Κώστας Δρακονταειδής: Το παιχνίδι της υποθαλάσσιας με τα φαραωνικά χαρακτηριστικά ήταν στημένο. Θέλουμε μια ρεαλιστική λύση για την Λευκάδα.

Το θέμα της ζεύξης του νησιού συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας 11-12-2017, με τον Δήμαρχο Λευκάδας να κάνει σαφές ότι ο δήμος θα διεκδικεί χωρίς να τον ενδιαφέρει ποιος βρίσκεται στην κυβέρνηση, εκφράζοντας την βεβαιότητα  ότι κανείς αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.

Μάλιστα είπε ότι η παρουσία του δήμου στο Αναπτυξιακό συνέδριο, ήταν στα πλαίσια γενικότερων διεκδικήσεων και μάλιστα με απαιτητικό τρόπο.

Για την υποθαλάσσια ζεύξη, είπε ότι είναι προσωπική του επιλογή το θέμα να προχωρήσει με συναινετικό τρόπο, μερικοί όμως δεν θέλουν να το καταλάβουν και αυτό είναι σεβαστό.

Ωστόσο αναφερόμενος στα πρακτικά της συνεδρίασης 9-4-2014 επί δημαρχίας Κώστα Αραβανής η τοποθέτηση του ήταν η εξής:

«Εμείς δεν έχουμε καμία αντίρρηση για τις υποθαλάσσια ζεύξη, αλλά με ποιους όρους θα γίνει», λέγοντας ότι αυτό κάποιοι το αποκρύπτουν συστηματικά.

Εμείς δεν θέλουμε μαρίνα megayiot,  δεν θέλουμε περιβαλλοντική καταστροφή natura περιοχής και ενός τμήματος του Ιχθυοτροφείου να γίνει μαρίνα megayiot, καθώς διεκδικούμε και από αυτή την κυβέρνηση και θα μας βρει μπροστά της αν δεν το κάνει, την μη επιβολή διοδίων, τουλάχιστον για τους Λευκαδίτες και μια σειρά ζητημάτων που επαναλήφθηκαν στην συνεδρίαση του 2015 και πάρθηκε μια απόφαση.

Η τότε απόφαση με την τωρινή είναι περίπου στην ίδια κατεύθυνση.

Επίσης η υποθαλάσσια που λέμε εμείς δεν είναι 1100 μέτρα, καθώς πήγαμε και κάναμε συναντήσεις με  τους υπουργούς και είπαμε ότι θέλουμε ένα έργο που δεν θα κάνει 80.000.000 ευρώ που έκανε το τότε, εκ των οποίων 7-10 θα έβαζε ο εργολάβος, 15 το κράτος και τα υπόλοιπα θα ήταν ξένα funds με την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου.

Αυτό το έργο που τότε το ονομάσαμε Φαραωνικό λόγο του τεχνικού και οικονομικού μεγέθους, είπαμε να πάμε σε πολύ πιο απλή υποθαλάσσια κατασκευή, η συρταρωτή γέφυρα, θα προτιμούσαμε την υποθαλάσσια των 350 μέτρων, στην χάραξη αυτή που είχε και η προηγούμενη με κόστος λιγότερο από το 1/3.»

Επίσης ανέφερε ότι η δημοτική αρχή, αλλά ούτε και αυτή η κυβέρνηση επέλεξε να κάνει το έργο του διαύλου, καθώς το παιχνίδι για την υποθαλάσσια ήταν στημένο.

Μάλιστα  ανέφερε ότι άφησαν αδιάνοικτο, χωρίς εκβάθυνση στο έργο του διαύλου που ολοκληρώθηκε πριν λίγους μήνες, το τμήμα από την πλωτή γέφυρα, μέχρι την είσοδο του λιμανιού.

«Ένα έργο 20.000.000 ευρώ και δεν έβαλαν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες για να διανοίξουν αυτό το τμήμα, γιατί ήταν στημένο το παιχνίδι για την υποθαλάσσια με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να την πάρει και να την ανοίξει o mega channel την καινούρια μαρίνα.»

‘Όπως βλέπετε τα τελευταία χρόνια αποφεύγω να τα επαναλαμβάνω, γιατί με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και να πάμε με ένα σοβαρό τρόπο να κάνουμε ένα έργο με τους καλύτερους όρους για την Λευκάδα και να υλοποιηθεί ρεαλιστικά και να μην πάει στις καλένδες. Επίσης μερικοί ξεχνούν και σε τι κατάσταση βρίσκεται η χώρα.

LefkadaToday.gr – Σημαντική Ενημέρωση:

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής του Facebook, πολλές από τις αναρτήσεις μας, είναι πιθανόν να μην σας εμφανίζονται στο news feed τόσο συχνά όσο παλιότερα. Προκειμένου να μην χάνετε καμία από τις αναρτήσεις μας, ακολουθήστε την παρακάτω απλή διαδικασία:
– Στη σελίδα του Lefkada Today στο Facebook, Επιλέξτε το κουμπί ‘Ακολουθείτε‘ και στη συνέχεια την επιλογή ‘Να Εμφανίζονται πρώτα

About Ομάδα Σύνταξης 19815 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.