚ πέρασαν στο δημοτικό λιμενικό ταμείο Λευκάδας το οποίο από το 2014 είναι διαδημοτικό.
Υπάρχει ένας φόβος στο Μεγανήσι, ότι εφόσον θα το διαχειρίζεται Λευκάδα και έχει την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων στο δημοτικό συμβούλιο, ότι δεν θα παίρνονται και οι καλύτερες αποφάσεις.
Μάλιστα οι αλιείς στο Μεγανήσι φοβούνται με τα νέα δεδομένα για τα λιμάνια,καθώς στα συνοδά έγγραφα όπως δήλωσε ο πρόεδρος των αλιέων, στα τοπογραφικά δεν αναφέρεται πουθενά αλιευτικό καταφύγιο.
Πριν που τα λιμάνια ήταν αλιευτικά, οι ψαράδες είχαν το χώρο τους για να βάζουν τις βάρκες τους.
Φοβούνται τώρα οι ψαράδες μήπως το δημοτικό λιμενικό ταμείο, τους μεταφέρει σε άλλο χώρο, ο οποίος για αυτούς δεν είναι παραδεκτός καθώς εκεί είχανε μάθει.
Επίσης φοβούνται ότι εφόσον μετακινηθούν, μήπως ξαφνικά δεν βρουν χώρο, ζητώντας να καλυφθούν νομικά, καθώς μπορεί αυτή τη στιγμή τα δημοτικά λιμενικά ταμεία να είναι δημοτικά, είναι όμως ανώνυμες εταιρείες και μετά Master Plan που δημιουργούνται για την εκμετάλλευσή τους, μπορεί κάποια στιγμή να έρθει ένας ιδιώτης να ζητήσει συνδιαχείριση.
Επίσης το μικρό τίμημα που πληρώνουν μπορεί να μη βολεύει τον εκάστοτε ιδιώτη και ζητάνε μία νομική κάλυψη.
Τέλος ανέφερε ότι στις 4 Δεκέμβρη του 2018, συνεδρίασε η επιτροπή Δημοσίων κτημάτων στην Αποκεντρωμένη η οποία εξαίρεσε κάποια κτήματα, δίνοντας την κυριότητα στο δήμο Λευκάδας.
“Θα θέλαμε να μάθουμε, τι έχει γίνει με τα υπόλοιπα κτήματα, να θεωρήσουμε ότι πηγαίνουν στο Υπερταμείο; Καλό θα ήταν να υπήρχε μία απάντηση σε αυτό το θέμα.”