Η συζήτηση για την «Μελέτη αποκατάστασης οδού Ασπρογερακάτα – Πευκούλια (ΛΑΓΚΑΔΑ) -ΗΧΗΤΙΚΟ-

Ακούστε την συζήτηση για έγκριση μελέτης, τευχών δημοπράτησης και καθορισμό τρόπου εκτέλεσης του έργου: «Μελέτη αποκατάστασης οδού Ασπρογερακάτα – Πευκούλια (ΛΑΓΚΑΔΑ) ΔΗΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ»

Σύμφωνα με τον κύριο Φίλιππα η μελέτη αφορά το κομμάτι που ξεκινά  από τον δρόμο που οδηγεί στον  Άγιο Νικήτα και για περίπου  1,7 χιλιόμετρα που έχει καταπονηθεί από τον σεισμό, ακολουθώντας την υφιστάμενη χάραξη, γιατί αν ακολουθηθούν διαφορετικές διαδικασίες θα ξεπεραστεί η χρηματοδότηση που μπορεί να δοθεί και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ακούστε την συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο:

 

LefkadaToday.gr – Σημαντική Ενημέρωση:

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής του Facebook, πολλές από τις αναρτήσεις μας, είναι πιθανόν να μην σας εμφανίζονται στο news feed τόσο συχνά όσο παλιότερα. Προκειμένου να μην χάνετε καμία από τις αναρτήσεις μας, ακολουθήστε την παρακάτω απλή διαδικασία:
– Στη σελίδα του Lefkada Today στο Facebook, Επιλέξτε το κουμπί ‘Ακολουθείτε‘ και στη συνέχεια την επιλογή ‘Να Εμφανίζονται πρώτα

About Παναγιώτης Κουνιάκης 288 Articles
Δημοσιογράφος, μέλος της ΕΣΗΕΑ, Αρχισυντάκτης του LefkadaToday.gr, παρουσιάζει καθημερινά το απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 91.6

2 Comments

  1. Δεν έχει υπογράψει κανένας συμβόλαιο με τον εγκέλαδο και κάθε λογής κατολισθίσεις ότι θα μείνουν ανενεργά φαινόμενα το καλοκαίρι που ανεβοκατεβαίνουν πλείστα όχήματα ή κάθε εποχή αντίστοιχα για όποιο όγκο κυκλοφορίας εποχιακά. για τον δρόμο αυτό.
    Και αυτή η άποψη ας διαβαστεί όπως θέλει κάθε αναγνώστης.
    Αλλά το τυχαίο πολλές φορές είναι και οριστικό.
    Το ίδιο συμβαίνει και με πολλά άλλα σημεία χωρίς περίσκεψη προβεβλημένα σε όλη την Ελλάδα και με μεγαλύτερη ένταση στα Επτάνησα.

  2. Αν υπήρχε θεσμισμένη κυκλοφοριακή τάξη και κουλτούρα ασφαλούς μετακίνησης κάποιοι δρόμοι δεν θα ανοίγονταν ποτέ.
    Ακόμα και για τους παραγωγικούς πρωτογενείς λόγους ( γεωργικής εκμετάλευσης) όσο αυτή η πρωτογένεια ήταν κύρια απασχόληση, η ανυπαρξία αυτών των τέτοιων δρόμων δεν στάθηκε εμπόδιο.
    Κσι αυτό καλά είναι μα κανοηθεί για την ιστορία κάθε τόπου.
    Γιατί κάθε δραστηριότητα θέλει και υποβάλει και υλοποιεί και της δυνατότες συμβατής προσεγγισεώς της.
    Το πώς μπορεί να προσδιοριστεί η συμβατότητα της δραστηριότητας που υπονοείται ότι θα εξυπηρετηθεί και της λειτουργικής της ασφαλούς όσο γίνεται μετακίνησης σε τέτοιους δρόμους, ακόμα δεν έχει εφευρεθεί.
    Για τούτο και κάποιοι τέτοιοι δρόμοι αυτοκαταλύονται ώς κανάλια μετακίνησης.
    Καθένας την μεταινηση ( από την μικρότερη μέχρι την μεγαλύτερη και σε χρόνο και σε ποσότητα μετακινουμένων )μπορεί να αντιλαμβάνεται βέβαια όπως θέλει και δή στα τελευταία χρόνια που διογκώθηκε η με ιδιωτικά μέσα μετακίνηση.
    Η αυτοκατάλυση αυτών τέτοιων καναλιών μετακίνησης ανθρώπων καλά είναι να αξιολογείται στην διαχρονία έστω και μικρής διάρκειας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.