Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε η ενημέρωση που έκανε στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας στη Λευκάδα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος υδροπλάνα Ελλάδας α.ε. Χαραλάμπους.
Όπως είπε από το 2013 έχει ξεκινήσει η προσπάθεια των υδροπλάνων στη χώρα μας, με την εταιρεία με εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δικτύων υδατοδρομίων, καθώς το νομικό πλαίσιο που είχε βγει τότε ήταν ευνοϊκό και μπορούσαν οι εταιρείες να δημιουργήσουν το δικό τους δίκτυο και εκ των υστέρων να λειτουργήσουν αεροσκάφη τους.
Οι εκλογικές διαδικασίες που ακολούθησαν, έφεραν ανατροπή την κυβέρνηση, η κυβέρνηση που ακολούθησε ανατροπή στα ευρωπαϊκά δεδομένα, με αποτέλεσμα οι πρώτοι επενδυτές να αποχωρήσουν, λόγω του φόβου ότι η κατάσταση στην χώρα θα παρεκτραπεί.
Την πορεία ακολούθησε μία νέα λογική να μπουν νέοι επενδυτές, από τη στιγμή που η Ελλάδα μπήκε σε ένα πρόγραμμα ανάπτυξης και τουρισμού, ο τουρισμός δεν είχε καμφθεί από το πολιτικό σκηνικό και έρχονται δεύτεροι επενδυτές από την Αμερική, που τον Αύγουστο του 2016, ενώ περιμέναμε ένα συμπληρωματικό νομικό πλαίσιο από το Υπουργείο Μεταφορών, βγαίνει ένα νομοσχέδιο το οποίο στην ουσία έπαιρνε τα υδατοδρόμια από τους ιδιώτες και τα έκανε δημόσια.
Κάτω από αυτή την κατάσταση οι επενδυτές έφυγαν τρέχοντας από την Ελλάδα και κάτω από πολλές αντιδράσεις που ακολούθησαν στο χώρο της ανάπτυξης των υδροπλάνων, το νομοσχέδιο απεσύρθη και δεν έχει έρθει καινούργιο στη Βουλή, οπότε υπάρχει ένα εκκρεμές νομοσχέδιο όσον αφορά την ανάπτυξη των υδατοδρομίων.
Τα δημόσια υδατοδρόμια προχωρούν με κάποιες πρωτοβουλίες των περιφερειών και δήμων και έχουν μείνει τα ιδιωτικά στον πάγο.
Μάλιστα στην Ελλάδα μπορούν να αναπτυχθούν πάνω από 50.000 πτήσεις που θα μπορούν να καλυφθούν με περισσότερα από 200 υδροπλάνα, αν μπορέσουν ποτέ οι ιδιώτες να ξεκινήσουν. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο δύο υδροπλάνα στην Ελλάδα παρκαρισμένα ανέφερε ο κύριος Χαραλάμπους.
Εάν αναπτυχθούν τα υδροπλάνα η Ελλάδα μπορεί να κερδίσει κυρίαρχο ρόλο της αγοράς.
Επειδή ακούγεται ότι σε λίγο μπορεί να βγει αυτό το πολυπόθητο νομοσχέδιο για τα υδροπλάνα, ο κύριος Χαραλάμπους είπε ότι υπάρχει η ανάπτυξη ενός δημόσιου δικτύου, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο θα λειτουργήσουν αυτά τα υδροπλάνα, αυτό που δεν θέλουμε είναι να το φτιαχτεί τόσο δύσκολο και όλοι αυτοί οι ρόλοι που αφήσαμε στα περιφερειακά αεροδρόμια να εφαρμοστούν σε υδατοδρόμια, έτσι ώστε να καταλήξουμε και πάλι σε άλλη μία αποτυχημένη εφαρμογή των υδατοδρομίων, καθώς δεν θα έρχεται κανείς να πετάξει γιατί θα κλείνουν στις 2 το μεσημέρι, γιατί δεν θα υπάρχει κάποιος θα το λειτουργήσει.