ΥΓ.
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον κύριο Σκιαδαρέση μας μετέφερε ότι το Επιμελητήριο δεν έχει αποχωρήσει από την διοργάνωση και είναι σε εξέλιξη συνεδρίαση αυτή την στιγμή. Επίσης μας μετέφερε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συνεργασίας με τον κ. Μπουρδάρα και ότι οι σχέσεις τους είναι άψογες.
Με τριγμούς θα πραγματοποιηθεί όπως όλα δείχνουν είναι η φετινή διοργάνωση του 5ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας στην Λευκάδα, μετά την απόφαση του προέδρου του Επιμελητηρίου να αποσύρει την συμμετοχή του, καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, δεν είχε εξουσιοδοτήσει κανέναν να μπει το λογότυπο του Brand του νησιού ενιαίο με το λογότυπο του επιμελητηρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας κ. Μπουρδάρας, ο οποίος είναι και μέλος στο Δ.Σ της ΔΕΠΟΚΑΛ, αρχικά είχε δείξει ένα άλλο σήμα στον κύριο Σκιαδαρέση , μεγαλύτερο, χωρίς καμία πιθανότητα ενσωμάτωσης των δυο λογοτύπων, κάτι που ανέμενε να δει ο κύριος Σκιαδαρέσης στην τελική μακέτα…
Από το περιβάλλον του προέδρου εκφράζουν την έντονη ενόχληση τους, καθώς στο περυσινό φεστιβάλ είχε βγει το ίδιο έντυπο με την αφίσα με τα δυο λογότυπα ένα του επιμελητηρίου και δίπλα το «Lefkas Islands».
Η απόφαση του Επιμελητηρίου να αποχωρήσει από την συνδιοργάνωση έχει γνωστοποιηθεί και στους υπόλοιπους συνδιοργανωτές, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν την εκδήλωση, αναλαμβάνοντας το σχετικό κόστος και με την ελπίδα στήριξης της προσπάθειας και από τους επαγγελματίες του νησιού.
Ωστόσο σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Lefkadatoday όταν προέκυψε αυτό το ζήτημα δεν ήθελε κανένας από τους συνδιοργανωτές να μπει το λογότυπο του Brand ξεχωριστά, ενώ στην επισήμανση μας, ότι είχε μπει και πέρυσι, μας απάντησαν ότι πέρυσι οι συνδιοργανωτές προτίμησαν να βάλουν πάνω από όλα το Φεστιβάλ, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνεται κάθε χρονιά.
«Δεν μπορείς να λαμβάνεις την κάθε ανοχή και την καλοπροαίρετη διάθεση ως αδυναμία», ανέφεραν .
Ωστόσο φέτος στην συνδιοργάνωση μπήκε και η περιφέρεια με τον αντιπεριφερειάρχη τουρισμού κ. Γαλιατσάτο να είναι κατηγορηματικά αντίθετος στο να μπει ξεχωριστά ένα μη αναγνωρισμένο brand.
Μάλιστα στις πιέσεις των συνδιοργανωτών ότι δεν μπορεί το Επιμελητήριο να έχει δυο λογότυπα και όλοι οι άλλοι ένα, όπως μας είπαν συμφώνησε και ο κ. Μπουρδάρας, ο οποίος έδειξε καλή διάθεση για συνεργασία.
Όπως μάλιστα μας μεταφέρθηκε όλοι οι συνδιοργανωτές μιλούσαν με το Επιμελητήριο μέσω του κυρίου Μπουρδάρα, ο οποίος προφανώς αυτή την στιγμή βρίσκεται σε δύσκολη θέση, καθώς η βούληση του προέδρου να αποχωρήσει από την συνδιοργάνωση, δείχνει να αδειάζει τις επιλογές του.
Ο κύριος Μπουρδάρας είναι στενός συνεργάτης του κύριου Σκιαδαρέση πρόσφατα εκλεγμένος πρόεδρος της ΝΟΔΕ και πρέπει να διαχειριστεί την ενόχληση του κύριου Σκιαδαρέση και την άγνοια την οποία είχε για το θέμα, καθώς δεν θα έδινε την έγκριση για ένα τόσο μικρό λογότυπο στην αφίσα.
Όσον αφορά το θέμα του Brand Name του επιμελητηρίου δυσκολεύει την συνεργασία του με άλλους φορείς, καθώς όπως είναι γνωστό τόσο ο δήμος, αλλά και η Περιφέρεια δεν είχαν ποτέ ενημερωθεί για αυτή την πρωτοβουλία και χωρίς συναίνεση και συνεργασία το Επιμελητήριο ζήτησε να συνεχίσουν ένα brand για το οποίο δεν είχαν ποτέ λόγο και άποψη και αυτό παρελθοντικά είχε δημιουργήσει ένταση στις σχέσεις τους.
Το Φεστιβάλ Γαστρονομίας ξεκίνησε πριν πέντε χρόνια την πορεία του και κατάφερε να το αγκαλιάσει όχι τόσο η τοπική κοινωνία, αλλά και όλοι οι τουρίστες που δίνουν το παρών στο νησί, καθώς είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στους επαγγελματίες να δίνουν τη δυνατότητα να προωθήσουν τα τοπικά προϊόντα.
Φέτος μάλιστα είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ.