Ο αντιπρόεδρος του Πνευματικού κέντρου Σπύρος Αρβανίτης μίλησε στον Prisma 91,6 αναφερόμενος στις Γιορτές Λόγου και Τέχνης που είναι αφιερωμένες στον μεγάλο Λευκαδίτη ζωγράφο Θεόδωρο Στάμο με αφορμή την συμπλήρωση 20 χρόνων από τον θάνατο του.
Μάλιστα πραγματοποιήθηκαν και τα εγκαίνια έκθεσης ζωγραφικής που θα κρατήσει δέμα ημέρες με οκτώ αυθεντικά έργα του ίδιου, που εκτίθενται στην αίθουσα που φέρει το όνομα του και αξίζει κάποιος να την επισκεφτεί.
Όσον αφορά το σπίτι του Θεόδωρου Στάμου, είπε ότι έχει ήδη καταρρεύσει, με τους κληρονόμους να μην ενδιαφέρονται για την συντήρηση του. Μάλιστα στα εγκαίνια της έκθεσης ο ίδιος ανέφερε ότι το σπίτι του πρέπει να αναγεννηθεί από την τέφρα του, με τον δήμαρχο να ανακοινώνει ότι από την πλευρά του δήμου θα γίνει ότι μπορεί να εξαγοραστεί, ωστόσο είναι ιδιωτικό, έχουν γίνει επαφές στο παρελθόν αλλά δεν δυστυχώς δεν ευδοκίμησαν.
Στο ερώτημα αν πρέπει κάποια στιγμή να αναβαθμιστεί το Διεθνές Φεστιβάλ Φολκλόρ υπογράμμισε ότι μια τέτοια συζήτηση είναι χρήσιμη, λέγοντας ότι παραμένει όπως ξεκίνησε, ωστόσο και άλλες περιοχές πλέον στην Ελλάδα διοργανώνουν, χάνοντας την μοναδικότητα που είχε παλιά, ωστόσο μέσα στον Αύγουστο είναι αυτό που χρωματίζει την πόλη και το νησί μας και αυτό αρέσει τόσο στον κόσμο και τις επισκέψεις.
Αναβάθμιση χρειάζεται σε θέματα φιλοξενίας, καθώς προσπαθούμε να φιλοξενούμε τα συγκροτήματα σε σχολεία με κάποιες ανέσεις, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι σχολεία.
Τα ξενοδοχεία είναι απλησίαστα για φιλοξενεί, με τον ίδιον να εκφράζει την επιθυμία του μόλις μετακομίσει το Νοσοκομείο στις νέες εγκαταστάσεις, να μπορούσαν κάποιες αίθουσες αφού φτιαχτούν να διατίθενται για την φιλοξενία των συγκροτημάτων.
Ο κύριος Αρβανίτης σχολίασε και την αισθητική της ταμπέλας του Δήμου που υποδέχεται τους τουρίστες, κάνοντας λόγο για αντικρουόμενες απόψεις και αρκετά αρνητικά σχόλια.
Όπως είπε την πρωτοβουλία δεν είχε ο ίδιος και έπρεπε να διαλέξουν μεταξύ πινακίδας ηλεκτρονικής μορφής που εμφανίζει μια ολόκληρη αφίσα καθώς και κείμενο και μεταξύ αυτής της μίζερης λύσης του να βγαίνουν τα γράμματα όπως βγαίνουν.
Ωστόσο η διαφορά κόστους ήταν τεράστια καθώς αυτή που τοποθετήθηκε κόστισε 3.500, ενώ η πιο σύγχρονη 16.000-17.000 χιλιάδες.
Ωστόσο όπως είπε δεν είναι τόσο μεγάλη σε μέγεθος, αλλά η καλύτερη λύση ήταν ιδιαίτερα ακριβή.