Στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91,6 μίλησε ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Άρτας Βασίλης Ψαθάς με αφορμή τη συντήρηση του περίφημου Γεφυριού της Άρτας.
Ο ίδιος έκανε λόγο για μια πρόληψη που σχετίζεται με την καταστροφή του ιστορικού γεφυριού της Πλάκας, λέγοντας ότι η Π.Ε Άρτας κάθε χρόνο διαθέτουν περίπου 150-200.000 ευρώ για τον καθαρισμό της κοίτης και την προστασία του ιστορικού γεφυριού.
«Μετά τις έντονες πλημμύρες του 2015 ζητήθηκε μια επιπρόσθετη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών το οποίο ενέκρινε μια πίστωση ύψους 700.000 ευρώ για την προστασία του γεφυριού, και την διαπλάτυνση και καθαρισμού της κοίτης, χαρακτηρίζοντας τα σημαντικά έργα.
Οι πλημμύρες του 2015 δεν προκάλεσαν καταστροφές στο σώμα του Γεφυριού της Άρτας και ότι ζημιά υπήρξε ήταν στον πυθμένα όπου και πέρυσι έγιναν σημαντικές δουλειές και το δεύτερο υποέργο που έχει να κάνει με ένα είδους αντιπλημμυρικής προστασίας και θωράκισης ο καθαρισμός της κοίτης.
Για ο ιστορικό γεφύρι της Πλάκας το οποίο και γκρεμίστηκε από την βροχή είπε ότι οι τεχνικές εργασίες έχουν ξεκινήσει το νερό όπως είπε μπαίνει στο αυλάκι, ωστόσο το χαρακτήρισε δύσκολο έργο.
Εκτίμησε ότι και οι ιδιώτες θα συμμετέχουν στην αποκατάσταση του, αλλά τα δημόσια χρήματα έχουν εξασφαλιστεί και οι πρώτες εργασίες έχουν ξεκινήσει και αυτό είναι ενθαρρυντικό.
Ο κύριος Ψαθάς είπε ότι με την ολοκλήρωση τον υπερσύγχρονων δρόμων ανέφερε ότι ο κόσμος που προσέλκυσε τις περιοχές της Ηπείρου ήταν πολύς και μπορεί για κάποιες περιοχές της Ηπείρου αυτό να ήταν αναμενόμενο, ωστόσο για την Άρτα δεν είναι και ξαφνιαστήκαμε θετικά με την εισροή εσωτερικού τουρισμού.
«Είναι όντως δρόμος ανάπτυξης και εκεί πρέπει να ποντάρουμε και να βρούμε την προστιθέμενη αξία της Ιόνιας Οδού.»
Ωστόσο χαρακτήρισε τα διόδια λίγο ακριβά, καθώς για να πάει κάποιος Θεσσαλονίκη διέρχεται από δυο διόδια, ενώ για να πάει Αθήνα περίπου οκτώ με δέκα, μια νταλίκα να ξεκινήσει με εμπορεύματα για Αθήνα θέλει διόδια 220 ευρώ και με αυτό τον τρόπο αυξάνεται το κόστος παραγωγής, με ένα αυτοκίνητο να πάει στην Άρτα είναι περίπου 79 ευρώ.
«Δεν πρέπει να είμαστε αρνητικοί έχει κόστος ο δρόμος πρέπει να συντηρηθεί με την Περιφέρεια να κινείται σε πνεύμα συνεργασίας προς την Ιόνια, αλλά και με παρέμβαση στην Ιόνια να προσπαθήσουμε λίγο το κόστος, καθώς κάθε δέκα χιλιόμετρα υπάρχουν και διόδια, λέγοντας ότι αυτή είναι μια κωμικοτραγική κατάσταση.»
Θα προσπαθήσουμε σε συνεννόηση και συνεργασία τα διόδια Άρτα Γιάννενα είναι επτά ευρώ κόστος υψηλό.
Από εκεί ύστερα όπως και στην Εγνατία έχουμε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα, αν δεν υπάρξει συνεννόηση και χαμήλωμα του κόστους, θα προσφύγουμε στην δικαιοσύνη, είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας και το τελικό μας μέτρο.
Ο κύριος Ψαθάς αναφέρθηκε και στις επόμενες εκλογές, λέγοντας ότι περίπου δυο θητείες επαρκούν για να ολοκληρώσει το έργο του, ανέφερε ότι θα αναφερθεί σε μια νέα θητεία είτε πάμε με σταυρό είτε όχι, γιατί θέλω να κλείσω την θητεία μου με ένα σημαντικό έργο το Διοικητήριο της Άρτας, που μέχρι σήμερα για λόγου που δεν αφορούν εμένα δεν το έχω καταφέρει, άρα θα συνεχίσω στην αυτοδιοίκηση.