Εκτροπή αυτοκινήτου στου Πασσά…

Ι.Χ αυτοκίνητο ανετράπη λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι στου Πασά. Ο οδηγός του αυτοκινήτου έχασε τον έλεγχο λόγω ολισθηρότητας του δρόμου ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί.

LefkadaToday.gr – Σημαντική Ενημέρωση:

Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής του Facebook, πολλές από τις αναρτήσεις μας, είναι πιθανόν να μην σας εμφανίζονται στο news feed τόσο συχνά όσο παλιότερα. Προκειμένου να μην χάνετε καμία από τις αναρτήσεις μας, ακολουθήστε την παρακάτω απλή διαδικασία:
– Στη σελίδα του Lefkada Today στο Facebook, Επιλέξτε το κουμπί ‘Ακολουθείτε‘ και στη συνέχεια την επιλογή ‘Να Εμφανίζονται πρώτα

About Ομάδα Σύνταξης 18709 Articles
To LefkadaToday.gr είναι μια σύγχρονη ενημερωτική ιστοσελίδα για όσα συμβαίνουν στην Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή.

2 Comments

  1. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια νομίζουν ότι τοπαραγόμενο προίόν των δεν υπάγεται στους φυσικούς νόμους και μέτρα και με κάθε λογής ψευτοκατασκευές νομίζουν ότι τα αντιμετωπίσουν ή και θα υπερβούν τις ρευστοδυναμικότητες- δηλαδή την δυναμική της αυτοκίνησης.
    Αποτέλεσμα είναι οι κατασκευές μπαούλα που εκλαμβάνονται ως αυτοκίνητα. Αυτοκινούμενοι γοίκοι και αυτοκινούμενα μπαούλα σίγουρα είναι , αλλά αυτοκίνητα για μεταφορά ανθρώπων δεν είναι.
    Η κύρια και βασική παράμετρος που εγκαταλείφθηκε, στην σχεδιαστική και αρχιτεκτονική των προίόντων των βιομηχανιών που λένε ότι παράγουν αυτοκίνητα, είναι το κέντρο βάρους και προς τούτο γέμισαν οι δρόμοι κινούμενα μπαούλα , και μάλιστα υπό το καθεστώς προβολής της δήθεν τεχνικής καινοτομίας που συνιστά η ανακάλυψη και εκμετάλλευση της καθ ύψος διάστασης του αυτοκινήτου !!!! ΄Λίγα χρόνια είναι που είχε γίνει προβολή και εντατική διαφήμιση των προσόντων της καθ ύψος διάστασης ενός μικρού αυτοκινήτου κάπου Απωανατολίτικης παραγωγής ( δηλαδή ένα μπρίκι από λάτα και μίγμα ψευτοσκληρυνόμενου). Και άλλες βιομηχανίες άμεσα συνέχισαν και παρήγαγαν μπαούλα κάθε μεγέθους διαφόρων διαστάσεων. Στην πορεία εγκαταλήφθηκε και οριστική η δομική αρχιτεκτονική της κατασκευής αυτοκινήτου που απαιτεί το αυτοκίνητο να κατασκευάζεται από κάτω προς τα πάνω, μια και τελευταία το μόνο που κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι μέσω υπολογιστών να επανασχεδιάζουν το πάνω μέρος των δήθεν αυτοκινήτων , χωρίς καμμία αναφορά στο πλαίσιο- πάτωμα και πολικές αδρανιακές του αναγκαιότητες που εξαρτώντονται και απ τις σχέσεις των διαστάσεων του, αλλά και από όλη την γεωμετρία του γενικά που εξασφαλίζεο όσο το δυνατόν τα φαινόμενα εδάφους υπερ της ασφάλειας της αυτοκίνησης.
    Πλέον τις τεράστιες αχρειάστες ιπποδυνάμεις των κινητήρων,που μπαίνουν για να καλύπτονται τις ελλείψεις των παραπάνω σοβαρών ελλείψεων, κάνουν τα αυτοκινούμενα μπαούλα και γοίκους ασταθή και απρόβλεπτα στις συνθήκες αυτοκίνησης, οι οποίες έχουν το χαρακτηριστικό ότι ποτέ δεν μπορούν να αναπαραχθούν ούτε σε δοκιμές ούτε στα εργαστήρια ούτε σε τέστς.
    Το χάος για τα προιόντα που κατασκευάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες- δίκην αυτοκινήτων- είναι πλέον απροσπέλαστο και απύθμενο.

  2. Προσθιοκίνητο αυτοκίνητο ( υποστροφικό )που βγαίνει από αριστερή ανηφορική καμπή και χτυπάει προς το εσωτερικό ( υπερστροφικά) της επερχόμενης δεξιάς καμπής.!!!!!!! Την επίκληση του δρόμου μήπως την σκέφτηκε κανείς, γιατί οι πολίτες πληρώνουν το κράτος για τους δρόμους???

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.