Χαιρετισμό στην πρωτοβουλία της Μετωπικής Δράσης για τα ζητήματα του τόπου απηύθυνε ο αντιδήμαρχος Γιώργος Φίλιππας ο οποίος ευχήθηκε η κίνηση αυτή να έχει καλή πρόοδο καθώς για την αντιμετώπιση όλων αυτών των προβλημάτων χρειάζεται και η συμμετοχή των πολιτών η οποία δεν υπάρχει αυτό τον καιρό.
Σχολιάζοντας τα τρία αυτά ζητήματα που όπως είπε ταλανίζουν το νησί πολλά χρόνια, ανέφερε ότι θα πρέπει να μπουν σε πραγματικές διαστάσεις, καθώς η ενημέρωση η δική σας και έπειτα των πολιτών θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη.
Για το θέμα της ζεύξης είπε ότι η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου είναι σαφέστατα διατυπωμένη και η απάντηση του δημάρχου είναι η ίδια με αυτήν που απαντάει σε ερωτήματα του Υπουργείου.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη λέγοντας ότι η πλειοψηφία του προηγούμενου δημοτικού συμβουλίου ήταν ότι δεν προκρίνεται η υποθαλάσσια ζεύξη, συμπληρώνοντας ότι το πιθανότερο είναι πως δεν θα γίνε, ι καθώς πρόκειται για μεγάλο κόστος και υπάρχουν και άλλα προβλήματα αν πάει να γίνει με ΣΔΗΤ όπως τα διόδια θα είναι αρκετά μεγάλα και δεν μιλάμε για τέσσερα και πέντε ευρώ…
Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση το Υπουργείο τώρα που γίνεται η Αμβρακία να μην βάλει ένα διόδιο και μην βλέπετε μενονομένα ότι θα μπει στην υποθαλάσσια ή την παραιόνια.
“Σε αυτό που πρέπει να πάρετε θέση όμως είναι αν πρέπει να γίνει η νέα είσοδος στο νησί που θα ελευθερώσει το παραλιακό μέτωπο της πόλης ή κρίνεται ότι δεν πρέπει να γίνει αυτό. Επίσης αγωνιζόμαστε να γίνει ένα έργο που δεν θα επιβαρύνει τους πολίτες.”
Στο θέμα της ύδρευσης είπε ότι τέθηκαν πολύ σωστές απόψεις, ωστόσο υπήρχε μια διαχείριση και υπήρχαν ευθύνες για αυτό. Όταν το 1996 το 30% των ξενοδοχείων ήταν στο Περιγιάλι-Νυδρί-Μεγάλο Αυλάκι, θα έπρεπε να προβλεφθεί τι θα γινόταν μετά από τόσα χρόνια.
“Όταν επί δεκαετίες έπεσαν πολλά χρήματα, πρέπει να δούμε πόσα από αυτά έπεσαν στην ύδρευση, για συντηρήσεις και εξορθολογισμούς, καθώς οι κοινοτάρχες αγωνίζονταν να εξασφαλίσουν το νερό τους και κάποιος έπρεπε να τους συντονίζει. Η ενοποίηση των δικτύων σε Νυδρί-Περιγιάλι έπρεπε να είχε γίνει από την Νομαρχία, ώστε να πέφτει το κόσμος και σήμερα να υπάρχει μια προοπτική.
Κάντε μια αντιπαραβολή αφού χτυπάτε την δημοτική αρχή της οποίας είμαι μέλος και δείτε πόσα εκατομμύρια έπεσαν ή είναι προγραμματισμένα περίπου στα 4.000.000 ευρώ και αυτό κάτι λέει.
Το ότι μέσα στον νέο δρόμο από Άκτιο-Λευκάδα θα μπει ο νέος αγωγός ο οποίος προβλέπεται το νερό να πηγαίνει στην Κατούνα δείχνει ότι υπάρχει κάποιος προγραμματισμός.”
Όσον αφορά τα σκουπίδια ανέφερε ότι έχουν ονοματεπώνυμο που είμαστε σε αυτή την κατάσταση και υπήρξε λύση το 1996-1997 αποδεκτή η οποί τορπιλίστηκε και φτάσαμε σε αυτό το σημείο.
Μάλιστα είπε ότι υπήρξαν συμφωνίες μ τον ΧΥΤΑ Παλαίρου και ζητήσαμε να πάμε το εργοστάσιο εκεί, ωστόσο υπάρχει πρόβλημα κεντρικού σχεδιασμού, καθώς όταν δημιουργήθηκε ο ΧΥΤΥ στην Πάλαιρο, συμπεριλήφθηκε στον υπολογισμό και τα σκουπίδια της Λευκάδας περίπου 25.000 τόνοι και έπειτα αυτό ακυρώθηκε λέγοντας ότι κατά λάθος μπήκε σον σχεδιασμό, κάνοντας λόγο για πολιτικές σκοπιμότητες.
Επίσης είπε ότι πρέπει να γνωρίζουν την φοβερή μείωση πόρων, καθώς όταν τρία νησιά έχουν ΣΑΤΑ όση το Νυδρί το 2010 με 1/3 προσωπικού είναι πολύ δύσκολο να τα φέρει πέρα ο δήμος. Τομείς της καθαριότητας έπρεπε να γίνουν μέσω εργολαβιών, εκτός και αν δώσει την δυνατότητα το κράτος να προσλάβουμε προσωπικό.